Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (16)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Чуланова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Чуланова Г. В. 
Вербальні та невербальні компоненти приватного інтернет – оголошення [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, Т. В. Домашенко, Ю. Л. Анохін // Філологічні трактати. - 2014. - Т. 6, № 3. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2014_6_3_22
Проаналізовано приватні інтернет-оголошення про роботу та їх комунікативно-прагматичні особливості. Досліджено приклади вживання певних синтаксичних конструкцій як засобів вербальної реалізації текстів оголошень і розглянуто застосування невербальних компонентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.085 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Щигло Л. В. 
Специфіка словотвірної комбінаторики основи слова [Електронний ресурс] / Л. В. Щигло, Г. В. Чуланова // Філологічні трактати. - 2014. - Т. 6, № 3. - С. 120-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2014_6_3_23
Мета роботи - виявлення словотвірних, семантичних і комбінаторних чинників, що сприяють словотвірному потенціалу основ дієслів з категоріальним значенням активного руху в сучасній німецькій мові.
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.736 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Чуланова Г. В. 
Системотвірні характеристики рекламного інтернет- дискурсу в аспекті перекладу [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова // Філологічні трактати. - 2015. - Т. 7, № 2. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2015_7_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.21 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Чуланова Г. В. 
Структура англоязычных рекламных текстов компании [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, Е. А. Костюченко // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 2. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_2_18
Исследованы особенности англоязычных рекламных текстов компании Apple. Проанализирована структура рекламных текстов, виды текстов относительно их структуры.
Попередній перегляд:   Завантажити - 43.368 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Чуланова Г. В. 
Чтение как творческий процесс [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 2. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_2_19
Изучено чтение как творческий процесс, в ходе которого происходит сотворчество автора и читателя. Внимание уделено характеристике читательской деятельности, а также рассмотрен статус читателя в интеракции актантов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 80.302 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Чуланова Г. В. 
Засоби впливу на адресата в анотаціях і текстах-відгуках [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, А. Л. Стрілко // Молодий вчений. - 2016. - № 2. - С. 412-415. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_2_101
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.82 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Чуланова Г. В. 
Текст-відгук як спосіб активізації інтересу адресата [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2014. - Вип. 11(2). - С. 86-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2014_11(2)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.126 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Близнюк А. С. 
Синтаксичні особливості англомовних кінослоганів [Електронний ресурс] / А. С. Близнюк, Г. В. Чуланова // Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Сер. : Філологічні науки (мовознавство). - 2016. - № 6. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvddpufm_2016_6_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.447 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Чуланова Г. В. 
Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, О. Г. Герман // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2016. - Вип. 24(2). - С. 144-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2016_24(2)__43
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.73 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Чуланова Г. В. 
Семантична лакунарність англійської та української мов, спричинена неперекладністю культурем [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, І. А. Сисоєва // Молодий вчений. - 2019. - № 11(2). - С. 1007-1010. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_11(2)__153
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.822 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Чуланова Г. В. 
Білатеральні структури мовних знаків [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, В. С. Старикова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 4(2). - С. 204-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_4(2)__38
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.033 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Чуланова Г. В. 
Текстоцентричний підхід до перекладу [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, В. Ю. Харченко // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 4(2). - С. 208-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_4(2)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.247 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Босенко О. В. 
Використання фольклорних елементів як засобу сугестії у рекламних слоганах [Електронний ресурс] / О. В. Босенко, Г. В. Чуланова // Львівський філологічний часопис. - 2021. - № 10. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/lvphj_2021_10_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.982 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Чуланова Г. В. 
Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2018. - № 19(1). - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2018_19(1)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.427 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Чуланова Г. В. 
Ефективність застосування автентичних матеріалів у навчальному процесі [Електронний ресурс] / Г. В. Чуланова, К. С. Ведмидера // Наукові записки Малої академії наук України. - 2023. - № 2. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2023_2_13
Стаття присвячена вивченню використання автентичних матеріалів під час викладання іноземної мови в загальноосвітніх школах. Основна увага в роботі зосереджена на дослідженні особливостей та методів застосування автентичних матеріалів для розвитку навичок читання й аудіювання в учнів початкової школи. У роботі застосований комплексний підхід із залученням відповідних загальнонаукових та лінгвістичних методів дослідження, що дав змогу розглянути поняття "автентичні матеріали" у методичному дискурсі й визначити цей матеріал як ключовий інструмент викладання англійської мови, що сприяє підвищенню рівня мотивації учнів до вивчення іноземної мови. У межах аналізу основних видів автентичних матеріалів у процесі викладання англійської мови досліджені друковані тексти та відеоматеріали з аудіосупроводом. На основі аналізу виявлений вплив автентичних текстів і відеоматеріалів на навички читання й аудіювання іноземної мови в учнів. Грунтуючись на теоретичному матеріалі, було проведене емпіричне дослідження з метою покращення рівня володіння іноземною мовою в учнів 4 класу загальноосвітньої школи I - III ступенів, які стали учасниками цього експерименту. На основі автентичного відеоматеріалу розроблено комплекс вправ з аудіювання для того, щоб оцінити рівень знань учнів та розуміння ними тексту. Результати емпіричного дослідження засвідчують, що перегляд, засвоєння відеоматеріалу та виконання завдань після перегляду сприяє удосконаленню навичок аудіювання і слугує результативності формування в учнів іншомовної комунікативної компетентності. Проведене емпіричне дослідження допомогло також визначити й сформулювати основні завдання та рекомендації щодо подальшого використання автентичних матеріалів у поєднанні з вправами під час викладання іноземної мови учням загальноосвітніх українських шкіл.
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.338 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського