Пошуковий запит: (<.>A=Скочиляс-Павлів О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Скочиляс-Павлів О. В. Місце адміністративного суду в системі суб’єктів адміністративного судочинства [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів // Форум права. - 2013. - № 1. - С. 913-918. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
|
2. |
Скочиляс-Павлів О. В. Перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами в адміністративному судочинстві України [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів // Право і суспільство. - 2014. - № 1.2. - С. 179-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2014_1
|
3. |
Скочиляс-Павлів О. В. Організаційно-правові заходи протидії корупції у сфері освіти [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів // Актуальні проблеми держави і права. - 2014. - Вип. 73. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdp_2014_73_10
|
4. |
Скочиляс-Павлів О. В. Публічно-правовий спір як предмет розгляду в адміністративних судах [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2014. - Вип. 9-2(1). - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2014_9-2(1)__35
|
5. |
Скочиляс-Павлів О. В. Особливостi забезпечення права на доступ до публiчної iнформацiї у формi вiдкритих даних в Українi [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів // Вісник Південного регіонального центру Національної академії правових наук України. - 2018. - № 15. - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vprc_2018_15_12
|
6. |
Скочиляс-Павлів О. В. Принципи адмiнiстративного судочинства за оновленим кодексом адмiнiстративного судочинства України [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів // Вісник Південного регіонального центру Національної академії правових наук України. - 2018. - № 17. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vprc_2018_17_13
|
7. |
Скочиляс-Павлів О. Адміністративно-правова характеристика видів корупційних діянь у сфері освіти [Електронний ресурс] / О. Скочиляс-Павлів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Юридичні науки. - 2014. - № 782. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2014_782_8 Наведено види корупційних діянь у сфері освіти за різними критеріями класифікації та охарактеризовано кожний із названих видів. Відзначено, що дослідження видів корупційних діянь у сфері освіти надасть змогу виробити ефективні заходи протидії.
|
8. |
Скочиляс-Павлів О. В. Поняття суб’єкта владних повноважень в адміністративному судочинстві України [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Юридичні науки. - 2014. - № 801. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2014_801_6
|
9. |
Скочиляс-Павлів О. В. Правові аспекти удосконалення державної антикорупційної політики [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Юридичні науки. - 2014. - № 807. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2014_807_7 Досліджено стан формування та реалізації антикорупційної політики в Україні. На основі низки показників проаналізовано ефективність державної антикорупційної політики та доведено, що в Україні створено достатні організаційні та законодавчі підвалини для протидії корупції. Запропоновано способи вдосконалення державної антикорупційної політики.
|
10. |
Скочиляс-Павлів О. В. Особливості правового регулювання розгляду спорів щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників публічної інформації [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Юридичні науки. - 2014. - № 810. - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2014_810_12 Досліджено особливості правового регулювання розгляду спорів щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників публічної інформації. На підставі аналізу Кодексу адміністративного судочинства України, закону України "Про доступ до публічної інформації" та судових рішень висвітлено проблемні питання розгляду вказаної категорії адміністративних справ.
|
11. |
Скочиляс-Павлів О. В. Способи здійснення права на доступ до публічної інформації [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2015. - № 813. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2015_813_15 Розглянуто способи здійснення права на доступ до публічної інформації. Розмежовано способи та форми доступу до публічної інформації. Досліджено сутність активного та пасивного способів здійснення права на доступ до публічної інформації.
|
12. |
Скочиляс-Павлів О. В. Право на доступ до публічної інформації: механізм захисту в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2016. - № 845. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2016_845_25 Проаналізовано поняття механізму захисту права на доступ до публічної інформації. Увагу приділено судовому механізму захисту права на доступ до публічної інформації в порядку адміністративного судочинства. Звернено увагу на недоліки правового регулювання, що стають перешкодою для належного судового захисту права на доступ до публічної інформації.
|
13. |
Скочиляс-Павлів О. Адміністративно-правове регулювання поведінки окремих категорій осіб у соціальних мережах [Електронний ресурс] / О. Скочиляс-Павлів, М. Змисла // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2020. - Т. 7, № 2. - С. 173-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2020_7_2_29 Проаналізовано стан правового регулювання розміщення інформації у соціальних мережах (СМ) державними службовцями. Зазначено, що соціальні мережі перетворилися на стандартний канал соціальних комунікацій між людьми. Державні службовці використовують СМ як один із найпотужніших інструментів у комунікації з громадянами та між собою, а також як майданчик для обмірковування важливих суспільно-політичних питань і дискусій. Така ситуація вимагає належного правового регулювання поведінки відповідних осіб у СМ. Проте законодавство України у цій сфері тільки розвивається та не достатньо врегулює всі аспекти користування СМ, зокрема державними службовцями. Разом із тим судова практика України багата на різноманітні справи, пов'язані з притягненням до відповідальності державних службовців внаслідок формулювання та вираження своїх поглядів у СМ. Якщо правила поведінки суддів, адвокатів у СМ врегульовані у відповідних актах (Кодекс суддівської етики, Правила адвокатської етики), то поведінка службовців органів виконавчої влади в мережі Інтернет не врегульована на законодавчому рівні. Відтак підкреслюється, що держава повинна розробити дієву політику, спрямовану на створення безпеки в інформаційному середовищі, яка б визначала юридичні та етичні аспекти, що виникають при використанні СМ публічними особами. СМ також є інструментом, за допомогою якого їх користувачі демонструють свої соціальні зв'язки. Саме тому варто було б сформувати єдиний правовий підхід до визначення поняття "дружба" у СМ, оскільки в практиці виникають сумніви щодо розуміння поняття "дружба" між учасниками судового процесу, що інколи слугує підставою для відведення судді.
|
14. |
Скочиляс-Павлів О. Співвідношення контролю та нагляду в діяльності органів системи Міністерства внутрішніх справ України [Електронний ресурс] / О. Скочиляс-Павлів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2020. - Т. 7, № 3. - С. 166-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2020_7_3_28 Мета роботи - дослідження співвідношення контролю та нагляду в діяльності органів системи Міністерства внутрішніх справ України (МВСУ). Проаналізовано основні підходи до визначення змісту понять "контроль" і "нагляд" у юридичній науці. Доведено, що якщо забезпечення захисту прав і свобод людини та громадянина, охорона правопорядку, забезпечення законності, громадської безпеки - це зміст правоохоронної функції держави, то контроль і нагляд - це методи, в результаті використання яких проявляється правоохоронна функція. До спеціальних органів, що здійснюють контрольну та наглядову діяльність, належить МВСУ. Одне з основних завдань, покладених на нього, є забезпечення державного контролю (нагляду) у сфері внутрішніх справ (СВС). СВС визначається через комплекс суспільних відносин, які пов'язані із захистом життєво важливих інтересів особи, суспільства та держави від протиправних посягань, підтримкою, зміцненням громадського порядку та публічної безпеки. Запропоновано формування у системі органів МВСУ таких умов, які б сприяли поступовому звуженню сфери контролю та оптимізації сфери нагляду задля підвищення ефективності діяльності з захисту прав і законних інтересів громадян. Розглянуто діяльність суб'єктів контролю та нагляду системи МВСУ за додержанням законодавства з точки зору організаційно-правового аспекту. Наголошено, що в процесуальному значенні контроль і нагляд у СВС - це зміст контрольного процесу, в якому першочергове значення набуває контрольна діяльність, а наглядова діяльність обумовлена контрольною, в чому проявляється дискурсивний характер контрольно-наглядової діяльності.
|
15. |
Скочиляс-Павлів О. В. Аналіз механізмів оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються виборчого процесу в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів // Аналітично-порівняльне правознавство. - 2021. - № 4. - С. 195-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anpopr_2021_4_36
|
16. |
Бортник Н. Принципи позасудового вирішення адміністративних спорів [Електронний ресурс] / Н. Бортник, У. Парпан, О. Скочиляс-Павлів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2019. - Вип. 24. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2019_24_16 Розглянуто питання, пов'язані із дослідженням принципів вирішення адміністративних спорів, з'ясуванням їх ролі, визначенням їхньої природи як системи фундаментальних цінностей сучасних демократичних правових держав, які відіграють роль орієнтирів у формуванні права, адже практична реалізація цих принципів є загальновизнаним критерієм правової держави. Принципи позасудового вирішення адміністративних спорів поряд із нормами права становлять один із важливих елементів змісту права, проте сьогодні залишаються малодослідженими.
|
17. |
Скочиляс-Павлів О. В. Роль правових переваг у реалізації правоохоронної діяльності держави та профілактиці протиправної поведінки [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів // Науково-інформаційний вісник Івано-Франківського університету права імені Короля Данила Галицького. Серія : Право. - 2022. - № 13. - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivif_2022_13_16 Мета роботи - аналіз ролі правових переваг у реалізації правоохоронної діяльності держави та профілактиці протиправної поведінки. Методика дослідження представлена сукупністю філософських та загальнонаукових методів, серед яких: термінологічний, логіко-семантичний, функціональний, системно-структурний, формально-юридичний, порівняльно-правовий. Результати. Для мотивації ініціативної особи в умовах європейської інтеграції повинні використовуватися більш гнучкі феномени. Характерним прикладом виступає правова перевага. Встановлено, що закріплення переваг як юридичних засобів правоохоронної політики держави забезпечує: гарантії диференційованого підходу при притягненні до відповідальності різних суб'єктів за рахунок реалізації їх особливого правового статусу (переваги у формі імунітету); проведення максимально ефективної державної фінансово-економічної, соціальної та фіскальної політики, стимулювання дотримання фінансової дисципліни (пільга); режим дозволу за рахунок створення умов максимального сприяння, що сприяє досягненню результатів державної, службової та громадської діяльності суб'єктів відносин (привілей). Наукова новизна. В процесі дослідження встановлено, що теоретико-правове осмислення правових переваг (імунітетів, привілеїв, пільг) у контексті правоохоронної діяльності держави збагачує знання про дані явища, уточнює категоріальний апарат, виявляє нові грані зіткнення, у тому числі з іншими правовими феноменами. Подібне дослідження обумовлено практичними цілями та завданнями. Це пояснюється тим, що існування та законодавче закріплення правових переваг, їх практична реалізація та застосування права найчастіше обумовлені втіленням правоохоронної політики держави. Практична значимість. Результати дослідження може бути використано у правотворчій та правозастосовній діяльності під час реалізації правоохоронної діяльності держави та профілактиці протиправної поведінки.
|
18. |
Скочиляс-Павлів О. В. Проблемні питання судового розгляду адміністративних справ щодо проходження публічної служби [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів, П. І. Сало // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2023. - Вип. 75(1). - С. 284-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2023_75(1)__49
|
19. |
Скочиляс-Павлів О. В. Особливості судового розгляду адміністративних спорів, що виникають з відносин публічної служби [Електронний ресурс] / О. В. Скочиляс-Павлів, П. І. Сало // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Юридичні науки. - 2022. - Т. 33(72), № 2. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_law_2022_33(72)_2_5
|
20. |
Скочиляс-Павлів О. Адміністративно-правовий механізм реалізації права на медичну допомогу внутрішньо переміщеними особами [Електронний ресурс] / О. Скочиляс-Павлів, Г. Лук’янова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Юридичні науки. - 2022. - Т. 9, № 3. - С. 209-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpurn_2022_9_3_31
|
| |