Пошуковий запит: (<.>A=Худзей О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Худзей О. О. Проблема виховання обдарованої особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / О. О. Худзей // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 510-513. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_125 Проаналізовано погляди відомого українського педагога В. Сухомлинського на процес розвитку, виховання та навчання обдарованої особистості. Доведено, що ідеї педагога не втратили актуальності у сьогоденні.Проанализированы взгляды известного украинского педагога В. А. Сухомлинского на процесс развития, воспитания и обучения одаренной личности. Доказано, что идеи педагога остаются актуальными и в наши дни.The article analyzes famous Ukrainian teacher V. Sukhomlyns’kyi’s views on the processes of development, education and studies of a talented personality. It is proved that these ideas are still topical.
|
2. |
Худзей О. Діагностика обдарованості особистості як важливе завдання сучасного педагога [Електронний ресурс] / О. Худзей // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 140-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_31 Розкрито основні принципи та методи діагностики обдарованості особистості за умов учнівського колективу. Конкретизовано зміст поняття "обдарованість" та його взаємозв'язок зі здібностями, виділено структуру здібностей, запропоновано характеристику типів обдарованих дітей та виокремлено їх категорії. Сформульовано тезу про домінування в структурі обдарованості такого компоненту як креативність. Доведено, що діагностика дозволяє на ранніх етапах виявляти обдарованих дітей та будувати навчальну й виховну роботу з ними, спрямовану на розвиток їх здібностей з застосуванням комплексу різних методів.Раскрыты основные принципы и методы диагностики одаренности личности в условиях ученического коллектива. Конкретизировано содержание понятия "одаренность" и его взаимосвязь со способностями, выделена структура способностей, предложена характеристика типов одаренных детей и выделены их категории. Сформулирован тезис о доминировании в структуре одаренности такого компонента как креативность. Доказано, что диагностика позволяет на ранних этапах выявлять одаренных детей и строить учебную и воспитательную работу с ними в целях развития их способностей с использованием комплекса различных методов.The analyses of methods of diagnostics of gift of personality are carried out in the article. It is well-proven that for authentication of gift it necessary to draw on the whole complex of diagnostic methods, own which not only a school psychologist but also teachers must.
|
3. |
Худзей О. О. Підготовка майбутнього вчителя до роботи з дітьми, здібними до вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / О. О. Худзей // Сучасні дослідження з іноземної філології. - 2015. - Вип. 13. - С. 305-310. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sdzif_2015_13_49
|
4. |
Худзей О. О. Метод проектів в іншомовній підготовці учнів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов [Електронний ресурс] / О. О. Худзей. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2015_5_21
|
5. |
Худзей О. О. Сучасні методи викладання іноземної мови у вищій школі [Електронний ресурс] / О. О. Худзей // Сучасні дослідження з іноземної філології. - 2016. - Вип. 14. - С. 283-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sdzif_2016_14_45
|
6. |
Худзей О. О. Змістові аспекти навчання профільних предметів у спеціалізованих школах з поглибленим вивченням іноземних мов упродовж 1991–2011 рр. [Електронний ресурс] / О. О. Худзей // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 68. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_68_13
|
7. |
Худзей О. Актуалізація ідей навчання іноземних мов у спеціалізованих навчальних закладах з їх поглибленим вивченням (кінець ХХ – поч. ХХІ ст.) в умовах масової школи [Електронний ресурс] / О. Худзей // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_2_30 Проаналізовано специфіку діяльності спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов, подано їх стислу характеристику. Виділено ті аспекти їх роботи, які можна з успіхом застосовувати у загальноосвітніх школах, створивши у них розвивальне середовище для кожного учня. З’ясовано, що для ефективного розвитку таких школярів важливо внести зміни до змісту освіти, забезпечити відповідну матеріальну базу школи, а також готовність педагога працювати творчо, нестереотипно, надавати учневі максимальну свободу вибору.Проанализирована специфика деятельности специализированных школ с углубленным изучением иностранных языков, дана краткая их характеристика. Выделены те аспекты их работы, которые можно с успехом применять в общеобразовательных школах, создав в них развивающую среду для каждого ученика. Выяснено, що для эффективного развития таких школьников важно внести изменения в содержание образования, обеспечить соответствующую материальную базу школы, а также готовность педагога работать творчески, нестереотипно, предоставляя ученику максимальную свободу выбора.Analyzed the specifics of the special schools with in-depth study of foreign languages is a brief description of their . Highlights those aspects of their work that can be successfully used in schools by creating the developing environment for each student. It is found for the effective development of pupils is important to make changes in the content of education, to provide appropriate facilities of the school, and the teacher's willingness to work creatively, non-stereotypical, giving the student the maximum freedom of choice.
|
8. |
Худзей О. О. Принципи навчання іноземних мов майбутніх перекладачів [Електронний ресурс] / О. О. Худзей // Сучасні дослідження з іноземної філології. - 2017. - Вип. 15. - С. 285-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sdzif_2017_15_47
|
9. |
Худзей О. О. Сучасні технології навчання іноземних мов у вищій школі [Електронний ресурс] / О. О. Худзей // Інноваційна педагогіка. - 2017. - Вип. 2. - С. 71-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2017_2_18
|
10. |
Худзей О. Спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов: суть, завдання, особливості діяльності [Електронний ресурс] / О. Худзей // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2015. - Вип. 2(2). - С. 435-443. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2015_2(2)__53
|
11. |
Худзей О. Здібності до іноземних мов (Foreign Language Aptitude): суть, характеристика [Електронний ресурс] / О. Худзей // Освітній простір України. - 2015. - Вип. 6. - С. 180-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2015_6_31
|