Пошуковий запит: (<.>A=Форостовська Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Форостовська Т. О. Дидактичні та функціональні можливості програмного пакету Еxcel під час викладання хімічних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. О. Форостовська, Ю. В. Бохан // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 177(2). - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_177(2)__32
|
2. |
Бохан Ю. В. Особливості викладання курсу "Загальна та неорганічна хімія" в професійній підготовці майбутніх вчителів природознавчих дисциплін [Електронний ресурс] / Ю. В. Бохан, Т. О. Форостовська // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 5. - С. 325-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2019_5_56
|
3. |
Форостовська Т. О. Застосування контекстних завдань як важлива умова підготовки майбутніх вчителів природознавчих дисциплін [Електронний ресурс] / Т. О. Форостовська, Ю. В. Бохан // International journal of education and science. - 2019. - Vol. 2, No. 4. - С. 21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intjeds_2019_2_4_11
|
4. |
Бохан Ю. В. Дослідницька діяльність як засіб формування хіміко-екологічної та еколого-педагогічної компетентностей у природничій освіті [Електронний ресурс] / Ю. В. Бохан, Т. О. Форостовська, Н. М. Смітюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2019. - Вип. 53. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2019_53_5
|
5. |
Форостовська Т. О. Становлення професійного самовизначення майбутніх вчителів хімії як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Т. О. Форостовська // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 7. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2020_7_20
|
6. |
Форостовська Т. О. Застосування інноваційних методів навчання як умова формування готовності до професійного самовизначення майбутніх вчителів хімії [Електронний ресурс] / Т. О. Форостовська // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 420-424. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_102
|
7. |
Форостовська Т. О. Педагогічна інтеграція як важлива умова ефективності реалізації професійного самовизначення майбутніх учителів хімії [Електронний ресурс] / Т. О. Форостовська // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 185. - С. 179-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_185_40
|
8. |
Бохан Ю. В. Контекстні хімічні завдання як засіб реалізації інтегрованої підготовки майбутніх учителів природознавчих дисциплін [Електронний ресурс] / Ю. В. Бохан, Т. О. Форостовська // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 186. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_186_19
|
9. |
Форостовська Т. О. Формування ІКТ-компетентності як педагогічна умова ефективності реалізації професійного самовизначення майбутніх учителів хімії [Електронний ресурс] / Т. О. Форостовська // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 21(3). - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_21(3)__31
|
10. |
Форостовська Т. О. Гуманітаризація освіти як педагогічна умова ефективності реалізації професійного самовизначення майбутніх учителів хімії [Електронний ресурс] / Т. О. Форостовська // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 20(3). - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_20(3)__22
|
11. |
Бохан Ю. В. Віртуальний лабораторний практикум як засіб вивчення природничих дисциплін [Електронний ресурс] / Ю. В. Бохан, Т. О. Форостовська // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 194. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2021_194_17
|
12. |
Бохан Ю. Запровадження комплексного підходу до хімічного практикуму під час підготовки майбутніх вчителів природознавчих дисциплін [Електронний ресурс] / Ю. Бохан, Т. Форостовська, Ж. Кормош // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 22. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2018_22_10
|
13. |
Форостовська Т. О. Методичні аспекти викладання дисципліни "фізична і колоїдна хімія" для майбутніх вчителів хімії [Електронний ресурс] / Т. О. Форостовська, Ю. В. Бохан // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 204. - С. 264-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_204_56
|
14. |
Бохан Ю. В. Використання освітнього мобільного сервісу Socrative під час дистанційного навчання майбутніх учителів природничих дисциплін [Електронний ресурс] / Ю. В. Бохан, Т. О. Форостовська // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 34(2). - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_34(2)__6
|
15. |
Бохан Ю. В. Технологія створення та актуальність застосування тестового контролю навчальних досягнень студентів з аналітичної хімії [Електронний ресурс] / Ю. В. Бохан, Т. О. Форостовська, Т. А. Шарошкіна // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 206. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_206_17
|
16. |
Бохан Ю. В. Моделювання soft skills під час підготовки майбутніх вчителів природничих наук [Електронний ресурс] / Ю. В. Бохан, Т. О. Форостовська // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2023. - № 11. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2023_11_8
|