Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шквир О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Шквир О. Л. 
Методи підготовки майбутніх учителів до дослідницької діяльності: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_3_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.009 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шквир О. Л. 
Дослідницький проект як засіб підготовки майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 461-465. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_98
Розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень. Розробку студентами дослідницьких проектів визначено як важливий засіб означеної підготовки. Розкрито зміст поняття "дослідницький проект" та особливості проектної дослідницької діяльності. Запропоновано авторську структуру розробки дослідницьких проектів у процесі вивчення навчальних дисциплін. На прикладі вивчення курсу "Актуальні проблеми початкової освіти" висвітлено технологію виконання дослідницьких проектів.Рассмотрена проблема подготовки будущих учителей начальных классов к проведению педагогических исследований. Разработка студентами исследовательских проектов определена как важное средство названой подготовки. Раскрыты содержание понятия "исследовательский проект" и особенности проектной исследовательской деятельности. Предложена авторская структура разработки исследовательских проектов в процессе изучения учебных дисциплин. На примере изучения курса "Актуальные проблемы начального образования" рассмотрена технология выполнения исследовательских проектов.The problem of preparation of the future primary school teachers to conducting pedagogical researches has been actualized in the article. Development by the students research projects has been determined as an important means of the mentioned preparation. The content of the notion "Research Project" and peculiarities of the project research activity have been revealed in the article. The author’s structure of development of research projects in the process of study of educational disciplines has been offered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.294 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Шквир О. Л. 
Дослідження рівня готовності майбутніх педагогів початкових класів до класного керівництва [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 1. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_1_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.063 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Шквир О. 
Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в педагогічній спадщині К.Ушинського [Електронний ресурс] / О. Шквир // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_39
Зосереджено увагу на проблемі якісного оновлення системи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів за умов ступеневої освіти, аргументовано необхідність вивчення праць К. Ушинського у контексті розв’язання означеної проблеми. Висвітлено науковий доробок К. Ушинського щодо системи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, досліджено його педагогічні погляди на суспільне значення праці шкільного педагога, мету, зміст і шляхи підготовки майбутніх учителів, особливості типів навчальних закладів, які мають здійснювати підготовку майбутніх учителів початкових класів. Виявлено причетність педагога до розробки питань ступеневої освіти майбутніх учителів молодших школярів: перший ступінь – підготовча вчительська школа, другий – вчительська семінарія. Розкрито загальнонауковий, спеціальний і педагогічний аспекти такої підготовки. Зроблено висновок про те, що К. Ушинський уперше розробив і обгрунтував необхідність антропологічного підходу до підготовки майбутнього учителя, зокрема початкових класів. Сосредоточено внимание на проблеме качественного обновления системы профессиональной подготовки будущих учителей начальных классов в условиях ступенчатого образования, аргументирована необходимость изучения трудов К. Ушинского в контексте решения обозначенной проблемы. Освещены научные наработки К. Ушинского относительно системы профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы, исследованы его педагогические взгляды на общественное значение труда школьного педагога, цель, содержание и пути подготовки будущих учителей, особенности типов начальних учреждений, которые должны готовить будущих учителей начальных классов. Выявлена причастность педагога к разработке вопросов ступенчатого образования будущих учителей младших школьников: первая ступень – подготовительная учительская школа, вторая – учительская семинария. Раскрыты общенаучный, специальный и педагогический аспекты такой подготовки. Сделан вывод о том, что К. Ушинский впервые разработал и доказал необходимость антропологического подхода к подготовке будущего учителя, в частности начальных классов. The attention in the article is accentuated to the problem of qualitative renovation of the system of professional preparation of the future primary school teachers under the conditions of graded education, the necessity of study of K.Ushynskyi’s works in the context of solving of the mentioned problem has been reasoned.
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.242 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Шквир О. Л. 
Професіограма менеджера освіти [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 3. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_3_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.33 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Шквир О. Л. 
Теоретичні аспекти ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 241-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_61
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.729 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Шквир О. Л. 
Досвід ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 367-371. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_86
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.095 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Шквир О. Л. 
Проблема педагогічних досліджень у творчій спадщині В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 525-529. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_129
Висвітлено науковий доробок В. О. Сухомлинського щодо проведення педагогічних досліджень у початковій школі, визначено основні напрями його науково-пошукової роботи, розкрито деякі компоненти технології організації колективної дослідницької діяльності.Рассмотрены научные наработки В. А. Сухомлинского относительно проведения педагогических исследований в начальной школе, определены основные направления его научно-исследовательской работы, раскрыты некоторые компоненты технологии организации коллективной исследовательской деятельности.Scientific researches of V. A. Sukhomlynskyi as for the conducting of pedagogical researches in primary school are studied in the article; the basic directions of his research activity are determined; some components of the technology of collective research activity organization are revealed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.146 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Шквир О. Л. 
Специфіка дослідницької діяльності вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2014. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2014_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.542 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Шквир О. Л. 
Дослідницька педагогічна діяльність: сутність та шляхи підготовки до неї [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 3. - С. 161-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_3_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.828 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Шквир О. Л. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 28(1). - С. 236-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_28(1)__35
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.212 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Шквир О. Л. 
Cтупенева підготовка майбутніх учителів початкових класів: сутність та зміни [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир // Наукові праці МАУП. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 44. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmapn_2015_44_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.183 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Шквир О. 
Науково-дослідна робота як засіб підготовки майбутніх учителів початкових класів до дослідницької діяльності [Електронний ресурс] / О. Шквир // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.09 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Шквир О. Л. 
Дослідницька діяльність учителя сучасної початкової школи [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 49. - С. 286-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_49_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.726 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Шквир О. 
Модель ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / О. Шквир // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 22. - С. 187-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.479 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Шквир О. 
Авторський курс "Методика проведення педагогічних досліджень у початковій школі" як засіб підготовки майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / О. Шквир // Молодь і ринок. - 2017. - № 8. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_8_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.934 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Шквир О. Л. 
Перевірка ефективності впровадження моделі ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 52. - С. 367-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_52_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.716 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Шквир О. Л. 
Проблема ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів у вітчизняній педагогіці (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. Л. Шквир // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 354-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_86
Висвітлено результати дослідження проблеми ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів у вітчизняній педагогіці (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.).Рассмотрены результаты исследования проблемы ступенчатой подготовки будущих учителей начальных классов в отечественной педагогике (конец ХVІІІ – начало ХХ ст.).The results of research of the problem of stage preparation of the future primary school teachers in domestic pedagogics (end of the XVIII – beginning of the XX century) have been elucidated in the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.251 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Шквир О. 
Критичне мислення молодших школярів: сутність і особливості [Електронний ресурс] / О. Шквир // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.612 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Шквир О. 
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до виховання етнічної толерантності [Електронний ресурс] / О. Шквир // Молодь і ринок. - 2020. - № 1. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_1_6
Проаналізовано стан проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до класного керівництва у педагогічній теорії та методиці виховання. Визначено специфіку роботи класовода. Розглянуто сучасні підходи до підвищення ефективності класного керівництва в початковій школі. Розкрито суть базових понять дослідження, конкретизовано професіограму класного керівника, а також розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено модель і технологію підготовки майбутніх вчителів до зазначеної діяльності. Визначено критерії та рівні підготовки випускників педагогічних факультетів до виконання функцій класного керівника.
Попередній перегляд:   Завантажити - 617.94 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського