Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (15)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Терещук А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Терещук А. Д. 
Психологічна допомога дітям з порушеннями емоційної сфери [Електронний ресурс] / А. Д. Терещук // Збірник наукових праць Інституту психології iмені Г. С. Костюка Національної АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. - 2012. - Т. 24, ч. 5. - С. 217-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pzpp_2012_24_5_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.859 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Терещук А. Д. 
Емоційні розлади як одна з причин виникнення афективних станів [Електронний ресурс] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2011. - № 8. - С. 206-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2011_8_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.022 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Терещук А. Д. 
Критерії діагностики афективних станів особистості [Електронний ресурс] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2012. - № 9. - С. 225-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2012_9_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.016 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Терещук А. О. 
Вогнепальна зброя та бойові припаси до неї як предмет злочину [Електронний ресурс] / А. О. Терещук // Часопис Київського університету права. - 2013. - № 3. - С. 326-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chkup_2013_3_79
Попередній перегляд:   Завантажити - 114.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Терещук А. О. 
Поняття та особливості корисливо-насильницькоїзлочинності в Україні [Електронний ресурс] / А. О. Терещук // Держава і право. Юридичні і політичні науки. - 2014. - Вип. 63. - С. 237-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dip_2014_63_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 100.508 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Терещук А. І. 
Педагогічне проектування як засіб формування змісту сучасної технологічної освіти [Електронний ресурс] / А. І. Терещук // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.933 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Терещук А. І. 
Зарубіжний досвід профільної підготовки старшокласників [Електронний ресурс] / А. І. Терещук // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 144-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_28
Розглянуто історичні передумови профільного навчання у розвинених країнах світу. Охарактеризовано найбільш усталені моделі та системи профільної освіти учнів старшої школи у країнах Західної Європи та Америки. Проаналізовано найбільш характерні тенденції профілізації у зарубіжних школах.Рассмотрены исторические предпосылки профильного обучения в развитых странах мира. Охарактеризованы наиболее устоявшиеся модели и системы профильного образования учащихся старшей школы Западной Европы и Америки. Проанализированы наиболее характерные тенденции профилизации в зарубежной школе.The attention is focused on the historical background of school education in the developed countries. A brief description of the most established models and the systems of profile education of high school students in the Western Europe and America. The last, the most characteristic tendencies of profiling in foreign schools are characterized.
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.465 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Терещук А. І. 
Проектна технологія в контексті особистісно-орієнтованого підходу в процесі трудового навчання [Електронний ресурс] / А. І. Терещук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 147-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2010_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.789 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Терещук А. І. 
Формування змісту технологічної підготовки учнів старшої школи як науково-методична проблема [Електронний ресурс] / А. І. Терещук // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 259-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 122.4 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Терещук А. 
Загальні принципи проектної діяльності учнів старшої школи у процесі вивчення курсу "Технології" [Електронний ресурс] / А. Терещук // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 11. - С. 332-337. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2013_11_73
Попередній перегляд:   Завантажити - 186.228 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Терещук А. Д. 
Особливості проявів афективної поведінки особистості в кризові періоди її розвитку [Електронний ресурс] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 9, Вип. 6. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_9_6_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.916 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Терещук А. І. 
Підручник з трудового навчання для загальноосвітньої школи як засіб реалізації змісту сучасної освіти [Електронний ресурс] / А. І. Терещук // Проблеми сучасного підручника. - 2016. - Вип. 16. - С. 415-423. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2016_16_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.2 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Терещук А. І. 
Проблеми професійної орієнтації та самовизначення учнів старшої школи [Електронний ресурс] / А. І. Терещук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 458-464. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_78
На основі практичного досвіду з’ясовано, що учителі застосовують такі основні форми профорієнтаційної роботи: ознайомлення з професіями безпосередньо в ході уроку; профорієнтація під час екскурсії на підприємство; профорієнтаційна робота на гурткових заняттях. Аргументовано, що із загальноосвітньої школи в життя має йти особистість, здатна до самостійного пошуку виду трудової діяльності, підготовлена до неперервного процесу професійного удосконалення, спрямована на постійний творчий пошук свого "Я" у власному професійному житті. Охарактеризовано два основних напрямки в управлінні структурою профорієнтації: у системі загальної освіти та у системі соціальних інститутів. Зазначено, що управління системою профорієнтації здійснюється на рівні трьох основних аспектів: соціально-економічного, психолого-педагогічного, медико-біологічного. Зроблено висновок, що для ефективного залучення учнів до вибору професії важливо встановити наступність між старшою школою і професійною освітою випускників і їхньою профільною підготовкою з урахуванням попиту і пропозиції на ринку праці, а також формування готовності учнів планувати власну професійну кар’єру. На основе практического опыта установлено, что учителя применяют такие основные формы профориентационной работы: ознакомление с профессиями непосредственно в ходе урока; профориентация во время экскурсии на предприятие; профориентационная работа на кружковых занятиях. Аргументировано, что из общеобразовательной школы в жизнь должна выходить личность, способная к самостоятельному поиску вида трудовой деятельности, подготовленная к непрерывному процессу профессионального совершенствования, направленная на постоянный творческий поиск своего "Я" в собственной профессиональной жизни. Охарактеризованы два основных направления в управлении структурой профориентации: в системе общего образования и в системе социальных институтов. Отмечено, что управление системой профориентации осуществляется на уровне трех основных аспектов: социально-экономического, психолого-педагогического и медико-биологического. Сделан вывод о том, что для эффективного привлечения учащихся к выбору профессии важно установить преемственность между старшей школой и профессиональным образованием выпускников и их профильной подготовкой с учетом спроса и предложения на рынке труда, а также формирование готовности учащихся планировать свою профессиональную карьеру. Based on the practical experience it is revealed, that the teachers use the following basic kinds of career orienting activities: learning about professions right in the course of a lesson; career orientation during excursion to a facility; career orientation activities at extracurricular workshops. It is argued, that from a secondary school should graduate a person, able to independently search for a job, ready for continuous process of professional improvement, oriented toward constant creative search for their individuality in own career path. Two main trends in the management of career orientation structure are characterized: in the system of compulsory education and in the system of social institutions. It is noted, that management of career orientation system is executed on the level of three basic aspects: social-economical, psychological-pedagogical, and medical-biological.
Попередній перегляд:   Завантажити - 454.501 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Терещук А. 
Науково-технічний прогрес та проблеми формування змісту технологічної підготовки учнів старшої загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / А. Терещук // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_5_8
Розглянуто проблеми формування змісту технологічної підготовки учнів старшої школи з позицій прогресу науки. Проаналізовано науково-технічний прогрес як складне інтегроване поняття. Визначено його сутність та структуру, що обумовлює новий зміст технологічної освіти у загальноосвітній школі. Висвітлено частину змісту технологічної освіти, яка відповідає за інтелектуальний розвиток учнів, формування у них предметної проектно-технологічної та ключової інформаційно-комунікаційної компетентностей і має бути визначальною у порівнянні з “ремісничою” частиною, де учні засвоюють лише певний варіант виробничої технології чи технічного процесу.Рассмотрены проблемы формирования содержания технологической подготовки учащихся старших классов с позиций прогресса науки. Проанализирован научно-технический прогресс как сложное интегрированное понятие. Определены сущность и структура, которая обусловливает новое содержание технологического образования в общеобразовательной школе. Представлена часть содержания технологического образования, которая отвечает за интеллектуальное развитие учащихся, формирование у них предметной проектно-технологической и ключевой информационно-коммуникационной компетентности, которая должна быть определяющей в сравнении с "ремесленной" частью, где ученики усваивают лишь определенный вариант производственной технологии или технического процесса.Considered the problem of forming the content of technological preparation of high school students from the standpoint of scientific progress. Analyzed scientific and technological progress as a complex integrated concept. Defined the nature and structure, which makes the new content of technology education in secondary school. Presented by some of the content of technological education , which is responsible for the intellectual development of students, the formation of their subject of design and technology and the key information and communication competence , which should be decisive in comparison with the "craft" part , where students learn a particular variant of the production technology or technical process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.98 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Костюк Г. В. 
Управління інноваційною діяльністю підприємств легкої промисловості [Електронний ресурс] / Г. В. Костюк, А. Ю. Терещук. // Ефективна економіка. - 2014. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_11_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 166.307 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Терещук А. 
Формувальне оцінювання результатів навчання в проектно-технологічній діяльності учнів у закладах середньої освіти [Електронний ресурс] / А. Терещук // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 2. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_2_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.09 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Задоя О. А. 
Ретроспективний аналіз становлення фондового ринку України: проблеми та перспективні шляхи розвитку [Електронний ресурс] / О. А. Задоя, А. В. Терещук // Нобелівський вісник. - 2019. - № 1. - С. 23–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmef_2019_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 464.482 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Терещук А. І. 
Перспективи технологічної освіти учнів старшої профільної школи: проблеми змісту та організації [Електронний ресурс] / А. І. Терещук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 18. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_18_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.169 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Терещук А. 
Компетентнісний підхід у технологічній підготовці учнів старшої школи [Електронний ресурс] / А. Терещук // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2012. - Вип. 2. - С. 282-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2012_2_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.799 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Терещук А. І. 
Сутність та основні завдання профільного навчання у контексті модернізації української освіти [Електронний ресурс] / А. І. Терещук // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 5. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2015_5_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.226 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського