Пошуковий запит: (<.>A=Сергеєва Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сергеєва Л. Досвід створення предметного рубрикатора [Електронний ресурс] / Л. Сергеєва // Бібліотечна планета. - 2005. - № 1. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bp_2005_1_12 Викладено досвід створення та загальні принципи побудови предметного рубрикатора Наукової бібліотеки Хмельницького державного університету. Приділено увагу профільним дисциплінам - економіці, техніці, психології, комп'ютерним системам, радіоелектроніці, педагогіці, філології, праву.
|
2. |
Москаленко Н. Стан та перспективи розвитку академічного веслування в Україні [Електронний ресурс] / Н. Москаленко, Л. Сергеєва, А. Сергеєв // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2013. - № 3. - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2013_3_23
|
3. |
Бровко О. О. Композиційні молекулярно-імпринтовані полімерні мембрани для селективної адсорбції біоорганічних молекул [Електронний ресурс] / О. О. Бровко, О. А. Слінченко, Л. А. Горбач, Л. М. Сергеєва, Т. А. Сергеєва // Доповiдi Національної академії наук України. - 2010. - № 1. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2010_1_26 Запропоновано новий спосіб створення аналітичних тест-систем для якісного та напівкількісного експрес-визначення вмісту біоорганічних молекул, зокрема креатиніну, в розчинах патологічних концентрацій поза лабораторними умовами. В основу способу покладено метод молекулярного імпринтингу. Застосовуючи поверхневу модифікацію полівініліденфторидних мембран тонким шаром молекулярно-імпринтованого полімеру (МІП) на основі N,N'-метиленбіс(акриламіду) та функціонального мономера - 2-акриламідо-2-метил-1-пропансульфонової кислоти, одержано композиційні полімерні мембрани, селективні до креатиніну. Для візуалізації креатиніну, адсорбованого поверхневим шаром МІП, використано здатність креатиніну утворювати у ході реакції Яффе забарвлені комплекси з пікратами.
|
4. |
Сергеєва Л. М. Практики підготовки керівних кадрів професійної освіти в умовах магістратури [Електронний ресурс] / Л. М. Сергеєва // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_9 Проаналізовано практики підготовки керівних кадрів професійних навчальних закладів в умовах магістратури у провідних зарубіжних країнах та в Україні.Показана необходимость подготовки руководящих кадров профессиональных учебных заведений в условиях магистратуры, усиления внимания к их подготовленности к решению задач управления учебными заведениями в принципиально новых социально-экономических условиях, наличие у них совершенных профессиональных навыков, умений анализа и выработки образовательной политики, программ стратегического управления учебным заведением, готовности к изменениям, к обучению на протяжении жизни и т.д. Проанализированы новая парадигма и цели менеджмент-образования. Приведены примеры подготовки руководителей учебных заведений в университетах ведущих стран мира и в Украине.The article talks about the need to train management staff for vocational training institutions through masters programs, the preparedness of such staff to solve issues related to managing training institutions in drastically new social and economic circumstances; it also outlines the need for improved professional skills, the ability to analyze and develop educational policy, school strategic development programs, readiness to change and engage in lifelong learning. All these traits also define the effectiveness of vocational education system reform. The author identifies the following competencies that a manager of a new generation should have: ability to think strategically; fast and effective correct own mistakes; ability to make risky decisions and manage organizational change; proficiency in foreign languages; experience of working in international companies and institutions; knowledge of international markets and cultures; high intellectual level; ability to work in teams; relevant education. The article analyzes the new paradigm and traditional goals of management education. It also provides examples of such masters training programs in leading countries (USA in the area of "Educational management", Canada "Leadership in Learning", Australia – "Master of Educational Leadership and Management", Great Britain – "Education – Education Leadership, Policy and Development" and Ukraine – "Managing and educational institution".
|
5. |
Сергеєва Л. М. Технологія оцінювання ефективності діяльності професійно-технічного навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. М. Сергеєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 307-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_46
|
6. |
Сергеєва Л. Механізми управління конкурентоспроможністю професійного навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. Сергеєва // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 208-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_62
|
7. |
Сергеєва Л. Прогнозування розвитку ринку праці як інструмент діалогу професійних навчальних закладів із соціальними партнерами [Електронний ресурс] / Л. Сергеєва // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 6. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_6_26 Визначено роль ПТНЗ та умови, необхідні для забезпечення процесів підготовки висококваліфікованих робітників. Сформульовано шляхи збереження та вдосконалення системи професійної освіти: вдосконалення системи управління професійно-технічної освіти (ПТО) та створення ефективної системи соціального партнерства. Розкрито значення прогнозування розвитку ринку праці у сприянні розвитку ПТНЗ та налагодженні партнерських зв'язків із роботодавцями. Досліджено процеси розвитку системи ПТО та аспекти її взаємодії з роботодавцями в Україні. Розглянуто переваги та недоліки традиційних методів моніторингу ринку праці. Сформовано технологічні етапи прогнозування ринку праці та їх переваги над традиційними. Запропоновано створити незалежну державну інституцію для моніторингу стану на ринку праці та прогнозування його розвитку. Уточнено поняття "маневреність професійної освіти" й її вплив на професійну орієнтацію потенційних працівників.Определена роль ПТУ и условия, необходимые для обеспечения процессов подготовки высококвалифицированных рабочих. Сформулированы пути сохранения и совершенствования системы профессионального образования: совершенствование системы управления профессионально-технического образования (ПТО) и создание эффективной системы социального партнерства. Раскрыто значение прогнозирования развития рынка труда в содействии развитию ПТУ и налаживании партнерских связей с работодателями. Исследованы процессы развития системы ПТО и аспекты ее взаимодействия с работодателями в Украине. Рассмотрены преимущества и недостатки традиционных методов мониторинга рынка труда. Сформированы технологические этапы прогнозирования рынка труда и их преимущества над традиционными. Предложено создать независимый государственный институт для мониторинга состояния на рынке труда и прогнозирования его развития. Уточнено понятие "маневренность профессионального образования" и ее влияние на профессиональную ориентацию потенциальных работников.Determined is the role of the vocational school and the conditions necessary for the process of preparation of highly skilled workers. Formulated are the ways of preservation and improvement of the system of vocational education: improving the management of vocational education and the creation of an effective system of social partnership. Disclosed is the significance of forecasting labor market development in the promotion of vocational and partnerships with employers. Investigated are the processes of development of the VET system and aspects of its interaction with employers in Ukraine. Considered are the advantages and disadvantages of the traditional methods of monitoring the labor market. Formed are the technological stages of forecasting labor market and their advantages over traditional. Proposed is to establish an independent state institution for monitoring the state of the labor market and forecast of its development. Clarified is the notion of "flexibility of vocational education" and its impact on the professional orientation of potential employees.
|
8. |
Сергеєва Л. М. Факторний аналіз конкурентоспроможності професійно-технічного навчального закладу на регіональному ринку освітніх послуг [Електронний ресурс] / Л. М. Сергеєва // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 35. - С. 308-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_35_45
|
9. |
Сергеєва Л. Сутність управлінських процесів як соціального явища [Електронний ресурс] / Л. Сергеєва // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 1. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_1_14
|
10. |
Сергеєва Л. М. Сучасні тенденції формування змісту підвищення кваліфікації керівних кадрів ПТНЗ [Електронний ресурс] / Л. М. Сергеєва // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 262-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__54
|
11. |
Сергеєва Л. М. Праксіологічні засади управління розвитком професійно-технічного навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. М. Сергеєва // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 23. - С. 227-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_23_39
|
12. |
Сергеєва Л. М. Сучасні тенденції розвитку професійної освіти в контексті європейської інтеграції [Електронний ресурс] / Л. М. Сергеєва // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 21. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_21_15
|
13. |
Сергеєва Л. М. Напрямки розвитку педагогічного колективу професійного навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. М. Сергеєва // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 22. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_22_18
|
14. |
Лось О. М. Удосконалення форм і методів самостійної роботи майбутніх учителів музики над творами великої форми [Електронний ресурс] / О. М. Лось, Л. О. Сергеєва // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2013. - Вип. 2. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2013_2_15
|
15. |
Сергеєва Л. М. Інституційне освітнє середовище професійного навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. М. Сергеєва // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 25. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_25_19
|
16. |
Сергеєва Л. Шляхи вдосконалення системи управління фізичною культурою і спортом районного територіально-адміністративного утворення [Електронний ресурс] / Л. Сергеєва // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2012. - № 1. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2012_1_23
|
17. |
Трифоненко Н. Б. Набуття студентами виконавсько-інтерпретаційного досвіду в процесі індивідуального фортепіанного навчання. Музично-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / Н. Б. Трифоненко, Л. О. Сергеєва // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2014. - Вип. 3. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2014_3_25
|
18. |
Бровко О. О. В’язкопружнi властивостi органо-неорганiчних композитiв на основi силiкату натрiю [Електронний ресурс] / О. О. Бровко, Л. А. Горбач, О. Д. Луцик, Л. М. Сергеєва, Є. В. Лебедєв // Доповіді Національної академії наук України. - 2013. - № 3. - С. 112-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2013_3_19
|
19. |
Сергеєва Л. М. Формування особистості керівника-лідера для сучасного професійно-технічного навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. М. Сергеєва // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 3. - С. 135-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_3_24
|
20. |
Гончарова Л. А. Водопроникність і морфологія пористих полімерних плівок на основі акрилатних напів-ВПС [Електронний ресурс] / Л. А. Гончарова, О. О. Бровко, В. І. Сапсай, Д. О. Климчук, Л. М. Сергеєва, Т. А. Сергеєва // Полімерний журнал. - 2015. - Т. 37, № 1. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Polimer_2015_37_1_5 Досліджено водопроникність і морфологію пористих полімерних плівок, сформованих за принципом взаємопроникних полімерних сіток (ВПС). Плівки синтезовано на основі напів-ВПС, до складу яких входили акрилатна сітка, модифікована олігоуретанакрилатом, і різні за природою лінійні компоненти-пороутворювачі - поліетиленгліколь (ПЕГ, ММ 20000) і поліуретан (ПУ, ММ 40000). Водопроникність досліджено за допомогою помпової установки, яка забезпечувала надлишковий тиск у діапазоні 100 - 3500 psi, з використанням двокамерної фільтраційної комірки Security Guard Cartrige System, Phenomenex (UK). Морфологію плівок вивчено за методом СЕМ. Встановлено, що вміст і природа лінійного компонента акрилатних напів-ВПС суттєво впливають на морфологію та водопроникні властивості одержаних плівок. Показано, що одержані тонкі плівки мають ізотропну глобулярну (нодулярну) порувату структуру з відносно вузьким розподілом глобул (нодул) за розмірами. Середній розмір нодул у структурі плівок з ПУ приблизно в 5 разів більший, ніж з ПЕГ. Найбільшу водопроникність демонстрували плівки після екстракції максимального (20 % мас.) вмісту лінійного компонента.
|
| |