Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тягунова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Тягунова Н. М. 
Методичні засади формування іміджу вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2013. - Вип. 42. - С. 432-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2013_42_75
Попередній перегляд:   Завантажити - 408.202 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Тягунова Н. М. 
Інтернет-торгівля: сутність та особливості [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, М. Ю. Гудзенко // Вісник Полтавської державної аграрної академії. - 2013. - № 3. - С. 160-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPDAA_2013_3_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.701 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Тягунова Н. М. 
Аналіз управління маркетинговими комунікаціями організацій споживчої кооперації України [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, Н. І. Яловега, З. О. Тягунова // Экономика Крыма. - 2013. - № 2. - С. 193-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econkr_2013_2_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.153 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Тягунова Н. М. 
Теоретичне обґрунтування функціонування служби маркетингу у ВНЗ [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова // Экономика Крыма. - 2013. - № 1. - С. 377-381. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econkr_2013_1_82
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.174 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Тягунова Н. М. 
Організаційно-економічний механізм управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі споживчої кооперації України [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2012_1_60
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.391 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Тягунова Н. М. 
Сучасні підходи до визначення поняття форматів роздрібної торгівлі та їх розвиток в Україні [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, В. В. Лісіца // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 143-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 370.939 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Тягунова Н. М. 
Методичні аспекти оцінки конкурентоспроможності маркетингових комунікацій організацій споживчої кооперації [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 2. - С. 242-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_2_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.653 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Тягунова Н. М. 
Чинники, що визначають конкурентні стратегії торговельних підприємств споживчої кооперації [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 8. - С. 199-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_8_35
Досліджено внутрішні та зовнішні чинники функціонування торговельних підприємств споживчої кооперації. Запропоновано авторський погляд на висвітлення сутності та особливостей впливу даних чинників на подальшу розробку конкурентних стратегій розвитку підприємств за сучасних умов господарювання. Зокрема, зовнішніми чинниками, що впливають на формування конкурентних стратегій торговельних підприємств споживчої кооперації, визначено такі: стан макросередовища, ринкова ситуація, безпосередні конкуренти, стан громадської думки, поведінка споживачів. У свою чергу, внутрішніми чинниками, що впливають на формування конкурентних стратегій торговельних підприємств споживчої кооперації, запропоновано вважати такі: параметри стратегічних альтернатив підприємства, комунікаційний напрямок діяльності торговельних підприємств, навички та ресурси, сильні та слабкі сторони у використанні можливостей у сфері маркетингу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.75 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Тягунова Н. М. 
Виробництво товарів підприємствами споживчої кооперації як чинник забезпечення сільського населення екологічно безпечними товарами [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 240-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2013_1_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.282 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Тягунова Н. М. 
Методичні підходи до оцінки організаційно-економічного механізму управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 2. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_2_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.599 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Тягунова Н. М. 
Структурно-динамические особенности развития региональной торговой сети потребительской кооперации Украины [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, О. Н. Вечирко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2012. - № 4. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_4_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.431 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Тягунова Н. М. 
Сучасний стан і тенденції розвитку роздрібної торгівлі України [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, Л. В. Іржавська // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 3. - С. 84-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_3_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.471 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Тягунова Н. М. 
Бизнес-план – основной подход к формированию стратегии развития торгового предприятия [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, О. Н. Вечирко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 3. - С. 140-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2012_3_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.012 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Тягунова Н. М. 
Розвиток сфери послуг у системі споживчої кооперації [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, Л. В. Іржавська // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2014. - Вип. 46. - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2014_46_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.693 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Тягунова Н. М. 
Торговельна логістика – основа конкурентоспроможності роздрібного торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, О. М. Вечірко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2014. - Вип. 46. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2014_46_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.15 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Тягунова Н. М. 
Стан і тенденції ринку автомобілів в Україні [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, Я. О. Полтава // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2013. - Вип. 42. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2013_42_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 434.085 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Тягунова Н. М. 
Розвиток туристичної діяльності як перспективний напрям економічного і соціального зростання споживчої кооперації [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2012. - Вип. 39. - С. 139-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2012_39_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.087 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Колтунов В. А. 
Конкурентоспроможність господарсько-ботанічних сортів редису різних груп стиглості [Електронний ресурс] / В. А. Колтунов, Н. М. Тягунова, Є. В. Бєлінська // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Технічні науки. - 2008. - № 1. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvpuettn_2008_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.721 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Тягунова Н. М. 
Маркетинговий потенціал роздрібних торговельних підприємств споживчої кооперації України [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова, З. О. Тягунова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 4(3). - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_4(3)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.753 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Тягунова Н. М. 
Розвиток туристичної діяльності як перспективний напрям економічного і соціального зростання споживчої кооперації [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2012. - Вип. 14. - С. 60-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2012_14_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 450.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського