Пошуковий запит: (<.>A=Чуланова Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Чуланова Г. В. Вербальні та невербальні компоненти приватного інтернет – оголошення [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, Т. В. Домашенко, Ю. Л. Анохін // Філологічні трактати. - 2014. - Т. 6, № 3. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2014_6_3_22 Проаналізовано приватні інтернет-оголошення про роботу та їх комунікативно-прагматичні особливості. Досліджено приклади вживання певних синтаксичних конструкцій як засобів вербальної реалізації текстів оголошень і розглянуто застосування невербальних компонентів.
|
2. |
Щигло Л. В. Специфіка словотвірної комбінаторики основи слова [Електронний ресурс] / Л. В. Щигло, Г. В. Чуланова // Філологічні трактати. - 2014. - Т. 6, № 3. - С. 120-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2014_6_3_23 Мета роботи - виявлення словотвірних, семантичних і комбінаторних чинників, що сприяють словотвірному потенціалу основ дієслів з категоріальним значенням активного руху в сучасній німецькій мові.
|
3. |
Чуланова Г. В. Системотвірні характеристики рекламного інтернет- дискурсу в аспекті перекладу [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова // Філологічні трактати. - 2015. - Т. 7, № 2. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2015_7_2_20
|
4. |
Чуланова Г. В. Структура англоязычных рекламных текстов компании [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, Е. А. Костюченко // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 2. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_2_18 Исследованы особенности англоязычных рекламных текстов компании Apple. Проанализирована структура рекламных текстов, виды текстов относительно их структуры.
|
5. |
Чуланова Г. В. Чтение как творческий процесс [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 2. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_2_19 Изучено чтение как творческий процесс, в ходе которого происходит сотворчество автора и читателя. Внимание уделено характеристике читательской деятельности, а также рассмотрен статус читателя в интеракции актантов.
|
6. |
Чуланова Г. В. Засоби впливу на адресата в анотаціях і текстах-відгуках [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, А. Л. Стрілко // Молодий вчений. - 2016. - № 2. - С. 412-415. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_2_101
|
7. |
Чуланова Г. В. Текст-відгук як спосіб активізації інтересу адресата [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2014. - Вип. 11(2). - С. 86-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2014_11(2)__27
|
8. |
Близнюк А. С. Синтаксичні особливості англомовних кінослоганів [Електронний ресурс] / А. С. Близнюк, Г. В. Чуланова // Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Сер. : Філологічні науки (мовознавство). - 2016. - № 6. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvddpufm_2016_6_6
|
9. |
Чуланова Г. В. Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, О. Г. Герман // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2016. - Вип. 24(2). - С. 144-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2016_24(2)__43
|
10. |
Чуланова Г. В. Семантична лакунарність англійської та української мов, спричинена неперекладністю культурем [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, І. А. Сисоєва // Молодий вчений. - 2019. - № 11(2). - С. 1007-1010. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_11(2)__153
|
11. |
Чуланова Г. В. Білатеральні структури мовних знаків [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, В. С. Старикова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 4(2). - С. 204-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_4(2)__38
|
12. |
Чуланова Г. В. Текстоцентричний підхід до перекладу [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, В. Ю. Харченко // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 4(2). - С. 208-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_4(2)__39
|
13. |
Босенко О. В. Використання фольклорних елементів як засобу сугестії у рекламних слоганах [Електронний ресурс] / О. В. Босенко, Г. В. Чуланова // Львівський філологічний часопис. - 2021. - № 10. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lvphj_2021_10_4
|
14. |
Чуланова Г. В. Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2018. - № 19(1). - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2018_19(1)__16
|
15. |
Чуланова Г. В. Ефективність застосування автентичних матеріалів у навчальному процесі [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, К. С. Ведмидера // Наукові записки Малої академії наук України. - 2023. - № 2. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2023_2_13 Стаття присвячена вивченню використання автентичних матеріалів під час викладання іноземної мови в загальноосвітніх школах. Основна увага в роботі зосереджена на дослідженні особливостей та методів застосування автентичних матеріалів для розвитку навичок читання й аудіювання в учнів початкової школи. У роботі застосований комплексний підхід із залученням відповідних загальнонаукових та лінгвістичних методів дослідження, що дав змогу розглянути поняття "автентичні матеріали" у методичному дискурсі й визначити цей матеріал як ключовий інструмент викладання англійської мови, що сприяє підвищенню рівня мотивації учнів до вивчення іноземної мови. У межах аналізу основних видів автентичних матеріалів у процесі викладання англійської мови досліджені друковані тексти та відеоматеріали з аудіосупроводом. На основі аналізу виявлений вплив автентичних текстів і відеоматеріалів на навички читання й аудіювання іноземної мови в учнів. Грунтуючись на теоретичному матеріалі, було проведене емпіричне дослідження з метою покращення рівня володіння іноземною мовою в учнів 4 класу загальноосвітньої школи I - III ступенів, які стали учасниками цього експерименту. На основі автентичного відеоматеріалу розроблено комплекс вправ з аудіювання для того, щоб оцінити рівень знань учнів та розуміння ними тексту. Результати емпіричного дослідження засвідчують, що перегляд, засвоєння відеоматеріалу та виконання завдань після перегляду сприяє удосконаленню навичок аудіювання і слугує результативності формування в учнів іншомовної комунікативної компетентності. Проведене емпіричне дослідження допомогло також визначити й сформулювати основні завдання та рекомендації щодо подальшого використання автентичних матеріалів у поєднанні з вправами під час викладання іноземної мови учням загальноосвітніх українських шкіл.
|