Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Товкач Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. |
Товкач Р. В. Про збiжнiсть в середньому рядiв Тейлора i Лорана [Електронний ресурс] / Р. В. Товкач // Збірник праць Інституту математики Національної академії наук України. - 2013. - Т. 10, № 1. - С. 283-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpim_2013_10_1_23
| 2. |
Товкач Р. В. Оцінка відхилення функцій від їх сум Фур'є [Електронний ресурс] / Р. В. Товкач // Збірник праць Інституту математики Національної академії наук України. - 2017. - Т. 14, № 3. - С. 354-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zpim_2017_14_3_21
| 3. |
Грабова У. З. Впровадження проєктних технологій в процесі розв’язування екстремальних задач за допомогою елементів функціонального аналізу [Електронний ресурс] / У. З. Грабова, Р. В. Товкач, Ю. І. Харкевич // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 4. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_4_7 Реформування української школи вимагає зміни рольових позицій сучасного педагога. Таким чином, актуалізується проблема інноваційної організації, пошуку нового інструментарію та технологій для підготовки вчителя математики за програмами бакалавра та магістра у ЗВО. Для підготовки майбутніх фахівців необхідно звертати увагу на 2 виміри результатів підготовки: предметні знання, уміння, навички, досвід виконання способів діяльності, предметні компетентності, та суб'єктні результати - досвід виконання творчої діяльності, загальнонавчальні уміння, ключові компетентності. У системі професійної підготовки майбутніх учителів математики робота над проєктами посідає важливе місце. Саме реалізація методу проєктів надає можливість інтегрувати одержані знання, а також розвивати пізнавальні, творчі навички студентів. У процесі проведення дослідження проаналізовано та узагальнено методичну літературу по проблемі дослідження; класифіковано та систематизовано отриману інформацію та досвід авторів з організації та проведення занять із методики викладання математики та функціонального аналізу. Наведено приклад проєкту реалізації знань фундаментальної математичної дисципліни "Функціональний аналіз" у ході розв'язування екстремальних задач шкільного курсу математики, що передбачає модернізацію змісту професійної підготовки майбутніх математиків. Зроблено висновки, що впровадження проєктних технологій при вивченні фундаментальних математичних дисциплін забезпечує формування професійного фахівця, який володіє предметними знаннями та сучасними практиками, технологіями, методиками, формами та методами роботи на засадах інноваційних освітніх підходів. При цьому студенти проводять самостійні дослідження, вирішують актуальні проблеми; навчання студентів проходить відповідно до їхніх здібностей, що сприяє налагодженню взаємодії між суб'єктами навчання. Описану методику можна застосувати і при вивченні інших фундаментальних математичних дисциплін, що сприятиме професійному розвитку майбутніх педагогів і надасть можливість зацікавити учнів вивчати математику та проводити наукові дослідження.
|
|
|