Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Реферативна база даних (14)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шмельов Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.

Бойко С. М. 
Система керування електротехнічним комплексом висувної вітроенергетичної установки літальних апаратів на базі теорії нечітких множин [Електронний ресурс] / С. М. Бойко, О. С. Черніхова, Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, С. Я. Вишневський // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. - 2018. - № 1. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_tekh_2018_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 645.997 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шмельов Ю. М. 
Електротехнічний комплекс висувної вітроенергетичної установки, для первинного аварійного живлення бортових комплексів літальних апаратів [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. М. Бойко, О. І. Саблін, С. І. Владов, О. С. Черніхова // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2017. - № 14. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2017_14_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.145 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Шмельов Ю. М. 
Застосування нейронних мереж у задачі діагностування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 у польотних режимах [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, Я. Р. Клімова, К. Г. Котляров // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2018. - № 2. - С. 80-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2018_2_11
Предметом вивчення в статті є методи і моделі ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117. Мета роботи - розробка бортової системи ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117, одним з вирішуваних завдань якої є прогнозування його технічного стану в режимі реального часу. Завдання: розробка методів і алгоритмів прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в польотних режимах на базі нейромережевої технології. Використовуваними методами є: методи теорії ймовірностей і математичної статистики, методи нейроінформатики, методи теорії інформаційних систем та обробки даних. Одержані такі результати. Використання запропонованого у роботі нейромережевого методу прогнозування, що базується на апроксимації та екстраполяції процесів зміни газодинамічних параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117 на фіксованих відрізках часового вікна (в межах "змінного часового вікна"), дозволяє ефективно розв'язати задачу прогнозування його технічного стану. Аналіз ефективності застосування нейромережевого методу прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в умовах дії випадкових перешкод показує його переваги у порівнянні з класичними методами прогнозування, що складаються у забезпеченні більш високої точності прогнозування для різних інтервалів прогнозування (короткострокове, середньострокове, довгострокове прогнозування). Використання розробленого нейромережевого методу дозволяє виявити моменти розв'язання часового ряду, тобто з'ясування тренду параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117, що є наслідком якості зміни характеристик двигуна, що дозволяє своєчасно приймати оперативні рішення щодо зміни режиму його експлуатації. Висновки: наукова новизна одержаних результатів полягає в наступному: дістав подальший розвиток метод розв'язку задач прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 за допомогою нейромережевих технологій, точність якого при короткостроковому середньостроковому та довгостроковому прогнозуванні значно вища порівняно з використанням поліноміальних регресійних моделей, методом експоненціального згладжування, змінної середньої, що свідчить про те, що використання нейромережевих технологій дозволяє виявити появлення тренду параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117, що дозволяє вживати своєчасні оперативні рішення щодо зміни режиму його експлуатації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 681.521 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Шмельов Ю. М. 
Розробка методу класифікації режимів роботи авіаційного двигуна ТВ3-117 на основі нейромережевих технологій [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, О. Ф. Кришан, С. Д. Гвоздік, Л. І. Чижова // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. - 2018. - № 4. - С. 93-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtssi_2018_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 506.958 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Шмельов Ю. М. 
Моделювання газодинамічних процесів, що протікають у двигуні вертольоту Мі-8МТВ [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, Я. Р. Клімова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2018. - Т. 29(68), № 2. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntuts_2018_29_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 756.38 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Шмельов Ю. М. 
Застосування правил нечіткої логіки в задачі ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, А. С. Хебда, К. Г. Котляров // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2018. - Т. 29(68), № 3(2). - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntuts_2018_29_3(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.268 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Шмельов Ю. М. 
Застосування нейронних мереж у задачі прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 у польотних режимах [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, Я. Р. Клімова // Авиационно-космическая техника и технология. - 2018. - № 3. - С. 30–38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2018_3_6
Предметом вивчення в статті є методи і моделі ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117. Мета роботи - розробка бортової системи ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117, одним з вирішуваних завдань якої є прогнозування його технічного стану в режимі реального часу. Завдання: розробка методів і алгоритмів прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в польотних режимах на базі нейромережевої технології. Використовуваними методами є: методи теорії ймовірностей і математичної статистики, методи нейроінформатики, методи теорії інформаційних систем та обробки даних. Одержані такі результати. Використання запропонованого у роботі нейромережевого методу прогнозування, що базується на апроксимації та екстраполяції процесів зміни газодинамічних параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117 на фіксованих відрізках часового вікна (в межах "змінного часового вікна"), дозволяє ефективно розв'язати задачу прогнозування його технічного стану. Аналіз ефективності застосування нейромережевого методу прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в умовах дії випадкових перешкод показує його переваги у порівнянні з класичними методами прогнозування, що складаються у забезпеченні більш високої точності прогнозування для різних інтервалів прогнозування (короткострокове, середньострокове, довгострокове прогнозування). Використання розробленого нейромережевого методу дозволяє виявити моменти розв'язання часового ряду, тобто з'ясування тренду параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117, що є наслідком якості зміни характеристик двигуна, що дозволяє своєчасно приймати оперативні рішення щодо зміни режиму його експлуатації. Висновки: наукова новизна одержаних результатів полягає в наступному: дістав подальший розвиток метод розв'язку задач прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 за допомогою нейромережевих технологій, точність якого при короткостроковому середньостроковому та довгостроковому прогнозуванні значно вища порівняно з використанням поліноміальних регресійних моделей, методом експоненціального згладжування, змінної середньої, що свідчить про те, що використання нейромережевих технологій дозволяє виявити появлення тренду параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117, що дозволяє вживати своєчасні оперативні рішення щодо зміни режиму його експлуатації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 441.933 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Сінчук О. М. 
До питання формування джерел розосередженої генерації в умовах залізорудних підприємств [Електронний ресурс] / О. М. Сінчук, С. М. Бойко, Ю. М. Шмельов // Вісник Криворізького національного університету. - 2018. - Вип. 46. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2018_46_9
Мета роботи - аналіз можливості та особливостей застосування методу лінійної згортки для вибору альтернативних джерел електричної енергії з можливих варіантів реалізації в умовах залізорудних підприємств та розрахунок цією методикою альтернативного джерела електричної енергії для конкретних умов. При проведенні розглянутого в статті дослідження було використано метод лінійної згортки, з метою визначення оптимального варіанту серед запропонованих джерел електричної енергії для формування джерел розосередженої генерації в структурі комплексу електропостачання-електроспоживання залізорудного підприємства. Розв'язання даної задачі складає актуальність роботи. Її метою є адаптація методу лінійної згортки, з метою визначення оптимального варіанту серед запропонованих джерел електричної енергії для формування джерел розосередженої генерації в структурі комплексу електропостачання-електроспоживання залізорудного підприємства. Одержані результати розрахунку за методом лінійної згортки за якими, при заданих умовах експлуатації та монтажу вітроенергетичні установки є оптимальним варіантом серед представлених джерел альтернативної енергії для формування джерел розосередженої генерації в структурі комплексу електропостачання-електроспоживання залізорудного підприємства. Враховуючи переваги та недоліки методів для вирішення багатокритеріальної задачі вибору джерела альтернативної енергії було обрано метод лінійної згортки як найбільш простий в реалізації, але при цьому достатньо об'єктивний. Для вибору джерела альтернативної енергії метод лінійної згортки дозволяє максимально виключити людський фактор з процесу формування джерел розосередженої енергії на базі альтернативних джерел енергії в умовах залізорудних підприємств за умови відповідного вибору критеріїв. Даний метод легко адаптується при зміні кількості джерел та критеріїв вибору. За результатами розрахунку за методом лінійної згортки виявлено, що при заданих умовах вітроенергетичні установки є оптимальним варіантом серед представлених джерел альтернативної енергії для формування джерел розосередженої генерації в структурі комплексу електропостачання-електроспоживання залізорудного підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.648 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Шмельов Ю. М. 
Застосування нейронних мереж у задачі налагодження параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117 у польотних режимах [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, О. Ф. Кришан, С. Д. Гвоздік // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2018. - № 4. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2018_4_18
Предметом вивчення в статті є методи і моделі ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117. Мета роботи - розробка бортової системи ідентифікації технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117, одним з вирішуваних завдань якої є прогнозування його технічного стану в режимі реального часу. Завдання: розробка методів і алгоритмів прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в польотних режимах на базі нейромережевої технології. Використовуваними методами є: методи теорії ймовірностей і математичної статистики, методи нейроінформатики, методи теорії інформаційних систем та обробки даних. Одержані такі результати. Використання запропонованого у роботі нейромережевого методу прогнозування, що базується на апроксимації та екстраполяції процесів зміни газодинамічних параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117 на фіксованих відрізках часового вікна (в межах "змінного часового вікна"), дозволяє ефективно розв'язати задачу прогнозування його технічного стану. Аналіз ефективності застосування нейромережевого методу прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в умовах дії випадкових перешкод показує його переваги у порівнянні з класичними методами прогнозування, що складаються у забезпеченні більш високої точності прогнозування для різних інтервалів прогнозування (короткострокове, середньострокове, довгострокове прогнозування). Використання розробленого нейромережевого методу дозволяє виявити моменти розв'язання часового ряду, тобто з'ясування тренду параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117, що є наслідком якості зміни характеристик двигуна, що дозволяє своєчасно приймати оперативні рішення щодо зміни режиму його експлуатації. Висновки: наукова новизна одержаних результатів полягає в наступному: дістав подальший розвиток метод розв'язку задач прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 за допомогою нейромережевих технологій, точність якого при короткостроковому середньостроковому та довгостроковому прогнозуванні значно вища порівняно з використанням поліноміальних регресійних моделей, методом експоненціального згладжування, змінної середньої, що свідчить про те, що використання нейромережевих технологій дозволяє виявити появлення тренду параметрів авіаційного двигуна ТВ3-117, що дозволяє вживати своєчасні оперативні рішення щодо зміни режиму його експлуатації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 516.419 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Шмельов Ю. М. 
Автоматизація опалення житлових приміщень з метою зниження енерговитрат [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, Є. Є. Волканін, І. В. Заливча, Ю. М. Гаврилюк // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2019. - № 1. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2019_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 504.192 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Шмельов Ю. М. 
Моделювання перехідних процесів газодинамічного потоку у компресорі авіаційного двигуна ТВ3-117 [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов, С. І. Владов, О. Ф. Кришан, С. Д. Гвоздік // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2018. - Вип. 4. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2018_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.031 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Владов С. І. 
Розробка інформаційної та динамічної моделей контролю і діагностики технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 [Електронний ресурс] / С. І. Владов, Ю. М. Шмельов, Л. М. Пилипенко, К. Г. Котляров, С. А. Грибанова, О. В. Гусарова // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. - 2019. - № 4. - С. 44-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dtssi_2019_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 476.986 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Сінчук О. М. 
Особливості визначення потенціалу відновлюваних джерел енергії в умовах залізорудних підприємств [Електронний ресурс] / О. М. Сінчук, С. М. Бойко, Ю. М. Шмельов // Мікросистеми, Електроніка та Акустика. - 2018. - Т. 23, № 2. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eisv_2018_23_2_6
Наведено особливості визначення потенціалу відновлюваних джерел енергії в умовах залізорудних підприємств. Доведено, базуючись на оцінці та враховуючи особливості вітчизняних залізорудних підприємств, специфіку впровадження відновлюваних джерел енергії в умовах видів підприємств, що аналізуються, та неможливість використовувати при цьому лише існуючі методи оцінки їх потенціалу. Наведено авторське бачення структури методології підвищення енергоефективності залізорудних підприємств при реконфігурації систем їх енергозабезпечення з використанням відновлюваних джерел енергії. Розглянута специфіка визначення потенціалу відновлюваних джерел енергії в умовах залізорудних підприємств. Запропоновано алгоритм визначення потенціалу відновлюваних джерел енергії в умовах залізорудних підприємств з відкритим і підземним способами добування залізорудної сировини, виходячи із специфіки цих підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.523 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Владов С. І. 
Математичне моделювання робочих процесів авіаційного газотурбінного двигуна ТВ3-117 для контролю і діагностики його технічного стану [Електронний ресурс] / С. І. Владов, Ю. М. Шмельов, Л. М. Пилипенко, Н. В. Подгорних, Н. П. Назаренко, Н. В. Тутова, І. О. Дєрябіна // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2020. - № 1(1). - С. 18-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2020_1(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 759.44 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Владов С. І. 
Застосування спектрального методу оцінювання інтервальної достовірності прогнозування технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 [Електронний ресурс] / С. І. Владов, Ю. М. Шмельов, І. Г. Дерев’янко, Л. М. Пилипенко, І. О. Дєрябіна // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2019. - Вип. 6. - С. 77-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2019_6_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.237 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Владов С. І. 
Метод підвищення робасності нейромережевої моделі контролю і діагностики технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 в польотних режимах [Електронний ресурс] / С. І. Владов, Ю. М. Шмельов, С. А. Грибанова, О. В. Гусарова, Н. В. Подгорних // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2020. - Вип. 1. - С. 113-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2020_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 879.018 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Шмельов Ю. М. 
Формування інформаційних ознак ефективності застосування безпілотних літальних апаратів [Електронний ресурс] / Ю. М. Шмельов // Радіотехніка. - 2019. - Вип. 199. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rvmnts_2019_199_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 631.185 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Владов С. І. 
Особливості технічної реалізації штучного нейрона для розв’язання задач контролю і діагностики технічного стану авіаційного двигуна ТВ3-117 [Електронний ресурс] / С. І. Владов, Ю. М. Шмельов, А. С. Сіора, В. Л. Дятловська, А. В. Пономаренко, Р.А. Вакуленко // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2020. - № 3. - С. 58-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2020_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.294 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Владов С. І. 
Підвищення надійності системи автоматичного управління авіаційним двигуном ТВ3-117 з використанням його бортової нейромережевої моделі [Електронний ресурс] / С. І. Владов, Ю. М. Шмельов, А. С. Сіора, А. А. Яніцький, А. В. Пономаренко // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2020. - Вип. 2. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2020_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 770.108 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського