Пошуковий запит: (<.>A=Хренова В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва") [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 440-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_94 Розглянуто проблему створення ситуаційних тестових завдань як засобу діагностики рівня сформованості предметних компетенцій студентів-майбутніх учителів технології, що навчатимуть учнів старшої школи основ швейної справи. Проведено аналіз і визначено сутність понять "тест", "тестування". Подано класифікацію тестів за характерними ознаками. На підставі аналізу наукових публікацій з досліджуваної тематики з'ясовано види тестів, які доцільно використовувати як засіб діагностики компетенцій майбутніх вчителів технологій профільної школи. Розроблено та представлено компетентнісно-орієнтовані ситуаційні тестові завдання (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва").Проанализирована проблема создания ситуационных тестовых заданий как средства диагностики уровня сформированности предметных компетенций студентов – будущих учителей технологии, которые будут обучать учащихся старших классов основам швейного дела. Осуществлен анализ и определена сущность понятий "тест", "тестирование". Представлена классификация тестов по характерным признакам. На основании анализа научных публикаций по исследуемой тематике определены виды тестов, которые целесообразно использовать как средство диагностики компетенций будущих учителей технологий профильной школы. Разработаны и представлены компетентностно-ориентированные ситуационные тестовые задания (на примере дисциплины 'Основы швейного производства").The article deals with the creation of situational tests as a means of diagnosing the level of formation of subject competencies students-future teachers technology that will teach high school students the basics of sewing business. It analyses the essence of the concepts of "test", 'testing". Based on the analysis of scientific publications in the studied subjects found type tests that can be used as a tool for diagnosing competencies of future teachers technology specialized schools. Competence-oriented situational test tasks (by the example of the subject Fundamentals of Sewing Production) are developed and presented.
|
2. |
Хренова В. Розвиток критичного мислення майбутнього учителя технологій профільної школи шляхом застосування навчальної стратегії "Бортовий журнал" [Електронний ресурс] / В. Хренова // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 6(1). - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6(1)__14
|
3. |
Хренова В. В. Структура предметних компетентностей учителя технологій (з основ швейної справи) профільної школи [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. - 2014. - Вып. 45. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VzKipu_2014_45_24
|
4. |
Хренова В. В. Модель фахової підготовки майбутніх учителів технологій до викладання у старшій школі основ швейної справи [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(2). - С. 274-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(2)__68
|
5. |
Лівшун О. Особливості використання інноваційних технологій, форм та методів у професійній підготовці майбутнього вчителя трудового навчання до викладання художньо-технічних дисциплін [Електронний ресурс] / О. Лівшун, В. Хренова // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 22. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_19
|
6. |
Хренова В. В. Профільне навчання: основні підходи до змісту та ознак [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 330-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_80
|
7. |
Хренова В. В. Сучасні теоретико-методологічні підходи до фахової підготовки майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Педагогічний альманах. - 2018. - Вип. 37. - С. 210-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2018_37_36
|
8. |
Хренова В. В. Організація освітнього середовища для художньо-творчої діяльності [Електронний ресурс] / В. В. Хренова, О. В. Лівшун // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 2(1). - С. 165-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2018_2(1)__24
|
9. |
Хренова В. В. Особливості семантики та способи художньої реалізації базового концепту мати в поезії Лева Евгеніуша Венглінського [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2019. - № 17. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apftp_2019_17_11
|
10. |
Хренова В. Традиції та новаторство в декоративному мистецтві фелтингу [Електронний ресурс] / В. Хренова // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2020. - Вип. 11. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2020_11_22
|
11. |
Хренова В. В. Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / В. В. Хренова // Education and pedagogical sciences. - 2020. - № 1. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2020_1_3
|
12. |
Хренова В. В. Аналіз психологічного виміру свідомості особистості в контексті застосування інформаційно-комунікаційних технологій та освітньої модернізації: перспективи на основі європейського досвіду [Електронний ресурс] / В. В. Хренова. // Педагогічна Академія: наукові записки. - 2023. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pasn_2023_1_5
|
13. |
Хренова В. В. Вплив інклюзивного навчання на соціально-емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство [Електронний ресурс] / В. В. Хренова, О. М. Кас’яненко, О. О. Стоколос-Ворончук. // Педагогічна Академія: наукові записки. - 2024. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pasn_2024_2_7
|