Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Тимощук О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 159
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Тимощук О. Боротьба українських та австро-німецьких військ з махновцями (лютий - грудень 1918 р.) [Електронний ресурс] / О. Тимощук // Студії з архівної справи та документознавства. - 1999. - Т. 5. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sasd_1999_5_26
| 2. |
Арнаут Н. О. Найважливіші складові економічного розвитку одеського регіону на ринку туристичних послуг [Електронний ресурс] / Н. О. Арнаут, О. М. Тимощук // Водний транспорт. - 2013. - Вип. 2. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2013_2_12
| 3. |
Тимощук О. Застосування редактора Windows Movie Maker як засобу створення відеофрагментів при викладанні уроків історії [Електронний ресурс] / О. Тимощук, Т. Юсюк // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_16
| 4. |
Тимощук О. Використання освітніх веб-ресурсів у підготовці вчителів технологій з охорони праці [Електронний ресурс] / О. Тимощук // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_40 З метою визначення структури освітніх веб-ресурсів, засобів їх створення та методів використання у процесі підготовки вчителів технологій у галузі охорони праці окреслено основні аспекти їх застосування. Рекомендовану структуру освітнього веб-ресурсу (ОВР) подано у вигляді схеми. Розглянуто та подано схематично принцип використання ОВР як засобу підтримки та супроводу процесу підготовки вчителів технологій з охорони праці. Показники одержаних експериментальних даних підтверджують, що впровадження ОВР у навчальний процес підвищує рівень підготовки фахівців технологічної освіти у галузі охорони праці. Зазначено про безкоштовні веб-сервіси та обгрунтовано доцільність їх використання.С целью определения структуры образовательных веб-ресурсов, средств их создания и методов использования в процессе подготовки учителей технологий в области охраны труда очерчены основные аспекты их применения. Рекомендуемая структура образовательного веб-ресурса (ОВР) представлена в виде схемы. Рассмотрен и представлен схематически принцип использования ОВР как средства поддержки и сопровождения процесса подготовки учителей технологий по охране труда. Показатели полученных экспериментальных данных подтверждают, что внедрение ОВР в учебный процесс повышает уровень подготовки специалистов технологического образования в области охраны труда. Перечислены бесплатные веб-сервисы и обоснована целесообразность их использования.The paper outlining the main aspects of the use of educational web resources in preparing teachers technology for safety. Identified oriented structure and means of educational web resources.
| 5. |
Сергета І. В. Сучасні технології оцінки особливостей перебігу адаптаційних процесів серед учнівської та студентської молоді [Електронний ресурс] / І. В. Сергета, О. П. Мостова, Н. В. Стоян, І. Л. Дунець, О. Ю. Панчук, О. Б. Дударенко, О. В. Тимощук // Медицина сьогодні і завтра. - 2013. - № 3. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Msiz_2013_3_36
| 6. |
Піжук О. І. Методика оцінки рівня привабливості вітчизняного підприємства як об’єкта недружніх поглинань [Електронний ресурс] / О. І. Піжук, О. С. Тимощук // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2013. - № 2. - С. 183-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2013_2_23
| 7. |
Тимощук О. В. Особистісне самоствердження - основа підготовки дітей-сиріт до самостійного життя [Електронний ресурс] / О. В. Тимощук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 22. - С. 185-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2013_22_41
| 8. |
Меленко С. Р. Клінічно-епідеміологічні особливості інфекцій, викликаних вірусами герпесу 6-го та 7-го типів (огляд літератури) [Електронний ресурс] / С. Р. Меленко, Н. А. Богачик, Я. В. Венгловська, Ю. О. Рандюк, О. В. Тимощук // Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 151-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2013_17_2_41 Висвітлено сучасні уявлення про герпесвірусні інфекції, спричинені вірусами герпесу людини 6-го та 7-го типів. Проаналізовано результати досліджень щодо поширеності цих інфекцій, шляхів зараження, варіантів клінічного перебігу та можливостей їх етіологічної діагностики та лікування. Акцентовано увагу на необхідності подальшого спрямування на вивчення даної патології.
| 9. |
Тимощук О. С. Нормативно-правова підготовка вчителів технологій у галузі охорони праці [Електронний ресурс] / О. С. Тимощук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2012. - Вип. 5. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2012_5_15 Зазначено, що забезпечення особистої безпеки, працездатності та здоров’я учнів є одним із головних завдань загальноосвітніх навчальних закладів України, реалізація якого покладається на вчителів. Проаналізовано етапи підготовки вчителів технологій у галузі охорони праці. Окреслено основні складові нормативно-правової підготовки в цій галузі, а також запропоновані шляхи її реалізації у процесі вивчення дисциплін «Основи охорони праці» та «Охорона праці в галузі». Отмечено, что обеспечение личной безопасности, работоспособности и здоровья учащихся является одной из главных задач общеобразовательных учебных заведений Украины, реализация которой возлагается на учителей. Проанализированы этапы подготовки учителей технологий в области охраны труда. Определены основные составляющие нормативно-правовой подготовки в этой области, а также предложены пути ее реализации в процессе изучения дисциплин «Основы охраны труда» и «Охрана труда в отрасли».The stages of teachers of technologies training in the field of labour protection are analyzed in the article. Basic constituents of normative and legal training in the field and offered ways of its realization in the process of studying of subjects «Basic of labour protection» and «Labour protection in the field» are outlined.
| 10. |
Ночовка В. І. Проект навчального закладу з впровадження інклюзивної освіти "увійти у світ разом" [Електронний ресурс] / В. І. Ночовка, Олена Миколаївна. Тимощук // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 6. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_6_15
| 11. |
Тимощук О. Практичні аспекти викладання курсу "Сходинки до інформатики": з досвіду роботи [Електронний ресурс] / О. Тимощук, А. Тимошко // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 97-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_30 Висвітлено практичні аспекти викладання пропедевтичного курсу “Сходинки до інформатики” на прикладі досвіду спеціалізованої школи розвитку І ступеня № 5 м. Сарни. Охарактеризовано напрями навчальної та розвивальної діяльності учнів у процесі вивчення курсу “Сходинки до інформатики”, ефективні форми діяльності та нетрадиційні форми взаємодії у процесі викладання курсу. Цей курс розглянуто як важливий інструмент, що сприяє успішному навчанню учнів, формуванню їх предметних та ключових компетентностей, всебічному розвитку дитини молодшого шкільного віку. Описано напрями навчальної та розвивальної діяльності учнів у процесі вивчення курсу – пізнавальний, прикладний, алгоритмічний, розвивальний, а також підтримки, корекції і пропедевтики знань, умінь і навичок із основних предметів. Зроблено висновок, що використання комп’ютерних технологій на уроках у початковій школі надає нові можливості для розвитку здібностей дитини, активно включає її у навчальний процес, підвищує зацікавленість, сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу.Освещены практические аспекты преподавания курса пропедевтики “Ступеньки к информатике” на примере опыта специализированной школы развития I степени № 5 г. Сарны. Определены направления учебной и развивающей деятельности учащихся при изучении этого курса, эффективные формы деятельности и нетрадиционные формы взаимодействия при преподавании курса. Курс рассмотрен как важный инструмент, способствующий успешному обучению учащихся, формированию их предметных и ключевых компетентностей, всестороннему развитию ребенка младшего школьного возраста. Описаны направления учебной и развивающей деятельности учащихся при изучении курса – познавательный, прикладной, алгоритмический, развивающий, а также поддержки, коррекции и пропедевтики знаний, умений и навыков по основным предметам. Сделан вывод о том, что использование компьютерных технологий на уроках в начальной школе предоставляет новые возможности для развития способностей ребенка, активно включает его в учебный процесс, повышает заинтересованность, способствует лучшему усвоению учебного материала.When covering the practical aspects of teaching a course propedeutics “Steps to science on the example of a specialized school of I degree №5 Sarny. It’s considered the directions of the training and development activities of students in the study of this course, effective forms of action and non-traditional forms of interaction in teaching the course. The course is considered as an important tool to promote excellence in learning, students form their subject and key competences, the full development of children of primary school age. Describes the types of education and development activities of students in the study of the course – cognitive, application, algorithmic, develop and support, correction and propedeutics knowledge and skills in core subjects. It is concluded that the use of computer technology in the classroom in an elementary school provides new opportunities for the development of the child's abilities and actively include it in the learning process, increases the interest, promotes better learning.
| 12. |
Тимощук О. М. Досвід спостереження різних форм гінекомастії у дітей і підлітків [Електронний ресурс] / О. М. Тимощук // Клінічна ендокринологія та ендокринна хірургія. - 2010. - № 2. - С. 52-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kee_2010_2_15
| 13. |
Положенець В. М. Захист картоплі від мокрої бактеріальної гнилі [Електронний ресурс] / В. М. Положенець, І. Ф. Вернигора, О. А. Тимощук // Карантин і захист рослин. - 2012. - № 10. - С. 14-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kizr_2012_10_7
| 14. |
Тимощук О. В. Теоретичні аспекти податкового регулювання страхової діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Тимощук // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого" . Сер. : Економічна теорія та право. - 2014. - № 2. - С. 146-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2014_2_16
| 15. |
Войченко Т. О. Планування як інструмент комплексного управління суміжними видами транспорту [Електронний ресурс] / Т. О. Войченко, О. М. Тимощук // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Економіка і управління. - 2013. - Вип. 26. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2013_26_4
| 16. |
Тимощук О. С. Методичні аспекти навчання охорони праці майбутніх вчителів технологій [Електронний ресурс] / О. С. Тимощук // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 302-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2013_3_47
| 17. |
Тимощук О. А. Аналіз викидів парникових газів внаслідок пожеж на сільськогосподарських угіддях [Електронний ресурс] / О. А. Тимощук, С. Л. Шмарін // Екологічна безпека. - 2014. - Вип. 1. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ekbez_2014_1_16 Проведено аналіз пожеж, які відбувалися на сільськогосподарських угіддях протягом 2005 - 2012 рр., за результатами якого встановлено площі та визначено культури, що зазнали пошкодження, а також розраховано об'єм викидів парникових газів відповідно до Переглянутих керівних принципів 1996 р. Міжурядової групи експертів зі зміни клімату. Експериментально встановлено, що пожежі переважно відбуваються на угіддях, де вирощувалися пшениця, ячмінь та кукурудза, частка яких коливається у межах 91,2 - 99,9 % від загальної площі, пошкодженої пожежами в Україні. Внаслідок пожеж протягом 2005 - 2012 рр. до довкілля потрапило 3216,5 тис. т вуглецю та 43,4 тис. т азоту. За результатами проведених розрахунків встановлено, що до атмосфери переважно надходить карбон (II) оксид, щорічні викиди якого коливаються від 13,7 до 107,1 тис. т. Викиди інших парникових газів можна вважати несуттєвими: метану - 0,5 - 4,1 тис. т, нітроген (I) оксиду - 0,01 - 0,13 тис. т, оксидів нітрогену (окрім N2O) - 0,5 - 4,6 тис. т.
| 18. |
Ткаченко А. М. Організація контролінгу на промисловому підприємстві [Електронний ресурс] / А. М. Ткаченко, О. В. Тимощук // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2006. - Вип. 26. - С. 183-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2006_26_22
| 19. |
Тимощук О. В. Роль самоствердження в особистісному розвитку дітей-сиріт підліткового віку [Електронний ресурс] / О. В. Тимощук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2011. - Вип. 17. - С. 350-358. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2011_17_40
| 20. |
Мамонова Г. В. Нарощування ресурсного потенціалу як основа реалізації захисної стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Г. В. Мамонова, О. С. Тимощук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 4. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2013_4_32
| | |
|
|