Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Шатовська Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Шатовська Т. Б. Логістичні аспекти управління ресурсопотоками готельного підприємства [Електронний ресурс] / Т. Б. Шатовська, Н. С. Герасимова // Праці Одеського політехнічного університету. - 2011. - № 1. - С. 289-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2011_1_56 Розглянуто питання структурування сервісних, інформаційних і фінансових потоків готельного підприємства на підставі побудови центральної логістичної системи та формування інформаційно-фінансових вузлів перетину ресурсопотоків.
| 2. |
Шатовська Т. Б. Модифікація алгоритму ієрархічної кластеризації хамелеон на основі схожості об’єктів [Електронний ресурс] / Т. Б. Шатовська, О. І. Онопрієнко, М. Г. Олійник // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2012. - № 3(4). - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2012_3(4)__8 Наведено змінений ієрархічний алгоритм кластеризації, в якому використано основну ідею алгоритму Chameleon та модифіковано алгоритми роботи з графами на різних етапах. Проведено експериментальне дослідження ефективності цього методу.
| 3. |
Шатовська Т. Б. Дослідження ефективності за-стосування BDD-фреймворків у тестуванні безпеки web-орієнтованого програмного забезпечення [Електронний ресурс] / Т. Б. Шатовська, І. В. Каменєва // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси. - 2015. - № 21. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpimtck_2015_21_13
| 4. |
Ревенчук І. А. Навчання дорослих в системі безперервної освіти [Електронний ресурс] / І. А. Ревенчук, А. С. Чуприна, Т. Б. Шатовська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2015. - Вип. 25. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2015_25_8
| 5. |
Ревенчук І. Модель для моніторингу якості програм післядипломної освіти [Електронний ресурс] / І. Ревенчук, Т. Шатовська, А. Чуприна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Інформатизація вищого навчального закладу. - 2016. - № 853. - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPIVNZ_2016_853_17 Надано практики для моніторингу, планування і здійснення програм курсів післядипломної освіти. Мета моделі моніторингу цих програм - допомогти організаціям, що надають освітні послуги в галузі післядипломної освіти, відстежувати прогрес і ефективність процесу навчання шляхом регулярного збирання, аналізу та використання інформації для своєчасного прийняття рішень, забезпечення підзвітності, а також є основою для оцінювання та вдосконалення цих програм.
|
|
|