Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (7)Реферативна база даних (42)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Семеніхіна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 76
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Семеніхіна О. В. 
Нові парадигми у сфері освіти в умовах переходу до Smart-суспільства [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_3_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.493 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Семеніхіна О. В. 
Проблема психолого-педагогічного впливу ІТ на особистість: формування та використання асоціацій у процесі навчання математичних дисциплін [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, І. В. Шишенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 113. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_113_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 488.944 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Семеніхіна О. В. 
Комп’ютерні інструменти програм динамічної математики і методичні проблеми їх використання [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 42, вип. 4. - С. 109-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_42_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.101 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Семеніхіна О. В. 
Про реформування вищої педагогічної освіти в галузі математики [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 5. - С. 347-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_5_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.415 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Семеніхіна О. В. 
Геометричні перетворення на площині і комп’ютерні інструментарії їх реалізації [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 7. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_7_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 793.607 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Семеніхіна О. 
Інструменти контролю в ІГС "Математичний конструктор" [Електронний ресурс] / О. Семеніхіна, М. Друшляк // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_2_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 17.216 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Семеніхіна О. В. 
Інструментарій програми Geogebra 5.0 і його використання для розв’язування задач стереометрії [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 124-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_14
Проаналізовано комп’ютерні інструменти програми динамічної математики GeoGebra 5.0, які використовуються для розв’язування задач стереометрії. Наведено приклади стереометричних задач, які супроводжуються детальним розв’язанням і методичним коментарем і які доцільно розв’язувати за допомогою інтерактивної геометричної системи GeoGebra 5.0. Серед таких задач: задачі на використання допоміжного перерізу, задачі на розгортки, задачі на геометричне місце точок, задачі на геометричні перетворення простору. Акцентовано увагу на можливості створення авторських комп’ютерних інструментів в означеному середовищі.Проанализированы компьютерные инструменты программы динамической математики GeoGebra 5.0, которые используются при решении задач стереометрии. Приведены примеры стереометрических задач, которые сопровождаются подробным решением и методическим комментарием и которые целесообразно решать с помощью интерактивной геометрической системы GeoGebra 5.0. Среди таких задач рассмотрены задачи на использование вспомогательного сечения, задачи на развертки, задачи на геометрическое место точек, задачи на геометрические преобразования пространства. Акцентировано внимание на возможности создания авторских компьютерных инструментов в данной среде.Computer tools of the dynamic mathematics software GeoGebra 5.0, which are used in the solution of solid geometry problems, are analyzed in the article. Examples of solid geometry problems that are advisable to solve with the help of interactive geometry system GeoGebra 5.0, with detailed solution and methodological comment are presented. Among these problems there are problems that use an auxiliary section, problems on the polyhedron net, locus problems, problems on geometric transformations of the space. The focus is on the possibility of creation of copyright of computer tools in the environment.
Попередній перегляд:   Завантажити - 473.498 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Шиманська Т. В. 
Вплив сірководню на реакції ізольованого серця щурів при навантаженні об’ємом і ішемії–реперфузії [Електронний ресурс] / Т. В. Шиманська, Ю. В. Гошовська, О. М. Семеніхіна, В. Ф. Сагач // Фізіологічний журнал. - 2012. - Т. 58, № 6. - С. 57-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fiziol_2012_58_6_9
В експериментах на перфузованих за методом Лангендорфа серцях щурів вивчено ефекти донора сірководню гідросульфіду натрію (NaHS) на зміни функціонального стану, резервні можливості серця та його реакцію на ішемію-реперфузію (20хв/40хв). Ступінь порушення проникності мітохондріальних мембран - утворення мітохондріальних пор - оцінювали за вивільненням в коронарне русло мітохондріального фактора (<$E lambda~=~250> нм). У тих самих умовах за допомогою методу полімеразної ланцюгової реакції визначали рівень експресії гена UCP3. У суспензії мітохондрій серця вимірювали мембранний потенціал. Показано, що внутрішньоочеревинне введення щурам NaHS ("Sigma", США) у дозі 7,4 мг/кг супроводжувалося збільшенням функціональних резервів серця. Кут підйому кривої кінцеводіастолічного тиску у них був меншим, а плато кривої Франка - Старлінга - тривалішім. NaHS збільшував мембранний потенціал мітохондрій серця, але не впливав на експресію гена UCP3. Ступінь відновлення показників кардіодинаміки після 20-хвилинної ішемії на тлі застосування NaHS був істотно вищим, ніж у контрольній серії внаслідок зменшення утворення мітохондріальних пор. Зроблено висновок, що донор сірководню у досліджуваній дозі має кардіопротекторний ефект.
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.825 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Семеніхіна О. В. 
Про результати педагогічного експерименту щодо формування критичного погляду на використання ПДМ у навчанні математики [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 27. - С. 169-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2015_27_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 641.174 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Семеніхіна О. В. 
Програми динамічної математики: кількісний аналіз у контексті підготовки вчителя математики [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.086 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Семеніхіна О. 
Дослідження відкритих освітніх ресурсів з математики [Електронний ресурс] / О. Семеніхіна // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_3_10
Визначено причини перетворення використання інформаційного простору на процеси «споживання» інформації. Презентовано системи відкритих освітніх ресурсів як навчальні технології, спрямовані на залучення зацікавлених у певних знаннях реципієнтів. Виокремлено особливості відкритих освітніх ресурсів: конкретна спрямованість матеріалів, широка технічна підтримка користувацьких форматів, публікація наукових та навчальних матеріалів на основі відкритої ліцензії. Проаналізовано масив відкритих інформаційних ресурсів з математики за класичними та авторськими курсами. Результати порівняння математичних курсів на різних ресурсах показано в діаграмах. Подано стислі відомості про математичні курси різних ресурсів у таблиці. Визначено аналоги математичних курсів у відкритих освітніх ресурсах та академічних дисциплін в українських університетах. Сформульовано переваги онлайн-курсів з математики для сучасних українських студентів та зацікавлених у власному розвитку осіб.Определены причины превращения использования информационного пространства в процессы «потребления» информации. Представлены системы открытых образовательных ресурсов как учебные технологии, направленные на привлечение заинтересованных в определенных знаниях реципиентов. Выделены особенности открытых образовательных ресурсов: конкретная направленность материалов, широкая поддержка пользовательских форматов, публикация научных и учебных материалов на основе открытой лицензии. Проанализирован массив открытых информационных ресурсов по математике по классическим и авторским курсам. Результаты сравнения математических курсов на различных ресурсах показаны в диаграммах. Представлены краткие сведения о математических курсах различных ресурсов в таблице. Определены аналоги математических курсов в открытых образовательных ресурсах и академических дисциплин в украинских университетах. Сформулированы преимущества онлайн-курсов по математике для современных украинских студентов и заинтересованных в собственном развитии людей.Determine is the cause of the conversion of the use of the information space in the process of "consumption" of information. Presented are the systems of open educational resources as educational technologies aimed at attracting interested in specific knowledge recipients. Allocated are the features of open educational resources: specific types of materials, broad support for custom formats, the publication of scientific and educational materials based on open license. Analyzed is the array of public information resources in mathematics in classical and author's course. Results of the comparison of mathematical courses on various resources are shown in the diagrams. Presented is the summary of the mathematics courses of various resources in the table. Identified are the analogues mathematical courses in open educational resources and academic disciplines in Ukrainian universities. Articulate are the benefits of online courses in mathematics for modern Ukrainian students and interested people in their own development.
Попередній перегляд:   Завантажити - 622.364 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Семеніхіна О. 
Наслідки поширення ІТ і зміщення акцентів навчання математики у вищій школі [Електронний ресурс] / О. Семеніхіна, І. Шишенко // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 71-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 242.065 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Семеніхіна О. В. 
Інтерактивні аплети як засоби комп’ютерної візуалізації математичних знань та особливості їх розробки у GeoGebra [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк, Д. С. Безуглий // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 1. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.627 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Семеніхіна О. В. 
Візуалізауція експерементальних випробувань на основі випадкових подій у середовищі GeoGebra 5.0 [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2014. - Вип. 14. - С. 94-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2014_14_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.373 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Семеніхіна О. В. 
Про формування умінь раціонально обрати програму динамічної математики: результати педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 4. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.661 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Семеніхіна О. В. 
Модель формування професійної готовності вчителя математики до використання засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 7. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_7_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 999.991 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.
 

Фізико-математична освіта = Physical and mathematical education : наук. журн. / Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, фіз.-мат. ф-т. – Суми: [б. в.], 2013. - Періодичність: 2-4 рази на рік. - ISSN 2413-1571. - ISSN 2413-158X

Додаткові відомості та надходження

18.

Семеніхіна О. В. 
Побудова геометричних місць точок з використанням програм динамічної Математики [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_15
Розглянуто проблему візуалізації тривимірних побудов і формування умінь в учнів старшої школи візуалізувати математичний матеріал засобами інформаційних технологій. Зазначено програми динамічної математики Cabri3D і GeoGebra 5.0, де сьогодні є можливою така візуалізація через використання інструментів Траекторія і Слід. Наведено приклади розв'язування задач на побудову геометричних місць точок у тривимірному просторі, алгоритми побудов із використанням цих програм у класах різних профілів на академічному, профільному та поглибленому рівнях. Надано методичні коментарі щодо створення й аналізу динамічних конструкцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.14 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Семеніхіна О. В. 
Впровадження моделі формування професійної готовності майбутніх учителів математики до використання засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань: мотиваційний критерій [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, В. Г. Шамоня // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 2. - С. 109-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_2_17
Наведено результати педагогічного експерименту щодо впровадження моделі формування професійної готовності майбутніх учителів математики до використання засобів комп'ютерної візуалізації математичних знань. Описано методики визначення рівнів готовності за мотиваційним критерієм. Наведено методики розрахунку результатів за одержаними даними та її візуалізовані моделі. Проведено якісний аналіз одержаних результатів із позитивним висновком про ефективність авторської моделі.Наведено результати педагогічного експерименту, пов'язаного з впровадженням моделі формування професійної готовності майбутніх учителів математики до використання засобів комп'ютерної візуалізації математичних знань. Описано методики визначення рівнів готовності за теоретичним критерієм. Наведено методики розрахунку результатів за одержаними даними та її візуалізовані моделі. Проведено якісний аналіз одержаних результатів із позитивним висновком про ефективність авторської моделі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 779.144 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Семеніхіна О. В. 
Впровадження моделі формування професійної готовності майбутніх учителів математики до використання засобів комп’ютерної візуалізації математичних знань: теоретичний критерій [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 95-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_15
Наведено результати педагогічного експерименту щодо впровадження моделі формування професійної готовності майбутніх учителів математики до використання засобів комп'ютерної візуалізації математичних знань. Описано методики визначення рівнів готовності за мотиваційним критерієм. Наведено методики розрахунку результатів за одержаними даними та її візуалізовані моделі. Проведено якісний аналіз одержаних результатів із позитивним висновком про ефективність авторської моделі.Наведено результати педагогічного експерименту, пов'язаного з впровадженням моделі формування професійної готовності майбутніх учителів математики до використання засобів комп'ютерної візуалізації математичних знань. Описано методики визначення рівнів готовності за теоретичним критерієм. Наведено методики розрахунку результатів за одержаними даними та її візуалізовані моделі. Проведено якісний аналіз одержаних результатів із позитивним висновком про ефективність авторської моделі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.139 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського