Пошуковий запит: (<.>A=Тараненко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 58
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
Нобелівський вісник = Nobel herald / Ун-т ім. Альфреда Нобеля. – Дніпро: [б. в.], 2008. - Виходить щорічно. - ISSN 2616-3853. - ISSN 2616-4167 Додаткові відомості та надходження |
|
2. |
|
Academy review : economics and entrepreneurship: наук. журн. / Ун-т імені Альфреда Нобеля. – Дніпро: Ун-т імені Альфреда Нобеля, 1994. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2074-5354. - ISSN 2522-9745
Програмні цілі - висвітлення результатів новітніх досліджень проблем і сутності процесів, що відбуваються в економіці у зв'язку із сучасними тенденціями розвитку суспільства, а також досягнень у галузі економічної науки та підприємницві у сучасному аспекті економічного і політичного устрою України Додаткові відомості та надходження |
|
3. |
|
Європейський вектор економічного розвитку = European vector of economic development : зб. наук. пр. / Ун-т ім. Альфреда Нобеля. – Дніпро: Вид-во Ун-ту ім. Альфреда Нобеля, 2005. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2074-5362. - ISSN 2522-9702 Додаткові відомості та надходження |
|
4. |
Тараненко І. В. Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід упровадження в країнах ЄС [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_8
|
5. |
Тараненко І. В. Маркетингові інновації в забезпеченні конкурентоспроможності: системний підхід [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2012. - Вип. 2. - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2012_2_31
|
6. |
Тараненко І. В. Геоінноваційні кластери країн у глобальній економічній системі [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко // Економічний простір. - 2013. - № 76. - С. 28-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_76_5
|
7. |
Тараненко І. В. Вплив інноваційного маркетингу на дифузію інновацій та конкурентоспроможність в глобальній економіці [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко, Є. І. Таранець // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 200-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_2_35 Здійснено класифікацію визначень інноваційного маркетингу за узагальнюючими характеристиками. Уточнено складові інноваційного маркетингу. Встановлено, що інноваційний маркетинг невіддільно притаманний усім концепціям ведення бізнесу. Обгрунтувано роль інноваційного маркетингу як засобу активізації дифузії інновацій та підвищення інноваційної конкурентоспроможності на мікро- та макрорівні за умов глобалізації. Запропоновано заходи інноваційного маркетингу для впровадження на українських підприємствах.
|
8. |
Тараненко І. В. Концепція та методика оцінки інноваційної конкурентоспроможності країн [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко // Економічний простір. - 2013. - № 77. - С. 41-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_77_7
|
9. |
Кривенда С. П. Вплив податливості з'єднувального шару на напружено-деформований стан з'єднання [Електронний ресурс] / С. П. Кривенда, І. М. Тараненко // Вопросы проектирования и производства конструкций летательных аппаратов. - 2009. - Вып. 2. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pptvk_2009_2_5 Проведено дослідження впливу параметрів податливості клейового та механічного з'єднання на величину напружень, що виникає у з'єднанні. Розроблено рекомендаціє щодо кількості рядів кріпильних елементів, що гарантують не перевищення величини напружень у з'єднанні більш заданої межі. Визначено межі використання моделей Boeing та Douglas при визначенні податливості елементів з'єднання.
|
10. |
Тараненко І. Особливості побудови навчально-тренувального процесу бігунів на середні дистанції в умовах середньогір'я [Електронний ресурс] / І. Тараненко, О. Лещенко // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 3. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_3_12
|
11. |
Тараненко І. В. Удосконалення товарної структури експорту як фактор підвищення конкурентоспроможності країн [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2013. - № 3. - С. 37-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2013_3_6
|
12. |
Тараненко І. В. Проблеми виховання "важких" підлітків: сучасні тенденції [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 281-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__58
|
13. |
Тараненко І. В. Методологія системного дослідження конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко // Академічний огляд. - 2008. - № 2. - С. 12-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2008_2_3
|
14. |
Тараненко І. В. Аналіз еколого-економічних аспектів міжнародної конкурентоспроможності країн [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко // Економічний простір. - 2014. - № 92. - С. 69-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2014_92_9
|
15. |
Тараненко І. В. Пошукові маркетингові дослідження споживачів промислового підприємства [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко, С. С. Яременко, В. А. Зеленська // Академічний огляд. - 2015. - № 1. - С. 144-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ao_2015_1_19
|
16. |
Тараненко І. В. Роль корекційно-педагогічної діяльності у вихованні підлітків з девіантною поведінкою [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2015. - Вип. 18. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2015_18_19
|
17. |
Тараненко І. В. Імплементація імперативів сталого розвитку в стратегії інноваційної конкурентоспроможності країн [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко // Економічний простір. - 2015. - № 95. - С. 49-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_95_7
|
18. |
Тараненко І. В. Системологічні засади факторного забезпечення стратегій інноваційної конкурентоспроможності країн [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко // Інвестиції: практика та досвід. - 2015. - № 10. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2015_10_3
|
19. |
Тараненко І. В. Стратегічні умови формування інноваційних конкурентних переваг України [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко // Економічний простір. - 2015. - № 96. - С. 34-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_96_6
|
20. |
Тараненко І. В. Інноваційний маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / І. В. Тараненко // Економічний простір. - 2015. - № 94. - С. 49-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_94_7
|
| |