Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Степнов К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Лещинский Л. К. 
Выбор оптимального состава керамического флюса для широкослойной наплавки [Електронний ресурс] / Л. К. Лещинский, В. Н. Матвиенко, К. К. Степнов // Вісник Приазовського державного технічного університету. Сер. : Технічні науки. - 2012. - Вип. 24. - С. 211-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpdty_2012_24_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 765.229 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Степнов К. К. 
Модифицирование среднехромистого наплавленного металла [Електронний ресурс] / К. К. Степнов, В. Н. Матвиенко, А. И. Олдаковский // Автоматическая сварка. - 2011. - № 8. - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/as_2011_8_5
Приведены результаты исследований влияния редкоземельных металлов на структуру и свойства среднехромистого наплавленного металла. Показано, что роль добавок редкоземельных металлов проявляется в повышении технологической прочности, ударной вязкости и сопротивлении термоусталостному разрушению металла, применяемого для наплавки валков горячей прокатки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 713.534 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Чигарев В. В. 
Повышение трещиностойкости бандажированных опорных валков при высокоскоростной наплавке [Електронний ресурс] / В. В. Чигарев, В. И. Щетинина, С. В. Щетинин, К. К. Степнов, Н. Г. Заварика, В. И. Федун // Автоматическая сварка. - 2009. - № 1. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/as_2009_1_7
Установлены закономерности воздействия высокоскоростной электродуговой наплавки с низкой погонной энергией на сварочные напряжения и трещиностойкость наплавленного металла. Разработан способ высокоскоростной наплавки бандажированных опорных валков.
Попередній перегляд:   Завантажити - 759.95 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Лещинский Л. К. 
Промышленное освоение технологии наплавки роликов МНЛЗ [Електронний ресурс] / Л. К. Лещинский, В. Н. Матвиенко, В. П. Иванов, К. К. Степнов, Е. И. Возьянов, О. В. Карауланов // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Технічні науки. - 2019. - Вип. 38. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpdty_2019_38_13
Установлено, что повысить эффективность процесса наплавки роликов МНЛЗ в промышленных условиях позволяет дифференцированный подход к выбору конструкции поверхностного слоя, материалов, технологии и оборудования для наплавки. Это предусматривает обоснование выбора материалов для наплавки роликов в зависимости от места расположения в зоне вторичного охлаждения, интенсивности износа и растрескивания. Показано, что повысить сопротивление растрескиванию роликов, не изменяя состава наплавленного слоя, позволяют разрывы его сплошности за счет формирования из одиночных валиков без перекрытия. Предложены и освоены в промышленных условиях схемы наплавки роликов МНЛЗ, предусматривающие дифференцированный подход к выбору ширины валиков, зазора между ними, угла наклона валика в одну или в разные стороны от середины бочки к краям. Для реализации предложенных схем разработана функциональная система управления наплавочной установкой.
Попередній перегляд:   Завантажити - 769.765 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Лещинський Л. К. 
Вдосконалення технології наплавлення великогабаритних опорних валків станів гарячої прокатки [Електронний ресурс] / Л. К. Лещинський, В. М. Матвієнко, В. П. Іванов, К. К. Степнов, Є. І. Возьянов // Автоматичне зварювання. - 2021. - № 3. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/as_2021_3_8
Показано, що при наплавленні великогабаритних опорних валків станів гарячої прокатки, виготовлених зі сталі 90ХФ, з обмеженою зварюваністю сталі пов'язана необхідність вибору теплового режиму наплавлення, що забезпечує потрібну працездатність наплавленого шару. Від вибору матеріалів і технології наплавлення зони переходу від основного металу до робочого шару залежить поява провалів твердості та утворення "м'якого прошарку", що призводить до виникнення відколів. Усунення таких провалів залежить від вибору режиму наплавлення кожного з шарів відповідно до складу і розмірів застосовуваних електродів. Показано, що використання для наплавлення електродної стрічки 08кп, 30ХГСА, 25Х5ФМС товщиною 1,0 мм надає можливість одержати плавну (без провалів і сплесків) зміну твердості по висоті багатошарової композиції, що сприяє підвищенню стійкості до відколів у разі зменшення висоти наплавленого шару під час експлуатації валка. У процесі промислового освоєння технології наплавлення валків і їх багаторічної експлуатації на стані гарячої прокатки підтверджено високу працездатність наплавлених опорних валків 1. Розроблена і реалізована маршрутна схема переміщення наплавлених і нових опорних валків (частка наплавлених валків досягала 30 %) у чорновій групі клітей стану 2000 Череповецького металургійного комбінату надала можливість забезпечити напрацювання наплавлених валків, порівнянну по тоннажу прокату з напрацюванням нових валків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.09 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Лещинський Л. К. 
Технологія і обладнання для наплавлення валків гарячої прокатки композиціями підвищеної тріщиностійкості [Електронний ресурс] / Л. К. Лещинський, В. М. Матвієнко, В. П. Іванов, К. К. Степнов, Е. І. Возьянов, О. В. Карауланов // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Технічні науки. - 2020. - Вип. 41. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpdty_2020_41_7
Наведено результати аналізу шляхів підвищення тріщиностійкості наплавлених композицій при зміцненні валків гарячої прокатки. Показано, що запобігти утворенню кільцевих магістральних тріщин дозволяє технологія формування шарів з швів з непрямолінійною траєкторією укладання (зигзагоподібних або синусоїдальних) і асиметричною зміною траєкторії в кожному наступному шарі. При поширенні тріщин в таких швах відбувається їх взаємне перетинання з подальшим галуженням і уповільненням. Разом з тим, періодична зміна траєкторії швів супроводжується розорієнтацією кристалічної структури, що сприяє уповільненню тріщини. Підвищити опір розтріскуванню дозволяє зміна напрямку наплавлення, а отже напрямку росту дендритів в металі суміжних шарів багатошарової композиції, що наплавляється на валки гарячої прокатки. Показано, що при такій зміні, з метою зменшення ймовірності утворення дефектів в першому шарі (підшару), наплавлення здійснюється по гвинтовій лінії з максимально можливим кроком, при якому забезпечується надійне перекриття суміжних швів. У поєднанні з гальмуванням на межі однорідних, тим більше різнорідних швів змінного складу, така технологія наплавлення забезпечує підвищення тріщиностійкості композиції. Показано, що такі різнорідні багатошарові композиції характеризуються підвищеним значенням ударної в'язкості і коефіцієнту інтенсивності напружень. Для реалізації узгодженої зміни вектора швидкості наплавлення і змінного хімічного складу швів розроблена і освоєна модернізована система управління установкою для наплавлення валків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 918.49 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Лещинський Л. К. 
Розробка технології наплавлення робочого шару змінного складу на обтискні прокатні валки [Електронний ресурс] / Л. К. Лещинський, В. П. Іванов, В. М. Матвієнко, К. К. Степнов, Є. І. Воз’янов // Автоматичне зварювання. - 2021. - № 8. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/as_2021_8_5
Показано, що розробка технології наплавлення на обтискні валки (ОВ) робочого шару змінного по довжині бочки складу та механічних властивостей надає можливість звести до мінімуму нерівномірність зносу, особливо на ділянці з його найбільшою глибиною. Застосування цієї технології передбачає використання системи управління, що забезпечує роздільне регулювання приводом подачі кожного з електродів. Показано, що у процесі наплавлення ОВ шаром змінного складу системи легування C - Cr - Mo - V зміст елементів доцільно обмежити межами 15Х3ГСМФ - 24Х4МФБС. Показано, що реалізація технології наплавлення робочого шару змінного складу на обтискні валки здійснюється шляхом подачі в загальну зварювальну ванну двох стрічкових електродів ЛН-15Х3ГСМФ і ЛН-24Х4МФБС. Встановлено, що для отримання необхідного закону зміни складу шару по довжині бочки співвідношення швидкостей подачі стрічкових електродів змінюють відповідно до показника вуглецевого еквівалента металу стрічкових електродів. Показано, що при експлуатації горизонтальних валків стану слябінг, наплавлених шаром змінного складу, знижується нерівномірність зносу бочки, а також підвищується напрацювання валків на 1 мм зносу робочого шару.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.083 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського