Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сінько Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Сінько Г. С. Аналіз та оцінка ділової репутації підприємств машинобудівної галузі [Електронний ресурс] / Г. С. Сінько, В. П. Божко // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі. - 2009. - № 4. - С. 5–14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eupmg_2009_4_3 Розглянуто ділову репутація як невіддільну нематеріальну перевагу підприємства. Проаналізовано чинники ділової репутації (ДР) та їх місце в формуванні ДР підприємства. Розглянуто пріоритетність сприйняття ДР підприємства з боку різних контактних груп. Проаналізовано методи, що застосовуються для оцінки ДР підприємства. Виконано розрахунки щодо оцінки вартості гудвілу підприємств машинобудівної галузі, що за організаційно-правовою формою є відкритими акціонерними товариствами. Виокремлено основні чинники, що впливають на ДР підприємств.
|
|
|