Пошуковий запит: (<.>A=Сущенко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сущенко Л. О. Концептуальні основи організації науково-дослідної роботи майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(4). - С. 149-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(4)__22
|
2. |
Сущенко Л. О. Внутрішньовузівська підготовка викладачів вищих навчальних закладів до органічного поєднання науково-дослідної роботи студентів з майбутньою педагогічною діяльністю [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 28. - С. 588-595. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_28_91
|
3. |
Сущенко Л. О. Організація науково-дослідної роботи майбутніх педагогів з діагностики утруднень і перешкод на шляху до професіоналізму [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 371-383. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_61 Висвітлено сучасні напрями організації науково-дослідної роботи (НДР) студентів у контексті стратегії європейської освітньої інтеграції, генезис ідеї науково-дослідного підходу щодо діяльності педагога як феномену наближення його до професіоналізму. Розкрито соціально-філософську зумовленість змін в організації НДР майбутніх педагогів, визначено конгруентну концептуальну та дослідну моделі поетапної організації НДР майбутніх педагогів у ВНЗ. Запропоновано програму оновлення якості професійної підготовки майбутніх педагогів засобами НДР.
|
4. |
Сущенко Л. О. Вплив науково-дослідної роботи на формування аналітичних умінь майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30. - С. 351-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_30_58
|
5. |
Сущенко Л. О. Методика формування дослідницьких умінь майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки: результати дослідження [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 4. - С. 301-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_4_39
|
6. |
Сущенко Л. О. Психолого-педагогічні механізми впливу на продуктивну дослідницьку діяльність майбутнього вчителя:результати експериментального навчання [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 6. - С. 239-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_6_32
|
7. |
Сущенко Л. О. Шляхи удосконалення організації науково-дослідної роботи майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_4_41
|
8. |
Сущенко Л. О. Педагогічний супровід професійно спрямованої науково-дослідної роботи майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 31. - С. 347-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_31_49
|
9. |
Сущенко Л. О. Формування аналітичних умінь майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 3. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_3_6 З'ясовано вплив науково-дослідної роботи на процес формування аналітичних умінь майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій. Проаналізовано наукову психолого-педагогічну літературу щодо професійної підготовки у вищій школі, де провідні науковці аналізують шляхи формування умінь, характеризують поняття "аналітика", виокремлюють поняття аналітичної роботи. Наведено детальний опис експериментальної роботи зі студентами, де було запроваджено систему пошуково-дослідницьких завдань, яка заснована на вимогах до майбутніх педагогів, що висуваються до їх підготовки. На конкретних прикладах доведено доцільність застосування диспуту на лекційних заняттях. Увагу приділено груповій формі навчання студентів з застосуванням обговорення у підгрупах.
|
10. |
Сущенко Л. О. Сучасна наука крізь призму освітніх змін [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(2). - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(2)__11 Проаналізовано теоретичні аспекти розвитку та тенденції сучасної науки в Україні крізь призму освітніх змін. Розкрито сутність і значення дефініції "наука". Обгрунтовано підвищення ролі науки в суспільстві, зростання її соціального престижу.
|
11. |
Сущенко Л. О. Стратегія розвитку організаційної культури вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2014. - № 1. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_1_6 Досліджено організаційну культуру ВНЗ як інтегрального феномену, що має системний і формувальний вплив на ефективну організацію науково-дослідної роботи майбутніх педагогів. Виокремлено та досліджено психолого-педагогічні чинники оптимізації підготовки викладачів ВНЗ. Розглянуто структурні компоненти організаційної науково-дослідної роботи студентів (НДРС): вчена рада, ректорат, рада наукового студентського товариства; посадові особи, які відповідають за організацію науково-дослідної роботи майбутніх фахівців; структурні підрозділи ВНЗ. Наведено основні параметри організаційної культури: акцентування на зовнішніх або внутрішніх завданнях організації; спрямованість активності на вирішення організаційних завдань або на соціальні аспекти її функціонування, міра готовності до ризику і впровадження нововведень; ступінь переваги групових або індивідуальних форм ухвалення рішень; ступінь підпорядкованості діяльності планам. Визначено провідні функції, які зумовлять ефективний процес організації НДР: методичне й організаційне керівництво НДРС; підготовка, проведення і координація різних заходів; вивчення, узагальнення та запровадження як вітчизняного, так і зарубіжного досвіду.Исследована организационная культура ВУЗ как интегральный феномен, который имеет системное и формирующее влияние на эффективную организацию научно-исследовательской работы будущих педагогов. Выделены и исследованы психолого-педагогические факторы оптимизации внутривузовской подготовки преподавателей ВУЗ. Рассмотрены структурные компоненты организационной научно-исследовательской работы студентов (НИРС): ученый совет, ректорат, совет научного студенческого общества, должностные лица, которые отвечают за организацию научно-исследовательской работы будущих специалистов, структурные подразделения ВУЗ. Приведены основные параметры организационной культуры: акцентирование на внешних или внутренних задачах организации; направленность активности на решение организационных задач или на социальные аспекты ее функционирования, степень готовности к риску и внедрению новшеств; степень предпочтения групповых или индивидуальных форм принятия решений; степень подчиненности деятельности планам. Определены ведущие функции, которые обусловливают эффективный процесс организации НИР: методическое и организационное руководство НИРС; подготовка, проведение и координация различных мероприятий; изучение, обобщение и внедрение как отечественного, так и зарубежного опыта.Article is devoted of organizational culture of the university as an integral phenomenon having a system and a formative influence on the effective organization of research work of future teachers. Identified and investigated the main factors of this influence. Identify and analyze the components of the organizational culture of the university as a factor in systemic exposure to effective search and research activities of future teachers. It is proved that of organizational culture influences of a higher educational institution on the efficiency its employees’ activity and on the process of human capital formation of students as future specialists.
|
12. |
Сущенко Л. О. Особливості реалізації експериментального спецкурсу "Технологія наукового пошуку” як складової практичної підготовки майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 34. - С. 316-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_34_47
|
13. |
Сущенко Л. П. Основні напрями використання Інтернету в професійній підготовці майбутніх фахівців із фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / Л. П. Сущенко, С. Ю. Путров // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 85–88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_23 Вказано, що завдяки інтенсивному поширенню Інтернет в Україні став універсальним комунікаційно-інформаційним середовищем із комплексом притаманних йому специфічних інформаційно-освітніх технологій. До основних напрямів використання Інтернету в професійній підготовці майбутніх фахівців із фізичної реабілітації віднесено самостійний пошук студентами інформації на веб-сторінках, створення студентами особистісних творчих продуктів із використанням мультимедійного супроводу на тему, яка вивчається, демонстрацію особистісних творчих продуктів студентів для веб-глядачів, використання тематично підібраних гіпертекстових матеріалів, електронної пошти студентами заочної форми навчання, роботу з каталогами літератури бібліотек Росії й України, комп'ютерне тестування знань із професійно орієнтованих дисциплін.
|
14. |
Сущенко Л. Методичний інструментарій формування фахової компетентності у майбутніх педагогів у процесі позааудиторної пошуково-дослідницької діяльності [Електронний ресурс] / Л. Сущенко // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 178-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_35 Розглянуто авторський підхід застосування методичного інструментарію щодо формування фахової компетентності у майбутніх педагогів в процесі позааудиторної пошуково-дослідницької діяльності. Акцентовано на необхідності побудови сучасної вищої освіти за принципами організації науково-дослідницької діяльності із практично-прагматичною спрямованістю. Визначено та проаналізовано фактори системного впливу на ефективну пошуково-дослідницьку діяльність майбутніх педагогів. Обґрунтовано особливості педагогічного супроводу професійно спрямованої науково-дослідної роботи майбутніх педагогів в межах експериментальної програми дослідження. Висвітлено підходи до побудови поетапного процесу організації пошукової роботи студентів. Рассмотрен авторский подход использования методического инструментария по формированию профессиональной компетентности у будущих педагогов в процессе внеаудиторной поисково-исследовательской деятельности. Акцентировано на необходимости построения современного высшего образования на принципах организации научно-исследовательской деятельности с практически-прагматической направленностью. Определены и проанализированы факторы системного влияния на эффективную поисково-исследовательскую деятельность будущих педагогов. Обоснованы особенности педагогического сопровождения профессионально направленной научно-исследовательской работы будущих педагогов в пределах экспериментальной программы исследования. The article describes the author’s approach of using methodological tools in developing the professional competence of future teachers in the course of search and extracurricular research activities. The attention is accentedon the need for building modern higher education on the principles of the organization of research activities with practical and pragmatic orientation. The factors of systemic impact on the effective search and research activities of the future teachers are identified and analyzed.
|
15. |
Сущенко Л. О. Педагогічна практика майбутніх учителів: орієнтири сучасності [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 37. - С. 373-379. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_37_51
|
16. |
Сущенко Л. О. Філософський аспект проблеми якісного оновлення професійної підготовки педагогів [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 38. - С. 317-323. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_38_45
|
17. |
Сущенко Л. О. Наукова та інноваційна політика в системі вищої освіти україни в умовах глобалізаційних змін суспільства, що трансформується [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2014. - Вип. 63. - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2014_63_16
|
18. |
Сущенко Л. О. Соціальна технологія розвитку організаційної культури вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2014. - Вип. 64. - С. 169-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2014_64_22
|
19. |
Сущенко Л. О. Зміст і специфіка організації дослідницько орієнтованої практики майбутніх педагогів у просторі Малої академії наук України [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 1. - С. 363-371. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_1_48
|
20. |
Сущенко Л. О. Логіко-концептуальні аспекти проблеми розвитку дослідницької позиції майбутніх педагогів в університетах [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 40. - С. 506-512. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_40_72
|
| |