Пошуковий запит: (<.>A=Скрипник Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 74
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Скрипник Т. В. Дослідження продуктивності взаємодії батьків з аутичною дитиною [Електронний ресурс] / Т. В. Скрипник // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2010. - № 7. - С. 225-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2010_7_32
|
2. |
Скрипник Т. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі [Електронний ресурс] / Т. Скрипник // Початкова школа. - 2014. - № 6. - С. 50-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_6_13
|
3. |
Скрипник Т. М. Методичні нотатки щодо застосування прийомів міжпредметної інтеграції дисциплін і порівняльного літературознавства в процесі фахової підготовки студентів-філологів (вивчення поезії Т. Шевченка в контексті світової літератури) [Електронний ресурс] / Т. М. Скрипник // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 191-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_36
|
4. |
Скрипник Т. В. Індивідуальна навчальна програма для дітей з аутизмом в контексті інклюзивного навчання [Електронний ресурс] / Т. В. Скрипник, Д. В. Скрипник // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 21(2). - С. 377-384. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_21(2)__53
|
5. |
Скрипник Т. В. Психолого-педагогічна допомога дітям з аутизмом з урахуванням їхніх особливих освітніх потреб [Електронний ресурс] / Т. В. Скрипник // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 5. - С. 148-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_5_19
|
6. |
Скрипник Т. В. Шляхи використання геосіток при ремонті покриття дорожнього одягу [Електронний ресурс] / Т. В. Скрипник, М. М. Малько, М. В. Заволік // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2010. - Вип. 78. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2010_78_9
|
7. |
Скрипник Т. В. Доцільність армування земляного полотна геосинтетичними матеріалами [Електронний ресурс] / Т. В. Скрипник, М. М. Малько, В. Ю. Скрипник // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2010. - Вип. 79. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2010_79_5
|
8. |
Медведєва Т. В. Розробка програми удосконалення капітального ремонту та експлуатації зливової каналізації м. Горлівка [Електронний ресурс] / Т. В. Медведєва, Т. В. Скрипник // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2010. - Вип. 79. - С. 92-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2010_79_14
|
9. |
Петрович В. В. Досвід експлуатаціїйного утримання водопропускних труб на дорозі Т-08-15 в Запорізькій області [Електронний ресурс] / В. В. Петрович, Т. В. Скрипник, В. Ю. Скрипник, О. С. Чечуга, М. Н. Малько // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2011. - Вип. 81. - С. 160-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2011_81_22
|
10. |
Петрович В. В. Побудова математичної моделі напруженого стану водоперепускної труби під насипом автомобільної дороги [Електронний ресурс] / В. В. Петрович, Т. В. Скрипник, В. Ю. Скрипник // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2012. - Вип. 83. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2012_83_17
|
11. |
Петрович В. В. Особливості використання поліетиленових труб для ремонту штучних споруд на автомобільних дорогах [Електронний ресурс] / В. В. Петрович, Т. В. Скрипник, В. Ю. Скрипник // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2012. - Вип. 85. - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2012_85_24
|
12. |
Скрипник Т. Шляхи підвищення компетентності педагогів в організації освітнього процесу для дітей з аутизмом [Електронний ресурс] / Т. Скрипник // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_3_8 Визначено шляхи створення безперешкодного і відповідного освітнього простору для дітей з аутизмом. Прописано компетентність та компетенції (практичні вміння) педагогів стосовно впровадження процесів навчання, виховання і розвитку дітей з аутизмом. Висвітлено результати педагогічного експерименту у чотирьох закладах освіти, спрямованого на те, щоб педагоги оволоділи технологіями психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі та командної взаємодії між учасниками групи супроводу. Продемонстровано оцінку наявного стану готовності педагогічних колективів до впровадження інноваційної діяльності за методикою "Інструмент професійного розвитку педагогів". Виокремлено методи роботи тренерів, експертів та супервізорів з педагогами задля досягнення ними компетентності у роботі з дітьми з аутизмом, чинники успіху та виклики. Окреслено також перспективи подальшої інноваційної роботи у напрямі становлення наступності між дошкільною та шкільною ланками освіти.Определены пути создания беспрепятственного и соответствующего образовательного пространства для детей с аутизмом. Прописаны компетентность и компетенции (практические умения) педагогов по внедрению процессов обучения, воспитания и развития детей с аутизмом. Представлены результаты педагогического эксперимента в четырех учебных заведениях, направленного на то, чтобы педагоги овладели технологиями психолого-педагогического сопровождения детей с аутизмом в образовательном пространстве и командного взаимодействия между участниками группы сопровождения. Продемонстрирована оценка существующего положения готовности педагогических коллективов к внедрению инновационной деятельности по методике "Инструмент профессионального развития педагогов". Выделены методы работы тренеров, экспертов и супервизоров с педагогами для достижения ими компетентности в работе с детьми с аутизмом, факторы успеха и вызовы. Определена также дальнейшая инновационная деятельность в направлении становления преемственности между дошкольным и школьным звеньями образования.The article is about the ways for implementation of barrier free and sufficient educational environment for children with autism. The main part in this process is played by pedagogues of educational institutions. Competency and responsibilities (practical skills) of pedagogues in implementation of educational and developmental processes are presented. In the article we are talking about pedagogic experiment conducted in four educational institution (two preschools and two schools of general education). The experiment was dedicated to obtaining of psychological and pedagogical technologies for support of autistic children in educational environment and support group’s members interaction by pedagogues. It was showed, how the evaluation of existing state of readiness of pedagogical staff for implementation of innovative activity was conducted and which criteria were achieved. The measurements were conducted by “Professional Development of Pedagogues Inventory” created by international education community ISSA
|
13. |
Скрипник Т. В. Базові принципи психолого-педагогічної допомоги дітям з розладами аутичного спектру [Електронний ресурс] / Т. В. Скрипник // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 181-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(1)__24
|
14. |
Скрипник Т. В. Умови зменшення дестабілізаційних чинників в освітньому процесі дітей з аутизмом [Електронний ресурс] / Т. В. Скрипник // Education and pedagogical sciences. - 2016. - № 1. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2016_1_6
|
15. |
Скрипник Т. В. Діагностика психічного розвитку дітей з розладами аутичного спектра [Електронний ресурс] / Т. В. Скрипник // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2010. - Вип. 1. - С. 261-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2010_1_40
|
16. |
Писаренко В. Г. Розрахунково - експериментальна методика визначення трибоконтактних параметрів [Електронний ресурс] / В. Г. Писаренко, К. О. Диха, Т. К. Скрипник // Проблеми трибології. - 2015. - № 3. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptl_2015_3_11
|
17. |
Скрипник Т. Переваги командної роботи в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому середовищі [Електронний ресурс] / Т. Скрипник // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2017_1_19
|
18. |
Скрипник Т. Сенсорна інтеграція як підґрунтя цілісного розвитку дітей з аутизмом [Електронний ресурс] / Т. Скрипник // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2016. - № 4. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2016_4_5
|
19. |
Скрипник Т. В. Шумозахисні екрани як спосіб зменшення шумового навантаження на міську забудову [Електронний ресурс] / Т. В. Скрипник // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2013. - Вип. 88. - С. 20-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adidb_2013_88_5
|
20. |
Скрипник Т. К. Ефективність застосування технології asp.net при розробці web-застосування [Електронний ресурс] / Т. К. Скрипник, С. С. Петровський, О. В. Волошин // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2017. - № 2. - С. 245-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2017_2_46
|
| |