![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Шмельов Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Бойко С. М. Система керування електротехнічним комплексом висувної вітроенергетичної установки літальних апаратів на базі теорії нечітких множин [Електронний ресурс] / С. М. Бойко, О. С. Черніхова, Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, С. Я. Вишневський // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2018. - № 1. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2018_1_22
| 2. |
Шмельов Ю. М. Електротехнічний комплекс висувної вітроенергетичної установки, для первинного аварійного живлення бортових комплексів літальних апаратів [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. М. Бойко, О. І. Саблін, С. І. Владов, О. С. Черніхова // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2017. - № 14. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2017_14_10
| 3. |
Шмельов Ю. М. Застосування нейронних мереж у задачі діагностування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 у польотних режимах [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, Я. Р. Клімова, К. Г. Котляров // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2018. - № 2. - С. 80-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2018_2_11 Предметом вивчення в статті є методи і моделі ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117. Мета роботи - розробка бортової системи ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117, одним з вирішуваних завдань якої є прогнозування його технічного стану в режимі реального часу. Завдання: розробка методів і алгоритмів прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в польотних режимах на базі нейромережевої технології. Використовуваними методами є: методи теорії ймовірностей і математичної статистики, методи нейроінформатики, методи теорії інформаційних систем та обробки даних. Одержані такі результати. Використання запропонованого у роботі нейромережевого методу прогнозування, що базується на апроксимації та екстраполяції процесів зміни газодинамічних параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117 на фіксованих відрізках часового вікна (в межах "змінного часового вікна"), дозволяє ефективно розв'язати задачу прогнозування його технічного стану. Аналіз ефективності застосування нейромережевого методу прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в умовах дії випадкових перешкод показує його переваги у порівнянні з класичними методами прогнозування, що складаються у забезпеченні більш високої точності прогнозування для різних інтервалів прогнозування (короткострокове, середньострокове, довгострокове прогнозування). Використання розробленого нейромережевого методу дозволяє виявити моменти розв'язання часового ряду, тобто з'ясування тренду параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117, що є наслідком якості зміни характеристик двигуна, що дозволяє своєчасно приймати оперативні рішення щодо зміни режиму його експлуатації. Висновки: наукова новизна одержаних результатів полягає в наступному: дістав подальший розвиток метод розв'язку задач прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 за допомогою нейромережевих технологій, точність якого при короткостроковому середньостроковому та довгостроковому прогнозуванні значно вища порівняно з використанням поліноміальних регресійних моделей, методом експоненціального згладжування, змінної середньої, що свідчить про те, що використання нейромережевих технологій дозволяє виявити появлення тренду параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117, що дозволяє вживати своєчасні оперативні рішення щодо зміни режиму його експлуатації.
| 4. |
Шмельов Ю. М. Розробка методу класифікації режимів роботи авіаційного двигуна ТВ3-117 на основі нейромережевих технологій [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, О. Ф. Кришан, С. Д. Гвоздік, Л. І. Чижова // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. - 2018. - № 4. - С. 93-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtssi_2018_4_14
| 5. |
Шмельов Ю. М. Моделювання газодинамічних процесів, що протікають у двигуні вертольоту Мі-8МТВ [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, Я. Р. Клімова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2018. - Т. 29(68), № 2. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntuts_2018_29_2_8
| 6. |
Шмельов Ю. М. Застосування правил нечіткої логіки в задачі ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, А. С. Хебда, К. Г. Котляров // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2018. - Т. 29(68), № 3(2). - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntuts_2018_29_3(2)__9
| 7. |
Шмельов Ю. М. Застосування нейронних мереж у задачі прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 у польотних режимах [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, Я. Р. Клімова // Авиационно-космическая техника и технология. - 2018. - № 3. - С. 30–38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2018_3_6 Предметом вивчення в статті є методи і моделі ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117. Мета роботи - розробка бортової системи ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117, одним з вирішуваних завдань якої є прогнозування його технічного стану в режимі реального часу. Завдання: розробка методів і алгоритмів прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в польотних режимах на базі нейромережевої технології. Використовуваними методами є: методи теорії ймовірностей і математичної статистики, методи нейроінформатики, методи теорії інформаційних систем та обробки даних. Одержані такі результати. Використання запропонованого у роботі нейромережевого методу прогнозування, що базується на апроксимації та екстраполяції процесів зміни газодинамічних параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117 на фіксованих відрізках часового вікна (в межах "змінного часового вікна"), дозволяє ефективно розв'язати задачу прогнозування його технічного стану. Аналіз ефективності застосування нейромережевого методу прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в умовах дії випадкових перешкод показує його переваги у порівнянні з класичними методами прогнозування, що складаються у забезпеченні більш високої точності прогнозування для різних інтервалів прогнозування (короткострокове, середньострокове, довгострокове прогнозування). Використання розробленого нейромережевого методу дозволяє виявити моменти розв'язання часового ряду, тобто з'ясування тренду параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117, що є наслідком якості зміни характеристик двигуна, що дозволяє своєчасно приймати оперативні рішення щодо зміни режиму його експлуатації. Висновки: наукова новизна одержаних результатів полягає в наступному: дістав подальший розвиток метод розв'язку задач прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 за допомогою нейромережевих технологій, точність якого при короткостроковому середньостроковому та довгостроковому прогнозуванні значно вища порівняно з використанням поліноміальних регресійних моделей, методом експоненціального згладжування, змінної середньої, що свідчить про те, що використання нейромережевих технологій дозволяє виявити появлення тренду параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117, що дозволяє вживати своєчасні оперативні рішення щодо зміни режиму його експлуатації.
| 8. |
Сінчук О. М. До питання формування джерел розосередженої генерації в умовах залізорудних підприємств [Електронний ресурс] / О. М. Сінчук, С. М. Бойко, Ю. М. Шмельов // Вісник Криворізького національного університету. - 2018. - Вип. 46. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2018_46_9 Мета роботи - аналіз можливості та особливостей застосування методу лінійної згортки для вибору альтернативних джерел електричної енергії з можливих варіантів реалізації в умовах залізорудних підприємств та розрахунок цією методикою альтернативного джерела електричної енергії для конкретних умов. При проведенні розглянутого в статті дослідження було використано метод лінійної згортки, з метою визначення оптимального варіанту серед запропонованих джерел електричної енергії для формування джерел розосередженої генерації в структурі комплексу електропостачання-електроспоживання залізорудного підприємства. Розв'язання даної задачі складає актуальність роботи. Її метою є адаптація методу лінійної згортки, з метою визначення оптимального варіанту серед запропонованих джерел електричної енергії для формування джерел розосередженої генерації в структурі комплексу електропостачання-електроспоживання залізорудного підприємства. Одержані результати розрахунку за методом лінійної згортки за якими, при заданих умовах експлуатації та монтажу вітроенергетичні установки є оптимальним варіантом серед представлених джерел альтернативної енергії для формування джерел розосередженої генерації в структурі комплексу електропостачання-електроспоживання залізорудного підприємства. Враховуючи переваги та недоліки методів для вирішення багатокритеріальної задачі вибору джерела альтернативної енергії було обрано метод лінійної згортки як найбільш простий в реалізації, але при цьому достатньо об'єктивний. Для вибору джерела альтернативної енергії метод лінійної згортки дозволяє максимально виключити людський фактор з процесу формування джерел розосередженої енергії на базі альтернативних джерел енергії в умовах залізорудних підприємств за умови відповідного вибору критеріїв. Даний метод легко адаптується при зміні кількості джерел та критеріїв вибору. За результатами розрахунку за методом лінійної згортки виявлено, що при заданих умовах вітроенергетичні установки є оптимальним варіантом серед представлених джерел альтернативної енергії для формування джерел розосередженої генерації в структурі комплексу електропостачання-електроспоживання залізорудного підприємства.
| 9. |
Шмельов Ю. М. Застосування нейронних мереж у задачі налагодження параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117 у польотних режимах [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, О. Ф. Кришан, С. Д. Гвоздік // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2018. - № 4. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2018_4_18 Предметом вивчення в статті є методи і моделі ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117. Мета роботи - розробка бортової системи ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117, одним з вирішуваних завдань якої є прогнозування його технічного стану в режимі реального часу. Завдання: розробка методів і алгоритмів прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в польотних режимах на базі нейромережевої технології. Використовуваними методами є: методи теорії ймовірностей і математичної статистики, методи нейроінформатики, методи теорії інформаційних систем та обробки даних. Одержані такі результати. Використання запропонованого у роботі нейромережевого методу прогнозування, що базується на апроксимації та екстраполяції процесів зміни газодинамічних параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117 на фіксованих відрізках часового вікна (в межах "змінного часового вікна"), дозволяє ефективно розв'язати задачу прогнозування його технічного стану. Аналіз ефективності застосування нейромережевого методу прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в умовах дії випадкових перешкод показує його переваги у порівнянні з класичними методами прогнозування, що складаються у забезпеченні більш високої точності прогнозування для різних інтервалів прогнозування (короткострокове, середньострокове, довгострокове прогнозування). Використання розробленого нейромережевого методу дозволяє виявити моменти розв'язання часового ряду, тобто з'ясування тренду параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117, що є наслідком якості зміни характеристик двигуна, що дозволяє своєчасно приймати оперативні рішення щодо зміни режиму його експлуатації. Висновки: наукова новизна одержаних результатів полягає в наступному: дістав подальший розвиток метод розв'язку задач прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 за допомогою нейромережевих технологій, точність якого при короткостроковому середньостроковому та довгостроковому прогнозуванні значно вища порівняно з використанням поліноміальних регресійних моделей, методом експоненціального згладжування, змінної середньої, що свідчить про те, що використання нейромережевих технологій дозволяє виявити появлення тренду параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117, що дозволяє вживати своєчасні оперативні рішення щодо зміни режиму його експлуатації.
| 10. |
Шмельов Ю. М. Автоматизація опалення житлових приміщень з метою зниження енерговитрат [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, Є. Є. Волканін, І. В. Заливча, Ю. М. Гаврилюк // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2019. - № 1. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2019_1_9
| 11. |
Шмельов Ю. М. Моделювання перехідних процесів газодинамічного потоку у компресорі авіаційного двигуна ТВ3-117 [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, О. Ф. Кришан, С. Д. Гвоздік // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2018. - Вип. 4. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2018_4_7
| 12. |
Владов С. І. Розробка інформаційної та динамічної моделей контролю і діагностики технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 [Електронний ресурс] / С. І. Владов, Ю. М. Шмельов, Л. М. Пилипенко, К. Г. Котляров, С. А. Грибанова, О. В. Гусарова // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. - 2019. - № 4. - С. 44-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtssi_2019_4_7
| 13. |
Сінчук О. М. Особливості визначення потенціалу відновлюваних джерел енергії в умовах залізорудних підприємств [Електронний ресурс] / О. М. Сінчук, С. М. Бойко, Ю. М. Шмельов // Мікросистеми, Електроніка та Акустика. - 2018. - Т. 23, № 2. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eisv_2018_23_2_6 Наведено особливості визначення потенціалу відновлюваних джерел енергії в умовах залізорудних підприємств. Доведено, базуючись на оцінці та враховуючи особливості вітчизняних залізорудних підприємств, специфіку впровадження відновлюваних джерел енергії в умовах видів підприємств, що аналізуються, та неможливість використовувати при цьому лише існуючі методи оцінки їх потенціалу. Наведено авторське бачення структури методології підвищення енергоефективності залізорудних підприємств при реконфігурації систем їх енергозабезпечення з використанням відновлюваних джерел енергії. Розглянута специфіка визначення потенціалу відновлюваних джерел енергії в умовах залізорудних підприємств. Запропоновано алгоритм визначення потенціалу відновлюваних джерел енергії в умовах залізорудних підприємств з відкритим і підземним способами добування залізорудної сировини, виходячи із специфіки цих підприємств.
| 14. |
Владов С. І. Математичне моделювання робочих процесів авіаційного газотурбінного двигуна ТВ3-117 для контролю і діагностики його технічного стану [Електронний ресурс] / С. І. Владов, Ю. М. Шмельов, Л. М. Пилипенко, Н. В. Подгорних, Н. П. Назаренко, Н. В. Тутова, І. О. Дєрябіна // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2020. - № 1(1). - С. 18-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2020_1(1)__4
| 15. |
Владов С. І. Застосування спектрального методу оцінювання інтервальної достовірності прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 [Електронний ресурс] / С. І. Владов, Ю. М. Шмельов, І. Г. Дерев’янко, Л. М. Пилипенко, І. О. Дєрябіна // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2019. - Вип. 6. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2019_6_12
| 16. |
Владов С. І. Метод підвищення робасності нейромережевої моделі контролю і діагностики технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в польотних режимах [Електронний ресурс] / С. І. Владов, Ю. М. Шмельов, С. А. Грибанова, О. В. Гусарова, Н. В. Подгорних // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2020. - Вип. 1. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2020_1_19
| 17. |
Шмельов Ю. М. Формування інформаційних ознак ефективності застосування безпілотних літальних апаратів [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов // Радіотехніка. - 2019. - Вип. 199. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rvmnts_2019_199_11
| 18. |
Владов С. І. Особливості технічної реалізації штучного нейрона для розв’язання задач контролю і діагностики технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 [Електронний ресурс] / С. І. Владов, Ю. М. Шмельов, А. С. Сіора, В. Л. Дятловська, А. В. Пономаренко, Р.А. Вакуленко // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2020. - № 3. - С. 58-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2020_3_9
| 19. |
Владов С. І. Підвищення надійності системи автоматичного управління авіаційним двигуном ТВ3-117 з використанням його бортової нейромережевої моделі [Електронний ресурс] / С. І. Владов, Ю. М. Шмельов, А. С. Сіора, А. А. Яніцький, А. В. Пономаренко // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2020. - Вип. 2. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2020_2_15
|
|
|