Пошуковий запит: (<.>A=Сбітнєва Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Сбітнєва Л. М. Зародження та розвиток традицій музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 1. - С. 160-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_1_19
|
2. |
Сбітнєва Л. М. Зміст і особливості музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні в післявоєнні роки [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва, К. В. Полянська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 18(2). - С. 43-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_18(2)__9
|
3. |
Сбітнєва Л. М. Сутність та специфіка музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні у 70 роки ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва, К. В. Полянська. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_4_13
|
4. |
Сбітнєва Л. М. Розвиток музично-естетичного виховання на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 11(1). - С. 6-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_11(1)__3 Розглянуто проблему музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні на початку XX ст. В цей період закладалися засади національної системи музично-естетичного виховання, здійснювалися реформи в галузі загальної музичної освіти, музичні заняття в школі визнавалися як одні з ефективніших засобів естетичного, морального, релігійного та патріотичного виховання. Талановитими педагогами-музикантами С. Миропольським, К. Вебером, В. Гутором, С. Булгаковим, О. Касторським, К. Мазуріним, О. Масловим, П. Щуровським, М. Вербитським, Б. Яворським, М. Леонтовичем та ін. здійснювався активний пошук методик музичного виховання, які б базувалися на основі національної культури, розглядалися питання змісту та форм музично-естетичної освіти та виховання.
|
5. |
Сбітнєва Л. М. Розвиток системи музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні (перша половина ХХ століття) [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(9). - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(9)__10 Розглянуто проблему розвитку системи музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні в першій половині XX ст. Історію розвитку системи музично-естетичного виховання розглянуто як еволюцію змісту та методів художнього виховання; історію науки, яка вивчає теоретичні питання музично-естетичного виховання, музично-творчі задатки дітей, особливості вікового та індивідуального розвитку; частину музичної культури першої половини XX ст.Проаналізовано процес розвитку системи масового музично-естетичного виховання в Україні. Розглянуто музичні традиції українського народу, музично-педагогічну творчість відомих українських композиторів, провідні ідеї музикантів-педагогів XX ст., які обгрунтували теоретико-методологічні засади розвитку системи музично-естетичного виховання. Розкрито зміст і форми, сутність і специфіку музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні.Вперше з'ясовано передумови розвитку системи музично-естетичного виховання дітей та молоді в Україні: народні традиції музичної творчості; вплив відомих українських композиторів, якими на початку XX ст. створювалися методики музичного виховання, друкувалися збірки дитячих творів; провідні ідеї відомих педагогів-музикантів щодо сутності музично-естетичного виховання та його значення в розвитку дитячої особистості. Вперше теоретично обгрунтовано та розкрито змістовну сутність системи музично-естетичного виховання дітей та молоді в Україні у другій половині XX ст. Розкрито концептуальні ідеї, зміст, структура, форми та методи музично-естетичного виховання дітей та молоді в Україні у цей период. Уточнено динаміку змін організації форм музичного навчання та виховання у різних навчальних закладах. Узагальнено досвід використання взаємодії мистецтв на музичних заняттях, який значно впливав на розвиток музичної культури дітей. Подальшого розвитку набули наукові уявлення щодо соціально-історичних, філософсько-світоглядних, психолого-педагогічних основ музично-естетичного виховання дітей та молоді в Україні. У науковий обіг уведено оригінальні джерела, які розширили інформаційне поле з досліджуваної проблеми (фестивалі, конкурси, оригінальні форми музично-естетичного виховання, зокрема про персоналії вчителів музики Луганщини).
|
6. |
Сбітнєва Л. М. Музично-педагогічна діяльність українських композиторів на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 6. - С. 203-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_6_20
|
7. |
Сбітнєва Л. М. Тенденції розвитку музичної освіти в Україні на початку ХХI століття [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2016. - Вип. 5. - С. 192-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2016_5_24
|
8. |
Сбітнєва Л. М. Позакласне музично-естетичне виховання школярів у другій половині ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 195-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_1_23
|
9. |
Сбітнєва Л. М. Духовний потенціал хорового мистецтва [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 6. - С. 163-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_6_22
|
10. |
Сбітнєва Л. М. Взаємодія художнього і естетичного як передумова ефективності музично-естетичного виховання особистості [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 2. - С. 148-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_2_18
|
11. |
Сбітнєва Л. М. Особливості розвитку української музичної культури у другій половині ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 4. - С. 258-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_4_28
|
12. |
Сбітнєва Л. М. Сутнісна характеристика системи музично-естетичного виховання дітей і молоді в Україні [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 157-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_2_18
|
13. |
Сбітнєва Л. М. Розвиток музично-естетичного виховання в позашкільних закладах у другій половині ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 2(2). - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_2(2)__3
|
14. |
Сбітнєва Л. М. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до позанавчальної музично-естетичної роботи в сучасній школі [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2019. - Вип. 3. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2019_3_18
|
15. |
Сбітнєва Л. М. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-естетичної роботи в сучасній школі [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 6(2). - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_6(2)__16
|
16. |
Сбітнєва Л. М. Розвиток музичної культури Полтавщини на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2020. - Вип. 2. - С. 191-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2020_2_19
|
17. |
Сбітнєва Л. М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахового навчання [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2021. - Вип. 2(1). - С. 179-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2021_2(1)__17
|
18. |
Сбітнєва Л. М. Розвиток вокально-хорових жанрів у творчості композиторів і педагогів Донеччини [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2022. - Вип. 1. - С. 214-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2022_1_21
|
19. |
Сбітнєва Л. М. Пісенна культура України як джерело духовності українського народу [Електронний ресурс] / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2022. - Вип. 2. - С. 126-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2022_2_13
|