Пошуковий запит: (<.>A=Ситник Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 123
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ситник Н. І. Особливості співробітництва канадського коледжу імені Грента Мак Юена з українськими освітянами [Електронний ресурс] / Н. І. Ситник // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 1. - С. 211-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_1_50
|
2. |
Ситник Н. І. Зародження українсько-канадської співпраці в сфері вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. І. Ситник. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2014. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2014_1_12
|
3. |
Ситник Н. С. Розвиток інноваційної діяльності суб’єктів фінансово-економічної системи сфери товарного обігу України [Електронний ресурс] / Н. С. Ситник // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. - 2013. - № 2. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VUbsNbU_2013_2_13
|
4. |
Ситник Н. С. Особливості державного регулювання розвитку сфери товарного обігу [Електронний ресурс] / Н. С. Ситник // Ефективність державного управління. - 2013. - Вип. 37. - С. 408-414. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efdu_2013_37_55
|
5. |
Ситник Н. С. Інвестиційно-інноваційні механізми модернізації сфери товарного обігу [Електронний ресурс] / Н. С. Ситник // Науковий вісник [Буковинського державного фінансово-економічного університету]. Економічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 131-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvbdfa_2013_2_18
|
6. |
Ситник Н. І. Джерелознавча база дослідження українсько-канадських освітніх звʼязків (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) [Електронний ресурс] / Н. І. Ситник // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 639-645. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_130 Проаналізовано джерельну базу дослідження українсько-канадських освітніх зв’язків за останні десятиліття. Джерела з окресленої проблеми поділено на групи: неопубліковані документальні матеріали, що зберігаються в державних архівах України і Канади та в архівах недержавних організацій обох країн; опубліковані документальні матеріали державних органів Канади й України, громадських організацій канадських українців та педагогів України; наукова, науково-методична та навчальна література; матеріали періодичної преси України й Канади, що мають джерельний характер; спогади та листи учасників міждержавних освітніх зв’язків досліджуваного періоду. Охарактеризовано кожну групу джерел. До першої належать офіційні документи урядових органів Канади й України – тексти угод про співпрацю між міністерствами освіти України й окремих провінцій Канади, звіти про хід виконання цих угод міждержавного рівня; договори про співробітництво обласних управлінь освіти нашої держави та провінційних міністерств освіти Канади, а також відповідні документи ВНЗ обох держав. До другої групи належать документи державних органів освіти України і Канади та зацікавлених громадських організацій, опубліковані в їх офіційних виданнях (друкованих і електронних) і представлені на сторінках педагогічної преси. Йдеться про журнали «Рідна школа», «Початкова школа», «Вища освіта України», «Вища школа України», газети «Освіта України», «Освіта» та обласні педагогічні часописи нашої держави, а також періодичні видання української діаспори – журнали «Відгукніться», «Рідношкільник», «Життя і школа», «Тема», «Вісник КІУСу». Третю наукову групу складає наукова, навчальна та навчально-методична література, опублікована за останні три десятиліття в обох країнах, оскільки вона є реальним результатом багатоаспектної співпраці освітян і науковців держав-учасниць. Необхідно зазначити, що монографічні дослідження з окресленої нами проблеми відсутні, проте заслуговує на увагу колективна праця вітчизняних істориків.Проанализирована источниковая база исследования украинского-канадских образовательных связей за последние десятилетия. Источники по обозначенной проблеме разделены на группы: неопубликованные документальные материалы, хранящиеся в государственных архивах Украины и Канады и в архивах негосударственных организаций обеих стран; опубликованные документальные материалы государственных органов Канады и Украины, общественных организаций канадских Украинская и педагогов Украины; научная, научно-методическая и учебная литература; материалы периодической печати Украины и Канады, имеющих исходный характер; воспоминания и письма участников межгосударственных образовательных связей исследуемого периода. Охарактеризована каждая группа источников. К первой относятся официальные документы правительственных органов Канады и Украины - тексты соглашений о сотрудничестве между министерствами образования Украины и отдельных провинций Канады, отчеты о ходе выполнения этих соглашений межгосударственного уровня; договоры о сотрудничестве областных управлений образования нашего государства и провинциальных министерств образования Канады, а также соответствующие документы ВУЗ обеих стран. Вторую группу составляют документы, государственных органов образования Украины и Канады и заинтересованных общественных организаций, опубликованные в их официальных изданиях (печатных и электронных) и представленные на страницах педагогической прессы. Речь идет о журналах «Рідна школа», «Початкова школа», «Вища освіта України», «Вища школа України», газетах «Освіта України», «Освіта» и областных педагогических журналах нашего государства, а также периодических изданиях украинской диаспоры - журналах «Відгукніться», «Рідношкільник», «Життя і школа», «Тема», «Вісник КІУС». К третьей группе относится научная, учебная и учебно-методическая литература, опубликованная за последние три десятилетия в обеих странах, поскольку она является реальным результатом многоаспектного сотрудничества педагогов и ученых государств-участников. Необходимо отметить, что монографические исследования по обозначенной нами проблеме отсутствуют, однако заслуживает внимания коллективный труд отечественных историков.This article analyzes the source base study of Ukrainian-Canadian educational ties over the past decade. Sources of the studied problem are divided into five groups: 1) unpublished documentary material stored in state archives of Ukraine and Canada and in the archives of NGOs in both countries, and; 2) published documentary materials of state bodies in Canada and Ukraine, Ukrainian Canadian community organizations and Ukrainian teachers 3) scientific, methodological and educational literature; 4) publications in Ukrainian and Canadian which have the source character; 5) memoirs and letters of participants of international educational relations of the studied period. Each group of sources is characterized. The first group includes the official documents of the government of Canada and Ukraine – the texts of agreements on cooperation between the Ministry of Education of Ukraine and certain provinces of Canada, reports on the implementation of the agreements of intergovernmental level, cooperation agreements of provincial education departments of our state and provincial ministries of education in Canada, as well as relevant documents of universities of both countries.
|
7. |
Ситник Н. І. Українсько-канадські зв’язки як чинник розвитку полікультурної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Н. І. Ситник // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 347-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_81 Проаналізовано зміст і особливості полікультурної освіти, розкрито форми співпраці педагогів Канади й України щодо її забезпечення в українському освітньому просторі.Проанализированы содержание и особенности поликультурного образования, раскрыты формы сотрудничества педагогов Канады и Украины по ее обеспечению в украинском образовательном пространстве.The article analyzes the content and features of multicultural education, the forms of cooperation of teachers of Canada and Ukraine as for its support in the Ukrainian educational space.
|
8. |
Ситник Н. Жанрові особливості фентезі Д. Р. Р. Толкіна [Електронний ресурс] / Н. Ситник // Питання літературознавства. - 2009. - Вип. 78. - С. 224-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2009_78_28
|
9. |
Ситник Н. С. Формування концептуальної моделі управління інвестиційною базою модернізації сфери товарного обігу [Електронний ресурс] / Н. С. Ситник // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 2(2). - С. 282-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_2(2)__43
|
10. |
Ситник Н. С. Дослідження процесу модернізації організаційної системи управління розвитком сфери товарного обігу [Електронний ресурс] / Н. С. Ситник // Ефективність державного управління. - 2014. - Вип. 38. - С. 448-454. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efdu_2014_38_56
|
11. |
Ситник Н. С. Моделювання процесів модернізації сфери товарного обігу [Електронний ресурс] / Н. С. Ситник // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 4. - С. 363-367. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_4_62
|
12. |
Ситник Н. С. Реалізація державної політики модернізації трудового потенціалу сфери товарного обігу [Електронний ресурс] / Н. С. Ситник // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 2. - С. 187-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2013_2_33
|
13. |
Ситник Н. С. стимулювання інвестиційно-інноваційної модернізації сфери товарного обігу [Електронний ресурс] / Н. С. Ситник // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2013. - Вип. 11. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2013_11_34
|
14. |
Ситник Н. І. Гносеологічні аспекти організаційної креативності [Електронний ресурс] / Н. І. Ситник // Бізнес Інформ. - 2012. - № 11. - С. 266-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_11_69
|
15. |
Ситник Н. І. Мотивація креативно-інноваційної діяльності персоналу сучасних організацій [Електронний ресурс] / Н. І. Ситник // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 293-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_49 Досліджено особливості мотивації до креативно-інноваційної діяльності в сучасних організаціях. Запропоновано в структурі внутрішньої мотивації виділяти дві групи мотивів: процесні, що беруть початок власне у креативному процесі, і результуючі, що пов'язані з очікуваними позитивними наслідками від участі в креативному процесі. Припущено, що зовнішні мотиватори, які надає організація, діють вибірково або на процесні, або на результуючі мотиви. Підтримуючі зовнішні мотиватори спрямовані на створення умов для креативного процесу і посилення процесних внутрішніх мотивів. Винагороджувальні зовнішні мотиватори спрямовані на матеріальне, статусне та емоційне визнання цінності досягнутого результату і посилення результуючих внутрішніх мотивів. Визначено принципи функціонування системи мотивації до креативно-інноваційної діяльності: відносної автономності процесних і результуючих мотивів, пріоритетності процесних внутрішніх мотивів, спрямованої дії зовнішніх мотиваторів, збалансованості і синергетичності зовнішніх мотиваторів, індивідуальної чутливості до дії зовнішніх мотиваторів.
|
16. |
Ситник А. П. Pragmatics of X-phemisms and Recognition of Intentions [Електронний ресурс] / А. П. Ситник, Н. В. Ситник // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2014. - Вип. 692-693. - С. 240-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2014_692-693_72
|
17. |
Ситник Н. С. Внутрішня торгівля в економічній системі України [Електронний ресурс] / Н. С. Ситник // Економіка. Фінанси. Право. - 2014. - № 5. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2014_5_4
|
18. |
Ситник Н. С. Інноваційні фактори модернізації сфери товарного обігу [Електронний ресурс] / Н. С. Ситник // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 5(1). - С. 265-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_5(1)__66
|
19. |
Ситник Н. І. Роль зовнішньої мотивації в забезпеченні креативно-інноваційної діяльності персоналу сучасних організацій [Електронний ресурс] / Н. І. Ситник. // Економіка і організація управління. - 2014. - Вип. 1-2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eiou_2014_1-2_40
|
20. |
Ситник Н. В. Макро-і мікротопонімія віртуального простору "Володаря перстенів" [Електронний ресурс] / Н. В. Ситник, І. Ю. Демиденко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 9 : Сучасні тенденції розвитку мов. - 2013. - Вип. 10. - С. 240-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_9_2013_10_42
|
| |