Пошуковий запит: (<.>A=Семиченко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Семиченко В. А. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарных и инженерно-педагогических специальностей [Електронний ресурс] / В. А. Семиченко, Э. Н. Кудусова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 405-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_86 Розглянуто особливості розвитку варіативності мислення у студентів гуманітарних та інженерно-технічних спеціальностей у процесі професійної підготовки. На основі проведеного теоретичного аналізу підтверджено, що розвиток варіативності мислення розглядається в психології як важливий компонент розвитку мисленєвої діяльності, але основні дослідження проводились на ранніх етапах онтогенезу. Недостатньо розробленою є і методична база. Запропоновано набір методик для діагностування особливостей розвитку досліджуваного показника на більш пізніх етапах онтогенезу. Одержано емпіричні дані, що розкривають основні характеристики варіативності мислення (продуктивність, гнучкість, складність) у студентів досліджуваних спеціальностей.Рассмотрены особенности развития вариативности мышления у студентов гуманитарных и инженерно-технических специальностей в процессе профессиональной подготовки. На основании проведенного теоретического анализа подтверждено, что развитие вариативности мышления рассматривается в психологии как важный компонент развития мыслительной деятельности, однако основные исследования проводились на ранних этапах онтогенеза. Недостаточно разработанной является и методическая база. Предложен набор методик, позволяющих диагностировать особенности развития исследуемого показателя на более поздних этапах онтогенеза. Получены эмпирические данные, раскрывающие основные характеристики вариативности мышления (продуктивность, гибкость, сложность) у студентов исследуемых специальностей. In the article the actual psychological problem – especially of variability thinking in students of humanities and engineering specialties during training is studied. Based on the theoretical analysis it is confirmed that the development of variability of thinking is studied in psychology as an important component of thinking activity, but the basic researches were conducted in the early stages of ontogeny.
|
2. |
Семиченко В. А. Методологічні труднощі наукових досліджень з проблем розвитку і саморозвитку особистості [Електронний ресурс] / В. А. Семиченко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 16. - С. 258-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2010_16_30
|
3. |
Семиченко В. А. Проблема формирования речевой культуры будущих психологов в процессе профессиональной подготовки [Електронний ресурс] / В. А. Семиченко // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 10. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_16
|
4. |
Семиченко В. А. Рефлексирующий субъект в мире системогенеза [Електронний ресурс] / В. А. Семиченко // Психолінгвістика. - 2013. - Вип. 12. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2013_12_18
|
5. |
Семиченко В. А. Вариативность мышления как объект психологического анализа [Електронний ресурс] / В. А. Семиченко, Э. Н. Кудусова // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 38(1). - С. 188-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_38(1)__32
|
6. |
Семиченко В. А. Проблеми і пріоритети професійної підготовки [Електронний ресурс] / В. А. Семиченко // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 1. - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_1_28
|
7. |
Семиченко В. А. Проблема формування готовності студентів і викладачів до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / В. А. Семиченко, М. В. Артюшина // Психологія і особистість. - 2012. - № 2. - С. 54-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2012_2_6
|
8. |
Семиченко В. А. У пошуках себе: знахідки і втрати [Електронний ресурс] / В. А. Семиченко // Психологія і особистість. - 2012. - № 2. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psios_2012_2_19
|
9. |
Семиченко В. Розвиток мовленнєвої культури майбутніх психологів як важлива складова професійної підготовки [Електронний ресурс] / В. Семиченко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2016. - № 1. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2016_1_35
|
10. |
Семиченко В. А. Соціально-педагогічні виклики в педагогічній майстерності викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / В. А. Семиченко // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Т. 1, Вип. 36. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2012_1
|