![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Соболєва С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Панфілов О. Ю. Комунікативний дискурс у стрвтегії цивілізаційного діалогу [Електронний ресурс] / О. Ю. Панфілов, С. М. Соболєва // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія : Філософія, філософія права, політологія, соціологія. - 2013. - № 2. - С. 9–17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2013_2_4
| 2. |
Панфілов О. Ю. Світоглядні виміри сучасної освіти [Електронний ресурс] / О. Ю. Панфілов, С. М. Соболєва // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія : Філософія, філософія права, політологія, соціологія. - 2014. - № 3. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2014_3_5
| 3. |
Соболєва С. М. Проектні технології та їх роль у процесі практично-професійної підготовки студентів економічних спеціальностей [Електронний ресурс] / С. М. Соболєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 28(1). - С. 210-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_28(1)__31
| 4. |
Соболєва С. Академічна прокрастинація як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / С. Соболєва // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 34. - С. 190-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_34_26 Розглянуто основні наукові підходи до вивчення феномена прокрастинації, що трактується як своєрідна емоційна реакція людини на плановані або необхідні справи. Визначено сутність академічної прокрастинації як психолого-педагогічної проблеми. Проаналізовано основні причини виникнення прокрастинації, серед яких: занепокоєння, страх невдачі чи успіху, перфекціонізм; непокора зовнішньому оточенню; прагнення до збільшення та зниження рівня напруги; тимчасова мотивація; порушення перцептивно-семантичної організації часу. За результатами дослідження виявлено головні причини академічної прокрастинації серед студентів, як-то: відсутність мотивації до навчання, стрес як наслідок невпевненості та страху перед майбутнім, відсутність умінь будувати ієрархію цілей і цінностей та планувати навчальну діяльність, лінь, неефективне керівництво з боку викладачів, недостатність прямої комунікації та надлишок віртуальної, зовнішні відволікальні фактори. Схарактеризовано основні види щоденної, невротичної, компульсивної, академічної прокрастинації та прокрастинації у прийнятті рішень. Зазначено, що головною особливістю академічної прокрастинації у студентському середовищі є поширення «напружених» прокрастинаторів, яким притаманні страх невдачі, боязнь продемонструвати свою некомпетентність чи брак знань та умінь, невизначеність життєвих цілей, нерішучість. Висвітлено найбільш поширені наслідки академічної прокрастинації, що впливають на якість навчання та життя студента і призводять до зниження рівня якості успішності, підвищення рівня тривожності. Рассмотрены основные научные подходы к изучению феномена прокрастинации – своеобразной эмоциональной реакции человека на планируемые или необходимые дела. Определена сущность академической прокрастинации как психолого-педагогической проблемы. Проанализированы основные причины прокрастинации, такие как: беспокойство, страх неудачи или успеха, перфекционизм; неповиновение внешнему окружению; стремление к увеличению и снижению уровня напряжения; временная мотивация; нарушение перцептивно-семантической организации времени. По результатам исследования выявлены основные причины академической прокрастинации среди студентов: отсутствие мотивации к обучению, стресс как следствие неуверенности и страха перед будущим, отсутствие умений строить иерархию целей и цeнностей, планировать учебную деятельность, лень, неэффективное руководство со стороны преподавателей, недостаток прямой коммуникации и избыток виртуальной, внешние отвлекающие факторы. Охарактеризованы основные виды ежедневной, невротической, компульсивной, академической прокрастинации и прокрастинации в принятии решений. The article describes the basic scientific approaches to the study of the phenomenon of procrastination – a kind of emotional human reaction to planned or required business. The essence of academic procrastination as psychological and educational problems was determined. Were analyzed the main causes of procrastination appearance, such as: anxiety, fear of failure or success, perfectionism; disobedience to the external environment; the aspiration to increase and decrease the tensity level; temporary motivation; violations of perceptual-semantic organization of time. The study identified the main causes of academic procrastination among students: lack of motivation to learn, stress as a consequence of uncertainty and fear of the future, the lack of skills to build a hierarchy of goals and values to, plan learning activities, laziness, poor leadership on the part of teachers, lack of direct communication and excess of virtual, external distractions. The main types of daily, neurotic, compulsive, academic procrastination and procrastination in decision making are described.
| 5. |
Дзьобань О.П. Інформаційне насильство: змістовний аспект [Електронний ресурс] / О.П. Дзьобань, О. Ю. Панфілов, С. М. Соболєва // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого" . Серія : Філософія. - 2016. - № 1. - С. 136-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2016_1_16
| 6. |
Соболєва С. М. До проблеми організації індивідуальної навчально-дослідницької діяльності студентів [Електронний ресурс] / С. М. Соболєва // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 48. - С. 145-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_48_30
| 7. |
Соболєва С. С. Головні складники професійної культури майбутнього економіста [Електронний ресурс] / С. С. Соболєва // Новий Колегiум. - 2014. - № 2. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2014_2_12
| 8. |
Соболєва С. Особливості соціально-гуманітарної підготовки іноземних студентів економічних спеціальностей [Електронний ресурс] / С. Соболєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 2. - С. 139-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_2_15
| 9. |
Соболєва С. Формування соціальної компетентності майбутніх фахівців з економіки у процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / С. Соболєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 2. - С. 197-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_2_21
| 10. |
Гутий Б. В. Сутність і класифікаційні ознаки фальсифікації лікарських засобів [Електронний ресурс] / Б. В. Гутий, І. Б. Смолинець, І. І. Харів, С. В. Соболєва // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Харчові технології. - 2016. - Т. 18, № 1(4). - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2016_18_1(4)__33
| 11. |
Соболєва С. Роль соціально-гуманітарної підготовки в процесі соціалізації студентів у сучасних умовах українського суспільства [Електронний ресурс] / С. Соболєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 1. - С. 83-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_1_9
| 12. |
Соболєва С. В. Зміни в картині крові у молодняку гусей під впливом добавок різних доз Селену в комбікормах [Електронний ресурс] / С. В. Соболєва, Б. В. Гутий, О. І. Соболєв // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Сільськогосподарські науки. - 2020. - Т. 22, № 92. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnuvmbcgn_2020_22_92_11
| 13. |
Соболєва С. М. Формування екологічної свідомості студентів фінансово-економічних спеціальностей у процесі екологічної підготовки [Електронний ресурс] / С. М. Соболєва // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2009. - № 2. - С. 188-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2009_2_40
| 14. |
Соболєва С. М. Проектна навчальна діяльність як засіб формування професійних якостей майбутніх фахівців з економіки [Електронний ресурс] / С. М. Соболєва // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2011. - № 1. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2011_1_20
| 15. |
Соболєв О. І. Моделюючий вплив Селену на організм курчат-бройлерів [Електронний ресурс] / О. І. Соболєв, Б. В. Гутий, Ю. В. Засуха, П. М. Каркач, В. Ф. Фесенко, В. В. Бількевич, П. І. Кузьменко, Ю. О. Машкін, С. В. Соболєва // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Сільськогосподарські науки. - 2021. - Т. 23, № 95. - С. 128-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnuvmbcgn_2021_23_95_21
| 16. |
Соболєв О. І. Селен та його моделюючий вплив на організм молодняку гусей [Електронний ресурс] / О. І. Соболєв, Б. В. Гутий, П. І. Кузьменко, І. Ф. Різничук, О. К. Кишлали, С. В. Соболєва // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Сільськогосподарські науки. - 2022. - Т. 24, № 96. - С. 61-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnuvmbcgn_2022_24_96_10
|
|
|