Пошуковий запит: (<.>A=Шамне А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шамне А. В. Отроцтво як носій суб’єктності та культуротворчої функції у контексті проблематики культурно-історичної психології [Електронний ресурс] / А. В. Шамне // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 46(1). - С. 237-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_46(1)__30
|
2. |
Шамне А. В. Поняття психосоціального розвитку в контексті диференційно-порівняльного аналізу видів розвитку особистості та суб’єкта [Електронний ресурс] / А. В. Шамне // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 25. - С. 623-638. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_25_50
|
3. |
Шамне А. В. Теоретико-методологічний аналіз сучасних постнекласичних тенденцій у дослідженні категорії та феномену розвитку у психології [Електронний ресурс] / А. В. Шамне // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_14
|
4. |
Шамне А. Теоретико-методологічний аналіз психосоціальної проблеми в контексті опозиції внутрішнє-зовнішнє [Електронний ресурс] / А. Шамне // Психологія особистості. - 2014. - № 1. - С. 15-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2014_1_4
|
5. |
Шамне А. В. "Особистість" та "суб’єкт" у вітчизняній психології: проблема співвідношення понятійного поля [Електронний ресурс] / А. В. Шамне // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2013. - Вип. 42. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2013_42_5
|
6. |
Шамне А. В. Типи психосоціального розвитку в підлітково-юнацькому віці [Електронний ресурс] / А. В. Шамне // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 1(1). - С. 269-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2014_1(1)__52
|
7. |
Шамне А. В. Суб'єктивне благополуччя як компонент психосоціального розвитку різних вікових, гендерних та соціальних груп сучасної молоді України [Електронний ресурс] / А. В. Шамне. // Технології розвитку інтелекту. - 2014. - Т. 1 Вип. 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2014_1_7_5
|
8. |
Шамне А. В. Психологічні особливості профілактики та корекції неконструктивних та деструктивних моделей психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці [Електронний ресурс] / А. В. Шамне. // Технології розвитку інтелекту. - 2015. - Т. 1 Вип. 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2015_1_9_18
|
9. |
Шамне А. В. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку [Електронний ресурс] / А. В. Шамне // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 10, Вип. 27. - С. 634-645. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_10_27_62
|
10. |
Шамне А. В. Моделювання структури предикторів кризи психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці [Електронний ресурс] / А. В. Шамне // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 1(2). - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_1(2)__16
|
11. |
Шамне А. В. Зміст і динаміка особистісних переживань в контексті психосоціального підходу [Електронний ресурс] / А. В. Шамне, Х. В. Калита // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 253. - С. 310-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2016_253_52
|
12. |
Шамне А. В. Модальності психосоціального розвитку правопорушників (деліквентів) і їх соціально адаптованих (законослухняних) однолітків [Електронний ресурс] / А. В. Шамне. // Технології розвитку інтелекту. - 2016. - Т. 2 Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2016_2_4_10
|
13. |
Шамне А. В. Динаміка ціннісно-мотиваційної сфери в юнацькому віці [Електронний ресурс] / А. В. Шамне, Д. В. Гриценко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 259. - С. 283-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_259_49
|
14. |
Шамне А. В. Інтерпретація категорії розвитку в сучасній психології [Електронний ресурс] / А. В. Шамне // Психологія особистості. - 2017. - № 1. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2017_1_5
|
15. |
Шамне А. В. Ставлення до грошей, монетарні установки і цінності сучасної молоді України [Електронний ресурс] / А. В. Шамне // Проблеми сучасної психології. - 2018. - № 1. - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2018_1_32
|
16. |
Шамне А. Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів [Електронний ресурс] / А. Шамне, Т. Доцевич, А. Акімова // Psycholinguistics. - 2019. - Vol. 25, Iss. 1. - С. 384-408. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2019_25_1_19
|
17. |
Токарева Н. М. Психологічний аналіз вербального та невербального інтелекту студентів – майбутніх психологів [Електронний ресурс] / Н. М. Токарева, А. В. Шамне // Психологічний часопис. - 2019. - Т. 5, № 10. - С. 84-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2019_5_10_8
|
18. |
Шамне А. Категорія психосоціального розвитку у сучасній психології [Електронний ресурс] / А. Шамне // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2017. - Вип. 1-2. - С. 158-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2017_1-2_41
|
19. |
Шамне А. В. Хронологічні межі підліткового та юнацького віку у західних та вітчизняних періодизаціях розвитку [Електронний ресурс] / А. В. Шамне, А. В. Бабич // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2018. - Вип. 279. - С. 167-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2018_279_28
|
20. |
Шамне А. В. Варіативність психосоціального розвитку і психічне здоров’я особистості в підлітковому і юнацькому віці [Електронний ресурс] / А. В. Шамне // Врачебное дело. - 2017. - № 7. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/LiSp_2017_7_25 Висвітлено проблему психічного здоров'я (ПЗ) як чинника конструктивного психосоціального розвитку особистості. Проаналізовано сприятливі і несприятливі психологічні фактори формування ПЗ сучасної молоді. Обговорено зміст, динаміку і наступність варіативності психосоціального розвитку особистості в періоди підліткового і юнацького віку. Особливості ПЗ молоді пов'язані з різними варіантами психосоціального розвитку (конструктивного, неконструктивного, деструктивного). Їх основні зв'язки пролягають по лінії - конструктивний або неконструктивний розвиток, спрямованість на себе чи на інших людей, опора на себе чи залежність від оточення і обставин. Виділено чинники типізації психосоціального розвитку і формування ПЗ: регуляція особистістю поведінки та діяльності і її позиція у системі стосунків. Виявлено наявність деформацій ПЗ у представників неконструктивного і деструктивного психосоціального розвитку. Запропоновано комплексний підхід до психологічного супроводу, прогнозування та корекції непродуктивних шляхів розвитку та порушень ПЗ у підлітково-юнацькому віці.
|
| |