Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хомишак О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Хомишак О. 
Теоретичні аспекти змішаного навчання [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 74-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_8_17
Проаналізовано теоретичні основи змішаного навчання – поєднання традиційного аудиторного та дистанційного навчання. Доведено переваги використання змішаної технології для удосконалення навчального процесу у ВНЗ. Визначено форми та системи навчання змішаного характеру. Зазначено, що змішане навчання допускає збереження загальних принципів побудови традиційного навчального процесу. Розкрито необхідність розробки збалансованої моделі змішаного навчання різних навчальних дисциплін у педагогічному ВНЗ і повноцінних навчально-методичних комплексів з дисциплін та їх мережевих реалізацій.Проанализированы теоретические основы смешанного обучения - сочетание традиционного аудиторного и дистанционного обучения. Доказаны преимущества использования смешанной технологии для совершенствования учебного процесса в ВУЗ. Определены формы и системы обучения смешанного характера. Отмечено, что смешанное обучение допускает сохранение общих принципов построения традиционного учебного процесса. Раскрыта необходимость разработки сбалансированной модели смешанного обучения различных учебных дисциплин в педагогическом ВУЗ и полноценных учебно-методических комплексов по дисциплинам и их сетевых реализаций.Analysed the theoretical basis of blended learning - a combination of traditional classroom and distance learning. Proven benefits of using mixed technology to improve the learning process at the university. Defined shape and learning system mixed character. Noted that blended learning allows for the preservation of the general principles of construction of the traditional educational process. Revealed the need for a balanced model of blended learning various disciplines in pedagogical high school and full of teaching materials in the disciplines and their network implementations.
Попередній перегляд:   Завантажити - 466.685 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Хомишак О. 
Особливості батьківського виховання дитини в сім’ї [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 37. - С. 225-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_37_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.568 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Хомишак О. 
Батьківське виховання хлопчика в неповній сім’ї [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 40. - С. 204-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_40_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.952 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Хомишак О. 
Проблема підгоtовки педагогів-філологів до взаємодії з баtьками в середній ЗОШ [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 46. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_46_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.078 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Хомишак О. Б. 
Підготовка студентів-філологів до співпраці з батьками в умовах освітнього закладу [Електронний ресурс] / О. Б. Хомишак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_10
Проаналізовано проблему підготовки студентів-філологів до співпраці з батьками в освітньому закладі, досліджено її актуальність у сучасній українській педагогічній науці та охарактеризовано ступінь вивченості науковцями. Запропоновано введення курсу «Батьківська педагогіка», розроблено його програму для ВНЗ педагогічного профілю, висвітлено його зміст для удосконалення навчально-виховної роботи майбутніх педагогів. Визначено основні цілі та завдання нової навчальної дисципліни, надано методичні рекомендації щодо підготовки студентів-філологів до співпраці з батьками, доведено необхідність вивчення запропонованої дисципліни у ВНЗ.Проанализирована проблема подготовки студентов-филологов к сотрудничеству с родителями в образовательном учреждении, исследована ее актуальность в современной украинской педагогической науке.The article analyzes the problem of students-philologists’ training in cooperation with parents in educational establishment, examines its actuality in modern Ukrainian pedagogy and presents the level of its research by scientists. The author offers introduction to the course “Parents’ pedagogy”, works out his program for pedagogical universities, highlights its content to improve teaching and educational work of future teachers, the main goals and
Попередній перегляд:   Завантажити - 94.704 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Хомишак О. 
Підготовка батька до виховання дитини в сім’ї: міф чи реальність [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Молодь і ринок. - 2011. - № 8. - С. 160-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_8_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.71 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Хомишак О. 
Образ батька на тлі української літературної спадщини [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 111-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_1_25
Окреслено виховну роль батька крізь призму української літератури. Доведено значущість уроків української літератури у загальноосвітній школі як складової процесу підготовки молоді до батьківства. Зроблено висновок: за допомогою вивчення художніх образів, представлених у творах українських письменників, старшокласники одержать можливість окреслити моральний портрет батька, сформувати уявлення про ідеального чоловіка-батька.
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.065 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Хомишак О. 
Народнопедагогічні погляди на роль батьківського виховання у формуванні підростаючої особистості [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Молодь і ринок. - 2012. - № 7. - С. 82-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_7_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.403 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Хомишак О. 
Методичні рекомендації щодо формування батьківських цінностей в учнів у середній загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Молодь і ринок. - 2016. - № 2. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.209 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Хомишак О. 
Лінгводидактчний аспект викладання іноземної мови у мовному ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Молодь і ринок. - 2015. - № 11. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_11_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.147 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Хомишак О. 
Формування педагогічної культури батьків в умовах ДНЗ [Електронний ресурс] / О. Хомишак, Г. Хомишак // Молодь і ринок. - 2017. - № 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.75 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Хомишак О. 
Удосконалення процесу викладання практичного курсу англійської мови на основі "змішаної” методики [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_18
Проаналізовано теоретичні основи “змішаної” методики викладання англійської мови, що передбачає розширення традиційної взаємодії викладача та студентів за рахунок проведення занять за межами аудиторії в онлайн режимі. Продемонстровано можливості вдосконалення викладання практичного курсу англійської мови у ВНЗ за допомогою використання онлайн додатку MyEnglishLab. Доведено ефективність застосування “змішаного” методу для удосконалення процесу викладання практичного курсу англійської мови у ВНЗ, що дозволяє підвищити швидкість, продуктивність, асинхронність та урізноманітнити форми роботи.Проанализированы теоретические основы "смешанной" методики преподавания английского языка, которая предполагает расширение традиционного взаимодействия преподавателя и студентов за счёт проведения занятий за пределами аудитории в онлайн режиме. Продемонстрированы возможности усовершенствования преподавания практического курса английского языка в ВУЗ с помощью использования онлайн приложения MyEnglishLab. Доказана эффективность применения "смешанного" метода для совершенствования процесса преподавания практического курса английского языка в ВУЗ, что позволяет повысить скорость, продуктивность, асинхронность и разнообразить формы работы.The theoretical foundations of the "mixed" methods of teaching the English language were analyzed, that involves the expansion of the traditional interaction of the teacher and students by conducting classes outside the classroom in the online mode. The possibilities of improvement of practical English course teaching in higher education through the use of online applications MyEnglishLab were demonstrated. The effectiveness of a "mixed" method for improving the teaching of practical English course in high school was proved, that allows to increase the speed, efficiency, and diversify the forms of asynchronous operation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.234 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Хомишак О. 
Проблема формування основ інформаційної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Молодь і ринок. - 2018. - № 1. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.964 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Хомишак О. 
Cтворення електронного посібника як передумова професійно-методичного становлення майбутнього вчителя французької мови [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 106-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_7_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 905.121 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Хомишак О. Б. 
Електронний підручник з англійської мови – вимога нової української школи [Електронний ресурс] / О. Б. Хомишак // Молодий вчений. - 2018. - № 2(2). - С. 646-649. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_2(2)__49
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.326 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Хомишак О. Б. 
Професійно-методична підготовка вчителя англійської мови в сучасних умовах [Електронний ресурс] / О. Б. Хомишак // Молодий вчений. - 2017. - № 4.3. - С. 278-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Хомишак О. 
Теоретична підготовка студентів-філологів до викладання іноземної мови у вищій школі [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2014. - Вип. 3. - С. 373-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2014_3_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.744 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Хомишак О. Б. 
Розвиток цифрової компетентності майбутніх учителів англійської мови з використанням програмного засобу Storyjumper [Електронний ресурс] / О. Б. Хомишак, О. В. Патієвич // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 79, № 5. - С. 126-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_79_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 494.6 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Хомишак О. 
Формування міжкультурної компетенції студентів із використанням Інтернет-ресурсу [Електронний ресурс] / О. Хомишак // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_11_14
Обгрунтовано потребу формування переліку ключових умінь та навичок самостійної діяльності студентів. Розкрито співвідношення інформаційно-комунікативних технологій та міжкультурної комунікативної компетенції. Проаналізовано теоретичні аспекти міжкультурної комунікативної компетенції та принципи її формування. Сформовано перелік вмінь міжкультурного спілкування, розкрито їх сутність та сферу застосування. Виявлено аспекти теоретичної підготовки до міжкультурного спілкування у процесі вивчення англійської мови. Запропоновано використання Інтернет-ресурсу з метою удосконалення процесу формування компетенції міжкультурного спілкування студентів у ВНЗ. Наведено приклади завдань, які сприяють розвитку навичок міжкультурного спілкування під час вивчення іноземної мови. Висвітлено перспективи подальших розробок методик використання Інтернет для інтерактивного вивчення іноземних мов.Обоснована необходимость формирования перечня ключевых умений и навыков самостоятельной деятельности студентов. Раскрыто соотношение информационно-коммуникативных технологий и межкультурной коммуникативной компетенции. Проанализированы теоретические аспекты межкультурной коммуникативной компетенции и принципы ее формирования. Сформирован перечень умений межкультурного общения и раскрыта их сущность и область применения. Выявлены аспекты теоретической подготовки к межкультурному общению в процессе изучения английского языка. Предложено использование Интернет-ресурса с целью усовершенствования процесса формирования компетенции межкультурного общения у студентов в ВУЗ. Приведены примеры задач, которые способствуют развитию навыков межкультурного общения при изучении иностранного языка. Освещены перспективы дальнейших разработок методик использования Интернет для интерактивного изучения иностранных языков.Substantiated is the need for drawing up a list of key skills and habits of independent work of students. Revealed is the value of information and communication technologies and intercultural communicative competence. Analyzed are the theoretical aspects of intercultural communicative competence and the principles of its formation. Formed is the list of intercultural communication skills and reveal their nature and scope. Detected are the aspects of theoretical training in intercultural communication in the process of learning English. Proposed is the use of Internet resources to improve the process of forming intercultural communicative competence of students in universities. Exemplified are the tasks that facilitate the development of intercultural skills while learning a foreign language. Elucidated are the prospects for further development of methods of using the Internet for interactive learning foreign languages.
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.456 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Хомишак О. Б. 
Викладацький блог як сучасний засіб формування професійно-методичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов [Електронний ресурс] / О. Б. Хомишак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2021. - Вип. 62. - С. 191-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2021_62_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 602.397 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського