Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Слюзко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Слюзко В. Моральна свідомість як філософське поняття [Електронний ресурс] / В. Слюзко, С. Плахтій // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 173-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_35 Актуалізовано та вивчено проблему ретроспективного аналізу ключового поняття "моральна свідомість" у філософських науках. Названо велику кількість персоналій науковців сфери гуманітарних знань, у полі зору яких - науковий інтерес до дослідження проблеми моральної свідомості. Здійснено вивчення змісту ключових понять досліджуваної проблеми: "мораль", "моральність", "етика", "моральна свідомість" у філософських наукових джерелах. Актуализирована и изучена проблема ретроспективного анализа ключового понятия "нравственное сознание" в философских науках. Названы персоналии исследователей сферы гуманитарных знаний, в поле зрения которых - научный интерес к проблеме нравственного сознания. Осуществлен анализ содержания ключевых понятий изучаемой проблемы: "мораль", "этика", "нравственное сознание" в философских научных исследованиях. Осуществлен ретроспективный анализ развития мировой этической мысли в сфере нравственности личности в античной философии, философии середних веков, эпохи Возрождения, просвещения и т. д. Обобщено, что народная педагогика вместе с религией породили народную деонтологию и теологическую этику, которые стали фундаментом этики как науки о нравственности, нравственном сознании, нравственном воспитании. The problem of retrospective analysis of the key notion “Moral Consciousness» in philosophic sciences has been actualized. It is proved that the problem under research is topical, it is mentioned in the problem definition of the publication. The personals of the researchers of the sphere of humanitarian knowledge, in whose field of vision was scientific interest to the problem of moral consciousness, have been called.
| 2. |
Слюзко А. М. Біоетика і науково-художня книга [Електронний ресурс] / А. М. Слюзко, В. І. Слюзко // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_54
| 3. |
Слюзко В. І. Слово як засіб формування моральної свідомості особистості у педагогічній спадщині В. Сухомлинського [Електронний ресурс] / В. І. Слюзко, А. М. Слюзко // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 452-457. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_112 Досліджено теоретичні засади розвитку моральної свідомості особистості засобами слова у педагогічній спадщині В. Сухомлинського.Изучены теоретические аспекты развития нравственного сознания личности посредством слова в педагогическом наследии В. Сухомлинского.Theoretical aspects of moral consciousness of personality development by means of word in pedagogical heritage of V. Sukhomlyns’kyi have been studied in the article.
| 4. |
Слюзко В. І. Система виховної роботи у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії [Електронний ресурс] / В. І. Слюзко // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 296-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_71 Розкрито систему виховної роботи у педагогічному ВНЗ ступневого типу. Концептуально обгрунтовано мету, завдання, напрямки та зміст роботи, визначено основні суб’єкти виховання, їх місце та роль у виховному процесі.Раскрыта система воспитательной работы в педагогическом ВУЗ ступенчатого типа. Концептуально обоснованы цель, задания, направление и содержание работы, определены основные субъекты воспитания, их место и роль в воспитательном процессе.The system of educational work in higher pedagogical educational establishment of gradation type has been revealed in the article. The aim, tasks, direction and content of this work have been conceptually grounded, the main subjects of education, their place and role in educational process have been determined.
| 5. |
Слюзко В. І. Роль вербальних засобів у формуванні основ морально-свідомої особистості на засадах народної педагогіки [Електронний ресурс] / В. І. Слюзко // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 354-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_83 Розглянуто систему вербальних засобів і визначено їх місце та роль у формуванні морально-свідомої особистості на засадах народної педагогіки.Рассмотрена система вербальных средств и определено их место и роль в формировании нравственного сознания личности посредством народной педагогики.The article deals with the system of verbal and define their place and role in the formation of moral conscious personality based on folk pedagogy.
| 6. |
Слюзко В. Методична модель формування основ моральної свідомості молодших школярів засобами дитячої літератури [Електронний ресурс] / В. Слюзко, А. Слюзко // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_33 Представлено концепцію та методичну модель якісно нової виховної системи, створеної на засадах гуманістичної особистісно спрямованої методології. Детально проаналізовано праці великих етиків та педагогів, у полі зору яких науковий інтерес до розвитку моральної свідомості особистості. В основі методичної моделі формування моральної свідомості молодших школярів, запропонованої у статті, – нові виховні методики особистісно орієнтованого виховання, на основі яких педагог зможе науково обґрунтовано виховувати дитину. Зміст статті присвячений роз’ясненню кожної структурно-функіональної частини методичної моделі. Представлена концепция и методическая модель качественно новой воспитательной системы, созданной на основе гуманистической личностно направленной методологии. Детально проанализированытруды великих этиков и педагогов, в поле зрения которых научный интерес к развитию нравственного сознания личности. В основе методической модели формирования нравственного сознания младших школьников, предложенной в статье, – новые воспитательные методики личностно ориентированного воспитания, на основе которых педагог сможет научно обоснованно воспитывать ребенка. The concept and methodological model of qualitatively new educational system, worked out on the bases of humanistic person-oriented methodology, have been offered in the article. The works of great moral teachers and pedagogues, whose scientific interest was moral consciousness of personality, have been studied in details.
| 7. |
Свистак-Яроцька О. Л. Вплив змісту екологічної освіти на формування екологічної культури учнів початкової школи Японії та України [Електронний ресурс] / О. Л. Свистак-Яроцька, В. І. Слюзко // Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 54. - С. 287-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2016_54_33
| 8. |
Слюзко В. Інтермедіальний аналіз як метод вивчення художніх творів майбутніми учителями літератури [Електронний ресурс] / В. Слюзко // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2020. - Вип. 11. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2020_11_19
|
|
|