Пошуковий запит: (<.>A=Сідаш В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Сідаш В. В. Організація бойової підготовки в умовах фінансових обмежень [Електронний ресурс] / В. В. Сідаш // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2009. - № 2. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2009_2_5
|
2. |
Сідаш В. В. Служба земного забезпечення літаководіння у роки Великої Вітчизняної війни [Електронний ресурс] / В. В. Сідаш, Р. В. Воробйов, О. В. Висоцький, О. П. Кулик // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2010. - № 1. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2010_1_13 З метою забезпечення виконання бойових завдань авіацією в 1940 р. у Військово-Повітряних силах (ВПС) була створена окрема служба земного забезпечення літаководіння. Основним завданням, що було поставлено перед нею, було навігаційне забезпечення ВПС Червоної Армії та її союзників. За роки війні служба пройшла шлях від початку створення до повністю побудованої стаціонарної мережі засобів земного забезпечення літаководіння з централізованою системою управління та визначеною тактикою її бойового застосування.
|
3. |
Сідаш В. В. До питання подальшого розвитку системи військової освіти [Електронний ресурс] / В. В. Сідаш // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2010. - № 2. - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2010_2_4 Обгрунтовано можливі напрямки подальшого розвитку військової освіти. Урахування наведених перспектив розвитку військової освіти мають забезпечити її інноваційний, динамічний рух, престижність у майбутньому інформаційному суспільстві та вагомий внесок у надійне зміцнення обороноздатності України.
|
4. |
Романенко І. О. Модель прогнозування технічного стану і перепускної здатності аеродромної системи прийому, зберігання і роздачі авіаційного палива [Електронний ресурс] / І. О. Романенко, В. В. Сідаш, О. В. Никифоров // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2010. - № 2. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2010_2_10 Запропоновано модель прогнозування технічного стану та перепускної здатності аеродромної системи ПММ авіаційних частин під час планування льотної підготовки на рік. Модель обмежень з перепускної здатності системи ПММ розглянуто як ймовірність гарантованого забезпечення запланованого обсягу нальоту достатньою кількістю авіаційного палива залежно від технічного стану системи ПММ та параметрів організації процесу постачання авіаційного палива до авіаційної частини.
|
5. |
Сідаш В. В. Визначення раціонального порядку організації та здійснення заходів льотної підготовки в авіаційних частинах у мирний час [Електронний ресурс] / В. В. Сідаш // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2011. - № 1. - С. 8-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2011_1_5 Здійснено постановку задачі визначення раціонального порядку заходів льотної підготовки та матеріально-технічного забезпечення авіаційних частин у мирний час. Як критерій, за яким обирається раціональний варіант організації підготовки, використано критерій мінімізації рівня можливих ризиків втрати набутого рівня льотної підготовки та сплати штрафів за простій залізничних цистерн.
|
6. |
Сідаш В. В. Модель перепускної спроможності інструкторського складу і парку учбово-бойових літаків під час планування льотної підготовки в авіаційній частині [Електронний ресурс] / В. В. Сідаш, О. В. Никифоров // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2010. - Вип. 4. - С. 251-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2010_4_57 Запропоновано імовірнісну модель перепускної спроможності інструкторського складу і парку учбово-бойових літаків (УБЛ) під час планування льотної підготовки авіаційної частини на рік. Як числові характеристики перепускної спроможності використовується ймовірність гарантованого забезпечення запланованого нальоту достатньою кількістю льотчиків-інструкторів і УБЛ. Для побудови математичної моделі перепускної спроможності інструкторів і УБЛ використано положення теорії масового обслуговування і випадкових процесів.
|
7. |
Сідаш В. В. Чинники професійної надійності військовослужбовців, від яких залежить рівень бойової підготовки та способи її діагностики [Електронний ресурс] / В. В. Сідаш // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2010. - Вип. 2. - С. 162-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2010_2_39 Розкрито основні професійно-значущі соціально-психологічні, психологічні і психофізіологічні якості військовослужбовців, необхідних для їх професійної діяльності. На основі цих професійно-значущих якостей розроблено критерії оцінки рівня надійності військовослужбовців під час виконання учбово-бойових завдань. Розглянуто можливість створення методики діагностики надійності діяльності військовослужбовців і її автоматизації.
|
8. |
Сідаш В. В. Удосконалення підготовки молодших спеціалістів авіаційного профілю у Повітряних Силах Збройних Сил України [Електронний ресурс] / В. В. Сідаш, Г. В. Пєвцов // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2015. - № 3. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2015_3_3 Представлено результати аналізу системи підготовки військових фахівців сержантського складу на посади авіаційних фахівців, визначено перелік загально-професійних та спеціалізовано-професійних компетенцій, яких вони повинні набути, надано пропозиції щодо удосконалення внутрішньої складової системи навчання.
|
9. |
Сідаш В. В. Визначення оптимального обсягу нальоту льотного складу на авіаційних тренажерах [Електронний ресурс] / В. В. Сідаш, О. В. Никифоров // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2016. - № 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2016_2_9 Запропоновано методику обгрунтування доцільного обсягу нальоту льотного складу на авіаційних тренажерах на підставі розв'язання задачі максимізації рівня засвоєння програми льотної підготовки з урахуванням обмежень щодо наявного паливно-мастильних матерімалів та фінансування льотної підготовки, бюджету робочого часу льтного складу. Задача оптимізації подана у вигляді задачі лінійного программування, яку розв'язано стосовно визначення оптимального обсягу нальоту на тренажерах для льтного складу винищувальної та штурмової (бомбардувальної) авіації.
|