Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (10)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Удовиченко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Удовиченко О. 
Притягнення судді до дисциплінарної відповідальності [Електронний ресурс] / О. Удовиченко // Слово Національної школи суддів України. - 2013. - № 3. - С. 14-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cln_2013_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.65 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Коновалова Л. А. 
Влияние двигательной активности на организм человека зрелого и пожилого возраста [Електронний ресурс] / Л. А. Коновалова, О. В. Удовиченко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(3). - С. 225-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(3)__58
Попередній перегляд:   Завантажити - 397.452 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Удовиченко О. С. 
Договір про сумісну діяльність у сучасному аспекті [Електронний ресурс] / О. С. Удовиченко // Вісник університету внутрішніх справ. - 1999. - Вип. 6. - С. 214-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_1999_6_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.187 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ткаченко І. П. 
Узагальнення досвіду розробки та використання системи антикризового менеджменту на підприємстві [Електронний ресурс] / І. П. Ткаченко, О. Д. Удовиченко, М. А. Миндря // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 9. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_9_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 533.544 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Удовиченко О. 
З досвіду створення електронного підручника як засобу підтримки навчального процесу [Електронний ресурс] / О. Удовиченко, А. Юрченко // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 1. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_1_6
Надано результати аналізу Інтернет-ресурсів на предмет використання електронних підручників у навчальному процесі. Зазначено про протиріччя, притаманні сучасній українській освіті та організації навчального процесу, які спонукають до впровадження електронних підручників. Наведено висновки щодо особливостей створення та використання таких електронних ресурсів. Надано власний досвід створення електронного підручника на базі друкованого видання "Інформаційні системи", яке містить візуалізовані навчальні матеріали та текстове наповнення. Зроблено висновок, що серед основних завдань сучасного вчителя варто бачити не лише набуття знань з предмету, а і вдосконалення власної фахової підготовки за рахунок сучасних засобів навчання та оволодіння навичками програмування гіпертексту та використання різноманітних мультимедійних засобів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.362 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Шамоня В. Г. 
Діяльність науково-дослідної лабораторії використання інформаційних технологій в освіті: огляд результатів [Електронний ресурс] / В. Г. Шамоня, О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко, Д. С. Безуглий // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 4. - С. 140-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_4_32
Наведено основні здобутки діяльності науково-дослідної лабораторії використання інформаційних технологій в освіті, яка діє при Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка. Описано напрацювання у сфері форм і методів візуалізації навчального матеріалу, візуалізації знань з математики, використання спеціалізованого програмного забезпечення в контексті візуалізації, у тому числі цифрових фізичних лабораторій, покликаних полегшити проведення натурних експериментів з фізики. Наведено основні результати щодо уточнення понять "електронний підручник", "ІКТ-компетентність".
Попередній перегляд:   Завантажити - 922.179 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Удовиченко О. С. 
Стратегії інноваційного розвитку промислових територій міста Харкова [Електронний ресурс] / О. С. Удовиченко // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2016. - Вип. 43(2). - С. 210-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2016_43(2)__35
Попередній перегляд:   Завантажити - 793.53 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Семеніхіна О. В. 
Проблема формування вмінь інтерпретувати "комп’ютерний" результат у підготовці вчителя фізико-математичного профілю [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, В. Г. Шамоня, О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 46. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_46_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.711 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Шамоня В. Г. 
Аналіз електронних ресурсів в контексті розвитку та інновацій економічної галузі: досвід СумДПУ [Електронний ресурс] / В. Г. Шамоня, О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_36
Описано здобутки науковців кафедри економіки та бізнесу Сумського державного педагогічного університету; досвід вивчення проблем диверсифікації виробництва, методики оцінки інвестиційних проектів, податкове навантаження та його вплив на господарську активність підприємства, теоретичні та практичні аспекти формування і підтримки стійкого соціально-економічного розвитку регіону для формування цілісної моделі управління, окреслено головні принципи податкового планування, поняття ефективності оподаткування, види податкової ефективності. Акцентовано увагу на становленні сучасної антикризової системи управління галузями промисловості України, розглянуто інструментарій регуляції справедливого розподілу суспільного продукту за умов конфлікту інтересів різних соціальних груп на територіях промислових регіонів, тенденції та перспективи розвитку інноваційної діяльності у промисловості України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 909.752 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Удовиченко О. С. 
Інноваційний розвиток виробничих територій міст України (на прикладі міста Харкова) [Електронний ресурс] / О. С. Удовиченко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 15(1). - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_15(1)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.699 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Удовиченко О. С. 
Формування та інноваційний розвиток єдиної системи промислових утворень міста Харкова [Електронний ресурс] / О. С. Удовиченко // Досвід та перспективи розвитку міст України. - 2014. - Вип. 27. - С. 185-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dprmu_2014_27_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 676.423 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Удовиченко О. С. 
Фактори впливу та стратегії інноваційного розвитку промислових територій міста Харкова [Електронний ресурс] / О. С. Удовиченко // Досвід та перспективи розвитку міст України. - 2015. - Вип. 29. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dprmu_2015_29_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.533 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Удовиченко О. С. 
Розділ "Виробнича територія" ДБН "Містобудування. Планування і забудова територій" [Електронний ресурс] / О. С. Удовиченко // Досвід та перспективи розвитку міст України. - 2016. - Вип. 30. - С. 156-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dprmu_2016_30_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.931 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Семеніхіна О. В. 
Професійна готовність використовувати електронні освітні ресурси: аналітичний критерій (на прикладі програмних засобів математичного спрямування) [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, О. Ю. Кудріна, О. М. Удовиченко, В. Г. Шамоня // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_18
Розглянуто програмні засоби математичного спрямування як електронні освітні ресурси з позицій доцільності використання їх інструментарію в розв'язуванні прикладних задач. Описано методику провадження спецкурсу, орієнтованого на такі цілі. Наведено результати педагогічного експерименту з впровадження спецкурсу, який опрацьовано за статистичним критерієм знаків. Підтверджено результативність вивчення спецкурсу на рівні значущості 0,05. Зафіксовано результати статистичних середніх та проведено їх оцінку за критерієм Стьюдента з використанням інструментів табличного процесора.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.074 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Юрченко А. 
Закони зорового сприйняття та їх урахування в навчальному процесі [Електронний ресурс] / А. Юрченко, О. Семеніхіна, В. Шамоня, О. Удовиченко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 12(1). - С. 181-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_12(1)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.117 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Удовиченко О. С. 
Рада суддів як невід’ємна складова системи судоустрою [Електронний ресурс] / О. С. Удовиченко // Вісник господарського судочинства. - 2013. - № 3. - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgs_2013_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.783 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Удовиченко О. В. 
Мониторинг процесса лечения раны с использованием "идеальной траектории заживления" для принятия решений в практике кабинета "диабетическая стопа" (клинические примеры) [Електронний ресурс] / О. В. Удовиченко // Клінічна ендокринологія та ендокринна хірургія. - 2017. - № 3. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kee_2017_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 710.471 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Юрченко А. О. 
Дослідження рівня знань майбутніх учителів фізики при використанні цифрових лабораторій [Електронний ресурс] / А. О. Юрченко, О. М. Удовиченко, Ю. В. Хворостіна, С. І. Петренко // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 4. - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_4_23
Описано результати дослідження рівня знань майбутніх учителів фізики при використанні цифрових лабораторій. За результатами проведеного аналізу підтверджено, що сьогодні поширюється велика кількість цифрових лабораторій, які дозволяють підтримувати навчання різних предметів, у тому числі фізики. Водночас опитування вчителів підтверджують недостатню їхню обізнаність в галузі використання цифрових фізичних лабораторій. Тому у професійній підготовці майбутніх учителів фізики використовуються цифрові лабораторії, які певним чином впливають на рівень навчальних досягнень студентів. Мета статті - дослідити рівень знань майбутніх учителів фізики при використанні цифрових лабораторій. Аналіз і систематизація літератури, праць вітчизняних і закордонних авторів, методичних матеріалів, за якими визначено поняттєво-категоріальний апарат щодо дослідження рівня знань майбутніх учителів фізики при використанні цифрових лабораторій; ретроспективний та еволюційний аналіз цифрових лабораторій з фізики з метою уточнення особливостей цифрових лабораторій; статистичні: якісний і кількісний аналіз результатів на основі методів математичної статистики. Рівень розуміння студентами явищ, які вивчаються під час виконання лабораторних робіт, підвищився після використання цифрових лабораторій. Висновки: використання сучасних цифрових лабораторій виступає ефективним способом активізації дослідницької діяльності майбутніх вчителів фізики. Наочні демонстрації з основних розділів фізики (від механіки до оптики) з використанням сучасних інформаційних технологій в подальшому сприяють розумінню принципів роботи з даними різних форматів. Використання цифрових лабораторій особливо яскраво підкреслює роль дослідництва в науковій роботі, оскільки вимагає від виконавця не тільки опанування інструментарію цифрової лабораторії, а і вміння його використати при розв'язуванні прикладних задач. В цьому сенсі опанування цифрових лабораторій відіграє позитивну роль в становленні майбутнього вчителя і науковця. Перспективним напрямом досліджень вбачаємо розробку методичної підтримки шкільних лабораторних робіт з фізики на основі FourierEdu, а під час підготовки майбутнього вчителя фізики акцентувати увагу не лише на традиційних для української школи лабораторних приладах, а на інших, більш сучасних, які активно поширюються у світі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.732 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Семеніхіна О. В. 
Формування умінь візуалізувати начальний матеріал у майбутніх учителів фізики: результати педагогічного експерименту [Електронний ресурс] / О. В. Семеніхіна, А. О. Юрченко, О. М. Удовиченко // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 1. - С. 122-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_1_22
Проблема формування умінь візуалізувати навчальний матеріал є актуальними для вчителів природничо-математичних спеціальностей, оскільки їх професійна діяльність пов'язана з поясненням абстрактних понять, логіки міркувань або процесів, пояснення природних явищ на мікро- і макро- рівнях. Мета роботи - описати результати педагогічного експерименту з формування у майбутніх учителів фізики умінь візуалізувати начальний матеріал. Для виконання завдань дослідження використано теоретичні та емпіричні методи: аналіз інструментарію спеціалізованого в галузі фізики програмного забезпечення для візуалізації понять, явищ, процесів; опитування для визначення потреб вчителів фізики щодо візуалізації навчального матеріалу; аналіз змісту навчальних планів підготовки майбутніх учителів фізики; педагогічне проєктування і моделювання для побудови моделі формування умінь візуалізувати навчальний матеріал у майбутніх учителів фізики; педагогічний експеримент для визначення ефективності розробленої моделі, критерій Стьюдента статистичної оцінки середніх для підтвердження вірогідності отриманих результатів. Розроблено модель формування умінь візуалізувати навчальний матеріал у майбутніх учителів фізики базується на діяльнісному та когнітивно-візуальному підходах і передбачає модернізацію змісту професійної підготовки шляхом включення до нього спецкурсу, який вивчається перед виробничою практикою з використанням групових та індивідуальних форм, проєктних методів та ЗКВ Висновки: аналіз програмного забезпечення, яке дозволяє підтримати навчання фізики, надає можливість розділити його на три класи: ПЗ в галузі фізики (віртуальні та цифрові фізичні лабораторії), ПЗ для моделювання (математичного та імітаційного), ПЗ загального призначення (офісні програми з об'єктами Smart-Art та програми для створення анімації). Аналіз потреб вчителів фізики щодо візуалізації навчального матеріалу на основі проведеного опитування показав пріоритетність умінь оперувати інструментарієм офісного пакету програм та умінь створювати імітаційні моделі (статичні й динамічні) для пояснення фізичних явищ і процесів. Впровадження моделі формування умінь візуалізувати навчальний матеріал у майбутніх учителів фізики забезпечує досягнення її мети. Подальші дослідження спрямовуємо на вивчення проблеми формування умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін умінь використовувати доповнену реальність в освітньому процесі. Проблема формування умінь візуалізувати навчальний матеріал є актуальними для вчителів природничо-математичних спеціальностей, оскільки їх професійна діяльність пов'язана з поясненням абстрактних понять, логіки міркувань або процесів, пояснення природних явищ на мікро- і макро- рівнях. Мета роботи - описати результати педагогічного експерименту з формування у майбутніх учителів фізики умінь візуалізувати начальний матеріал. Для виконання завдань дослідження використано теоретичні та емпіричні методи: аналіз інструментарію спеціалізованого в галузі фізики програмного забезпечення для візуалізації понять, явищ, процесів; опитування для визначення потреб вчителів фізики щодо візуалізації навчального матеріалу; аналіз змісту навчальних планів підготовки майбутніх учителів фізики; педагогічне проєктування і моделювання для побудови моделі формування умінь візуалізувати навчальний матеріал у майбутніх учителів фізики; педагогічний експеримент для визначення ефективності розробленої моделі, критерій Стьюдента статистичної оцінки середніх для підтвердження вірогідності отриманих результатів. Розроблено модель формування умінь візуалізувати навчальний матеріал у майбутніх учителів фізики базується на діяльнісному та когнітивно-візуальному підходах і передбачає модернізацію змісту професійної підготовки шляхом включення до нього спецкурсу, який вивчається перед виробничою практикою з використанням групових та індивідуальних форм, проєктних методів та ЗКВ Висновки: аналіз програмного забезпечення, яке дозволяє підтримати навчання фізики, надає можливість розділити його на три класи: ПЗ в галузі фізики (віртуальні та цифрові фізичні лабораторії), ПЗ для моделювання (математичного та імітаційного), ПЗ загального призначення (офісні програми з об'єктами Smart-Art та програми для створення анімації). Аналіз потреб вчителів фізики щодо візуалізації навчального матеріалу на основі проведеного опитування показав пріоритетність умінь оперувати інструментарієм офісного пакету програм та умінь створювати імітаційні моделі (статичні й динамічні) для пояснення фізичних явищ і процесів. Впровадження моделі формування умінь візуалізувати навчальний матеріал у майбутніх учителів фізики забезпечує досягнення її мети. Подальші дослідження спрямовуємо на вивчення проблеми формування умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін умінь використовувати доповнену реальність в освітньому процесі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 867.498 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Мартиненко О. 
Управління самостійною роботою майбутніх учителів математики у віртуальному навчальному середовищі через використання електронної версії робочого зошиту [Електронний ресурс] / О. Мартиненко, Я. Чкана, О. Удовиченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 2. - С. 144-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.642 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського