Пошуковий запит: (<.>A=Чобанян А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Хорошилкина Ф. Я. Строение лицевого отдела черепа при дистоокклюзии по данным изучения боковых телеренгенограмм головы с целью уточнения имеющихся нарушений [Електронний ресурс] / Ф. Я. Хорошилкина, А. Чобанян, А. Чобанян // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер. : Медицина. Фармація. - 2010. - Вип. 1. - С. 92-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_medf_2010_1_20
|
2. |
Хорошилкина Ф. Я. Направление роста лицевого отдела черепа при физиологической окклюзии и его сравнение с данными при дистоокклюзии [Електронний ресурс] / Ф. Я. Хорошилкина, Л. П. Зубкова, А. Чобанян, А. Чобанян // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер. : Медицина. Фармація. - 2010. - Вип. 1. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_medf_2010_1_21
|
3. |
Хорошилкина Ф. Я. Анализ нарушения строения лицевого отдела черепа при дистоокклюзии [Електронний ресурс] / Ф. Я. Хорошилкина, Л. П. Зубкова, А. Чобанян // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер. : Медицина. Фармація. - 2010. - Вип. 1. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_medf_2010_1_22
|
4. |
Чобанян А. Актуалізація соціального партнерства у процесі психолого-педагогічного супроводу: понятійно-категоріальний аспект [Електронний ресурс] / А. Чобанян // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 4. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_4_8
|
5. |
Чобанян А. В. Теоретичний аналіз підготовки майбутніх спеціальних психологів до здійснення психолого-педагогічного супроводу [Електронний ресурс] / А. В. Чобанян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2015. - Вип. 30. - С. 338-343. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2015_30_59
|
6. |
Чобанян А. В. Діагностика підготовленості майбутніх спеціальних психологів до роботи з сім’єю [Електронний ресурс] / А. В. Чобанян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2016. - Вип. 32(2). - С. 295-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2016_32(2)__53
|
7. |
Чобанян А. В. Реалізація супроводу сімей в контексті особливостей дітей з помірною розумовою відсталістю [Електронний ресурс] / А. В. Чобанян // Логопедія. - 2015. - № 7. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2015_7_22
|
8. |
Колишкіна А. П. Соціальна компетентність дітей з порушенням інтелектуального розвитку як показник готовності до навчання [Електронний ресурс] / А. П. Колишкіна, А. В. Чобанян // Психологічний часопис. - 2018. - № 1. - С. 71-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2018_1_8
|
9. |
Чобанян А. В. Застосування інформаційно-освітніх ресурсів як засобу розвитку педагогічної компетентності батьків дітей з особливостями інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / А. В. Чобанян // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 6(2). - С. 257-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_6(2)__27
|
10. |
Чобанян А. В. Науково-методичні засади вивчення соціальної готовності до навчання в школі дітей з порушеннями інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / А. В. Чобанян, А. П. Колишкіна // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2021. - Т. 32(71), № 2. - С. 177-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2021_32(71)_2_33
|
11. |
Чобанян А. В. Формування соціальної готовності до навчання в школі старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку засобом програми психологічного супроводу [Електронний ресурс] / А. В. Чобанян // Габітус. - 2020. - Вип. 15. - С. 213-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_15_38
|
12. |
Чобанян А. В. Теоретичне обґрунтування моделі психологічного супроводу старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / А. В. Чобанян, А. П. Колишкіна // Габітус. - 2020. - Вип. 18(2). - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_18(2)__26
|
13. |
Чобанян А. В. Змістова наповнюваність програми психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку [Електронний ресурс] / А. В. Чобанян // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 28. - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_28_22
|
14. |
Боряк О. Дослідження сформованості показників психічного здоров’я дошкільників з інтелектуальними порушеннями [Електронний ресурс] / О. Боряк, А. Чобанян // Acta paedagogika volynieses. - 2021. - Вип. 3. - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2021_3_31
|
15. |
Боряк О. В. Робота з батьками немовленнєвих дітей [Електронний ресурс] / О. В. Боряк, А. В. Чобанян // Педагогічні науки: теорія та практика. - 2021. - № 2. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_2_14
|
16. |
Чобанян А. В. Сучасні методики розвитку навичок sоft skills дітей середнього шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку: оглядовий аспект [Електронний ресурс] / А. В. Чобанян // Inclusion and Diversity. - 2023. - Спецвип.. - С. 38–42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/incdiv_2023_Spetsvip
|