Пошуковий запит: (<.>A=Царик О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гнатюк Л. Р. Роль та місце trash-напряму у дизайні [Електронний ресурс] / Л. Р. Гнатюк, О. А. Царик // Теорія та практика дизайну. - 2013. - Вип. 4. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tprd_2013_4_7
|
2. |
Царик О. Р. Оцінювання юзабіліті електронних засобів навчального призначення [Електронний ресурс] / О. Р. Царик // Вісник Національного авіаційного університету. - 2013. - № 2. - С. 266-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_2013_2_43 Обгрунтовано необхідність оцінки юзабіліті електронних засобів навчального призначення (ЕЗНП). Визначено поняття юзабіліті, параметри, що необхідні для проведення відповідної оцінки юзабіліті ЕЗНП, основні методи оцінки юзабіліті, критерії, за якими потрібно проводити цю оцінку, складові юзабіліті - технічну і дидактичну. Установлено, що оцінка юзабіліті ЕЗНП є невід'ємною і важливою складовою розробки життєвого циклу цих самих засобів і систем. Показано, що оцінка юзабіліті надає змогу створення таких систем електронного навчання, які будуть спрямовані на підтримку своїх користувачів, а саме того, хто навчає, і того, хто навчається. Зазначено, що розробка відповідної методики оцінки юзабіліті систем електронного навчання є ключем до створення ефективних, продуктивних і "високопридатних" навчальних систем.
|
3. |
Царик О. Стан писемного мовлення у системі мовної освіти [Електронний ресурс] / О. Царик // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 131-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_29 Розглянуто стратегії формування культури писемного мовлення, які варто застосовувати у процесі навчання: планування проблемної ситуації із застосуванням метакогнітивних знань та досвіду, методів із врахуванням послідовності, інтенсивності, швидкості навчання; процес спостереження, контролювання та оцінювання процесу навчання та виявлення можливих перешкод, аналіз досягнення поставленої мети, самомотивації; управління процесом навчання шляхом оптимізації концентрації, мотивації, емоцій. Охарактеризовано поняття культури писемного мовлення, досліджено психологічні передумови формування такої культури писемного мовлення у загальноосвітніх закладах, проаналізовано стан культури писемного мовлення як педагогічну проблему. Рассмотрена педагогическая проблема формирования культуры письменной речи учащихся в общеобразовательных учреждениях. Дана характеристика понятий "письмо" и "письменная речь". Осуществлен анализ психологических предпосылок формирования культуры письменной речи учащихся в общеобразовательных учреждениях, проанализировано состояние культуры письменной речи как педагогическая проблема. The article deals with the problem of creating a culture of writing skills of students in educational institutions.The concept of writing and the written word were characterized. The analysis of the psychological prerequisites for building a culture of writing skills of students in educational institutions was made. The basic metacognitive strategy of building a culture of writing was considered. The article outlines the main trends of development of culture of writing in school, proposes methodological and psychopedagogical recommendations for the development of speech and special exercises to enhance the positive impact on students written language.
|
4. |
Царик О. Теоретичні засади формування культури мовлення у зарубіжній лінгводидактиці [Електронний ресурс] / О. Царик // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(3). - С. 218-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(3)__23
|
5. |
Царик О. Герман Кестен – німецький письменник і літератор в екзилі [Електронний ресурс] / О. Царик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2012. - № 35. - С. 334-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2012_35_32
|
6. |
Царик О. М. Культура мовлення учнів у навчальних закладах західних областей України початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 1. - С. 291-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2016_1_50
|
7. |
Царик О. М. Теоретичні аспекти писемного мовлення (зарубіжний досвід) [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 137-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_4_18
|
8. |
Царик О. М. Формування культури писемного мовлення учнів у загальноосвітніх закладах Галичини початку XX століття [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 69(1). - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_69(1)__19 Досліджено досвід гімназій та традиції підготовки інтелектуальної еліти. Вивчено особливості формування культури писемного мовлення. Здійснено спробу пошуку й активізації ефективних форм і методів організації навчального процесу з метою впровадження кращих традицій європейської й вітчизняної освіти у навчальний процес. Вивчено історичні особливості радянської та української систем шкільної освіти другої половини XX ст. Окреслено перспективи формування культури писемного мовлення учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах за умов розвитку національної системи освіти.
|
9. |
Царик О. М. Методичні аспекти формування культури мовлення учнів у школах Галичини міжвоєнного періоду ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 37. - С. 189-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_37_63
|
10. |
Царик О. Особливості професійної підготовки учителів-філологів у Галичині на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. Царик // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2016. - Вип. 1. - С. 312-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2016_1_79
|
11. |
Гнатюк Л. Р. Особливості використання екодизайну в сучасному інтер’єрі ванних кімнат [Електронний ресурс] / Л. Р. Гнатюк, О. А. Царик // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2013. - Вип. 34. - С. 241-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2013_34_31
|
12. |
Царик О. Культура писемного мовлення у школах Галичини міжвоєнного періоду ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. Царик // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - № 15. - С. 176-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2016_15_45
|
13. |
Царик О. М. Рідна мова як засіб формування культури мовлення особистості (історичний аспект) [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 73(1). - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_73(1)__9
|
14. |
Царик О. М. Основні аспекти розвитку культури писемного мовлення учнів у школах України: 1991 – 2000 рр. [Електронний ресурс] / О. М. Царик. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2017_3_20
|
15. |
Царик О. М. Особливості розвитку культури писемного мовлення учнів другої половини ХХ століття [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Молодий вчений. - 2017. - № 7. - С. 333-336 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_7_76
|
16. |
Царик О. М. Основні аспекти формування культури писемного мовлення у східній Україні початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 150. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_150_28
|
17. |
Царик О. М. Роль самоосвіти у формуванні культури мовлення особистості в Галичині міжвоєнного періоду ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 56. - С. 362-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_56_40
|
18. |
Царик О. М. Педагогічні умови розвитку культури писемного мовлення учнів у системі радянської освіти (60-ті роки ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. М. Царик // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 367–378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2017_2_32
|
19. |
Царик О. Герман Кестен як митець і особистість: рецепція і трансформація [Електронний ресурс] / О. Царик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Літературознавство. - 2010. - № 30. - С. 245-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUl_2010_30_23
|
20. |
Царик О. Комунікативний підхід до навчання української мови як іноземної [Електронний ресурс] / О. Царик // Гірська школа Українських Карпат. - 2019. - № 20. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2019_20_7
|
| |