Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сороколіт Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Сороколіт Н. С. 
Ставлення учнів середнього шкільного віку до свого здоров'я та до уроків фізичної культури [Електронний ресурс] / Н. С. Сороколіт // Спортивна медицина. - 2014. - № 1. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smed_2014_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.27 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сороколіт Н. 
Впровадження варіативних модулів навчальної програми з фізичної культури в учнів 8-х класів [Електронний ресурс] / Н. Сороколіт // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2017. - № 3. - С. 184-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2017_3_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.216 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сороколіт Н. 
Впровадження варіативних модулів навчальної програми з урахуванням матеріальної бази навчального закладу та інтересів учнів 7-х класів [Електронний ресурс] / Н. Сороколіт, І. Турчик // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 5К. - С. 315-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_5K_82
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.144 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сороколіт Н. 
Становлення шкільного фізичного виховання в Україні в період незалежності [Електронний ресурс] / Н. Сороколіт, О. Римар, А. Соловей // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2018. - № 2. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2018_2_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.629 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сороколіт Н. С. 
Моніторинг направлення студентів I–II курсів до підготовчої медичної групи з фізичного виховання [Електронний ресурс] / Н. С. Сороколіт, М. М. Кухар, Т. І. Яворський // Спортивна медицина і фізична реабілітація. - 2019. - № 1. - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smed_2019_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.02 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Москаленко Н. В. 
Ключові компетентності у фізичному вихованні школярів в рамках реформи "Нова українська школа” [Електронний ресурс] / Н. В. Москаленко, Н. С. Сороколіт, І. Х. Турчик // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 5К. - С. 223-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_5K_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 856.767 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сороколіт Н. 
Особливості застосування варіативної складової модульної навчальної програми з фізичної культури у міській і сільській місцевості [Електронний ресурс] / Н. Сороколіт, О. Римар, А. Соловей, І. Лапичак // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2019. - Вип. 31. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2019_31_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.841 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Турчик І. Х. 
Формування громадянських та соціальних компетентностей засобами фізичного виховання [Електронний ресурс] / І. Х. Турчик, Н. С. Сороколіт, Б. Цюпак // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2020. - Вип. 1. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2020_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.937 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Сороколіт Н. 
Порівняльний аналіз ставлення учителів фізичної культури до освітніх реформ у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Н. Сороколіт, О. Римар, О. Боднарчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2020. - № 2. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2020_2_5
Розглянуто питання впровадження освітніх реформ у фізичне виховання школярів. Основною передумовою таких змін є бажання України інтегруватися в європейський освітній простір. Мета дослідження - здійснити порівняльний аналіз підтримки реформ серед учителів фізичної культури, які передбачені "Новою українською школою". Методи дослідження - аналіз та узагальнення літературних джерел, опитування учителів фізичної культури на основі анкетування, їх математична обробка та порівняльний аналіз. Опитано 391 учителя фізичної культури із семи областей України, а саме: Львівської (n = 100 - 25,8 %); Івано-Франківської (n = 53 - 13,6 %); Тернопільської (n = 54 - 13,8 %); Хмельницької (n = 48 - 12,3 %); Вінницької (n = 50 - 12,8 %); Дніпропетровської (n = 36 - 9,2 %); Херсонської (n = 50 - 12,8 %). Із них 259 - чоловіки, що становить 66,2 %, та 132 - жінки, що становить 33,8 % від опитаних педагогів. Відзначено, що в опитування залучено педагогів із різним педагогічним стажем і рівнем кваліфікації. Так, серед опитаних учителів 175 осіб (44,8 %) мають вищу кваліфікаційну категорію; 100 осіб (25,6 %) - першу; 62 особи (15,9 %) - другу та 54 (13,8 %) - категорію "спеціаліст". Висновки: виявлено різний рівень підтримки освітніх реформ серед учителів фізичної культури. Найвищий рівень підтримки мають такі нововведення: навчання через діяльність ігровими методами як у класі, так і поза його межами - 78,6 %; забезпечення різних форм здобуття середньої загальної освіти - 71,3 %. Вищий та нижчий за середній рівні підтримки освітніх реформ мають інтегроване навчання - 51,6 %; зміна структури закладу освіти - 51,6 %; інклюзивне навчання - 42,2 % і 12-річний термін здобуття освіти - 28,1 %. Низький рівень підтримки в учителів фізичної культури мають вербальне оцінювання навчальних досягнень учнів - 19,7 %.Розглянуто питання впровадження освітніх реформ у фізичне виховання школярів. Основною передумовою таких змін є бажання України інтегруватися в європейський освітній простір. Мета дослідження - здійснити порівняльний аналіз підтримки реформ серед учителів фізичної культури, які передбачені "Новою українською школою". Методи дослідження - аналіз та узагальнення літературних джерел, опитування учителів фізичної культури на основі анкетування, їх математична обробка та порівняльний аналіз. Опитано 391 учителя фізичної культури із семи областей України, а саме: Львівської (n = 100 - 25,8 %); Івано-Франківської (n = 53 - 13,6 %); Тернопільської (n = 54 - 13,8 %); Хмельницької (n = 48 - 12,3 %); Вінницької (n = 50 - 12,8 %); Дніпропетровської (n = 36 - 9,2 %); Херсонської (n = 50 - 12,8 %). Із них 259 - чоловіки, що становить 66,2 %, та 132 - жінки, що становить 33,8 % від опитаних педагогів. Відзначено, що в опитування залучено педагогів із різним педагогічним стажем і рівнем кваліфікації. Так, серед опитаних учителів 175 осіб (44,8 %) мають вищу кваліфікаційну категорію; 100 осіб (25,6 %) - першу; 62 особи (15,9 %) - другу та 54 (13,8 %) - категорію "спеціаліст". Висновки: виявлено різний рівень підтримки освітніх реформ серед учителів фізичної культури. Найвищий рівень підтримки мають такі нововведення: навчання через діяльність ігровими методами як у класі, так і поза його межами - 78,6 %; забезпечення різних форм здобуття середньої загальної освіти - 71,3 %. Вищий та нижчий за середній рівні підтримки освітніх реформ мають інтегроване навчання - 51,6 %; зміна структури закладу освіти - 51,6 %; інклюзивне навчання - 42,2 % і 12-річний термін здобуття освіти - 28,1 %. Низький рівень підтримки в учителів фізичної культури мають вербальне оцінювання навчальних досягнень учнів - 19,7 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 807.237 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Сороколіт Н. С. 
Порівняльний аналіз думки вчителів фізичної культури й учителів початкових класів щодо впровадження ключових компетентностей Нової української школи у фізичне виховання [Електронний ресурс] / Н. С. Сороколіт // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(4). - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(4)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.624 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Сороколіт Н. 
Готовність учителів фізичної культури до реалізації основних положень нової української школи у фізичному вихованні [Електронний ресурс] / Н. Сороколіт // Спортивний вісник Придніпров'я. - 2021. - № 2. - С. 137-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svp_2021_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.698 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Павлова Ю. 
Інструмент для оцінювання формування громадянських компетентностей у процесі фізичного виховання: розроблення та валідизація анкети CCPE-10 [Електронний ресурс] / Ю. Павлова, Н. Сороколіт, А. Соловей, Р. Петрина // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 3. - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2021_3_6
Високий рівень громадянської грамотності залишається одним із основних пріоритетів освіти, оскільки це підгрунтя для розвитку демократії та зростання економіки. Фізичне виховання має значний потенціал для формування та розвитку громадянських компетентностей (ГК). Мета дослідження - розробити валідний інструмент для кількісного оцінювання рівня ГК і значення фізичного виховання у їх формуванні. У дослідженні взяли участь школярі, які навчались у третіх і шостих класах (n = 860, 53,72 % опитаних - дівчатка, 34,88 % - учні третіх класів). Здійснювали переклад та культурну адаптацію анкети "Громадянська позиція та цінності сталого розвитку" (CASD) та створювали спеціальний модуль "Громадянські компетентності у фізичному вихованні" (CCPE-10). Проналізовано структуру анкет та їх валідність. Для цього застосовували дослідницький і підтверджувальний факторний аналіз, обчислювали значення Кронбаха, складений коефіцієнт надійності та середню вилучену дисперсію. У структурі анкети CASD виділено шкали "Солідарність", "Зобов'язання та відповідальність", "Діалог та повага". За результатами факторного аналізу в анкеті CCPE-10 виокремлено шкали "Навички спілкування та рефлексія", "Дії" й "Ідентичність". Отримані моделі мали задовільні критерії придатності (для CASD: <$E chi sup 2>/df = 2,53, CFI = 0,905, TLI = 0,902; RMSEA = 0,060, SRMR = 0,062; для CCPE-10: <$E chi sup 2>/df = 2,78, CFI = 0,901, TLI = 0,908; RMSEA = 0,058, SRMR = 0,064). Отримано адаптовану та валідну українську версію інструменту для оцінювання ГК зі спеціальним модулем "Громадянські компетентності у фізичному вихованні". Інструмент розрахований на школярів третіх - шостих класів; містить шість шкал ("Солідарність", "Зобов'язання та відповідальність", "Діалог та повага", "Навички спілкування та рефлексія", "Дії", "Ідентичність"); охоплює такі складники ГК, як знання, навички, рефлексія, соціальна когезія, толерантність; надає змогу кількісно оцінити значення фізичного виховання у формуванні ГК.
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.975 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Сороколіт Н. С. 
Шляхи впровадження мовленнєвих ключових компетентностей Нової української школи у фізичне виховання школярів [Електронний ресурс] / Н. С. Сороколіт // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2021. - Вип. 84(2). - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_84(2)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.553 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Драч Т. Л. 
Аналіз літератури присвяченій питанню удосконалення фізичного виховання учнів молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Т. Л. Драч, Н. С. Сороколіт // Молодий вчений. - 2022. - № 3. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2022_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.581 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Сороколіт Н. С. 
Моніторинг стану здоров'я студентів І – ІІ курсів [Електронний ресурс] / Н. С. Сороколіт, М. М. Кухар // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 3К. - С. 533-538. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_3K_140
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.129 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Сороколіт Н. С. 
Формування ключової компетентності "Інноваційність" у школярів засобами фізичної культури [Електронний ресурс] / Н. С. Сороколіт // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 48(2). - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_48(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.53 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Сороколіт Н. С. 
Обґрунтування програми розвитку професійних компетентностей учителів фізичної культури в умовах Нової української школи [Електронний ресурс] / Н. С. Сороколіт // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. - Вип. 7. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2021_7_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.405 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Пасічник В. 
Ефективність програми фізкультурно-оздоровчих занять із використанням народних ігор в процесі фізичного виховання дітей 3-4 років [Електронний ресурс] / В. Пасічник, Н. Сороколіт, І. Каратник // Спортивні ігри. - 2024. - № 2. - С. 84-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sporihry_2024_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 685.693 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського