Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (17)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Соломянюк Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Соломянюк Н. М. 
Фактори впливу на формування збалансованої системи маркетингових показників [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // Економіка і регіон. - 2012. - № 6. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2012_6_22
The purpose the article is research of factors of the formation of balanced system of marketing indicators, allocation of their by groups, and determine the possibility to take into account the impact of all factors in development of system.
Попередній перегляд:   Завантажити - 56.368 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Соломянюк Н. М. 
Сучасні тенденції формування бюджету маркетингу на українських підприємствах [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 7-8(1). - С. 87-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_7-8(1)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.152 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Соломянюк Н. М. 
Еволюція теорії маркетингу [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Економіка і регіон. - 2012. - № 4. - С. 210-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2012_4_42
The origin of marketing concept as conceptions of management and business philosophy is investigated. The basic stages to forming of marketing opinion the countries of Soviet Union are examined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 55.306 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Соломянюк Н. М. 
Теоретичне визначення поняття "екстерналії в маркетингу" [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Економічний форум. - 2014. - № 2. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2014_2_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.185 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Соломянюк Н. М. 
Маркетинг як сучасна концепція підприємництва [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 10. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2012_10_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 77.506 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Соломянюк Н. М. 
Фандрайзинг як технологія реалізації соціального плану маркетингу [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Економічний форум. - 2014. - № 3. - С. 195-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2014_3_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 529.811 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Соломянюк Н. М. 
Вирівнювання маркетингу та продаж на підприємстві [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Бізнес Інформ. - 2013. - № 9. - С. 354-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_9_59
Мета роботи - дослідження категорійного апарату поняття "вирівнювання маркетингу і продаж", яке широко використовується в практичній діяльності і недостатньо висвітлене в теоретичних доробках. Проведено порівняльний аналіз іноземних та вітчизняних поглядів на визначення поняття "воронка продажів" як методичного підходу під час планування маркетингу на підприємстві. Досліджено основні етапи побудови воронки продажів. Увагу приділено висвітленню поняття "лід" (lead), його типів, класифікацій та генералізації як одному з етапів побудови воронки продажів. Перспективою подальших розробок в даному напрямку є теоретичне обгрунтування доцільності використання воронки продажів під час планування маркетингу. Розглянутий методичний підхід дозволяє генерувати лід з перспективою формування цільових аудиторій, планувати комунікаційні заходи, контролювати процес їх реалізації та зворотну реакцію споживачів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 419.064 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Соломянюк Н. М. 
Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Економіка та держава. - 2013. - № 11. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2013_11_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.607 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Соломянюк Н. М. 
Теоретичні основи процесу маркетингового планування [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк. // Ефективна економіка. - 2013. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_8_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.11 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Соломянюк Н. М. 
Формування імк при плануванні в маркетингу (на прикладі ЗАТ "Ліктрави") [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Економіка та держава. - 2012. - № 8. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2012_8_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 148.988 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Соломянюк Н. М. 
Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Економіка. Фінанси. Право. - 2014. - № 7. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2014_7_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 733.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Соломянюк Н. М. 
Модель планування"воронки продаж" на підприємстві [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Економіка. Фінанси. Право. - 2014. - № 12. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2014_12_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 745.104 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Соломянюк Н. М. 
Дослідження поняття "метрика" при плануванні в маркетингу [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 9. - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_9_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.221 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Соломянюк Н. М. 
Планування попиту на продукцію підприємства при зміні витрат на маркетинг по S–кривій [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 12. - С. 143-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_12_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.461 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Соломянюк Н. М. 
Трейд-маркетингові тенденції в Україні [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 5. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_5_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.567 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Соломянюк Н. М. 
Планування маркетингових заходів у торгівельних мережах України [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 6. - С. 116-119 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_6_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 75.478 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Соломянюк Н. М. 
Застосування метрик при плануванні в маркетингу [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 11. - С. 126-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2014_11_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.654 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Соломянюк Н. 
Теорія життєвого циклу при плануванні в маркетингу [Електронний ресурс] / Н. Соломянюк // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(4). - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12(4)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.752 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Соломянюк Н. М. 
Концептуальні принципи формування витрат на маркетинг [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 5(3). - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_5(3)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 596.621 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Соломянюк Н. М. 
Процес маркетингового планування та його розвиток в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Н. М. Соломянюк // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 2(4). - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_2(4)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.892 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського