Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (39)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шоробура І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
 

Педагогічний дискурс = Pedagogical discourse : зб. наук. пр. / Ін-т педагогіки Нац. акад. пед. наук України, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. – Хмельницький: ХГПА, 2007. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2309-9127. - ISSN 2313-8769

Додаткові відомості та надходження

2.

Шоробура І. 
Видатні постаті української лінгводидактики початкової школи 1920-х років [Електронний ресурс] / І. Шоробура, А. Качур // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 2. - С. 68-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_2_15
Розглянуто науково-методичний досвід плеяди лінгводидактів початкової школи 1917 - 1920-х рр. Висвітлено імена науковців-практиків, які своєю діяльністю вплинули на розвиток методики навчання української мови у початкові школі. Охарактеризовано пріоритетні напрями їх педагогічної діяльності. Визначено перспективи подальших досліджень.Рассмотрен научно-методический опыт плеяды лингводидактов начальной школы 1917 - 1920-х гг. Освещены имена ученых-практиков, которые своей деятельностью повлияли на развитие методики обучения украинскому языку в начальной школе. Охарактеризованы приоритетные направления их педагогической деятельности. Определены перспективы дальнейших исследований.Reviewed scientific and methodical experience galaxy lingvistic didaktist Primary School 1917-1920-ies. Lit names of scientists practitioners whose activities influenced the development of methods of teaching the Ukrainian language in primary school. Characterized priorities to their academic work. Defined prospects for further research.
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.227 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Шоробура І. М. 
Особливості громадянського виховання студентів [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 465-469. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_99
Акцентовано увагу на особливості громадянського виховання студентської молоді. Зазначено, якими рисами характеру повинні володіти сучасні педагогічні працівники та які професійні знання, уміння й навички у них повинні бути для громадянського виховання студентів. Вказано структурні компоненти громадянського виховання, а також особливості полікультурного виховання на сучасному етапі.Обращено внимание на особенности гражданского воспитания студенческой молодежи. Указано, какими чертами характера должны обладать современные педагогические работники и какие профессиональные знания, умения и навыки у них должны быть для гражданского воспитания студентов. Указаны структурные компоненты гражданского воспитания, а также особенности поликультурного воспитания на современном этапе.The author of the article pays attention to the peculiarities of civil education of students. It is mentioned what features of character should modern pedagogical workers possess and what professional knowledge, abilities and skills they should have for civil education of students. It is indicated to the structural components of civil education as well as to the peculiarities of policultural education at the present period of time.
Попередній перегляд:   Завантажити - 199.749 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Шоробура І. 
Внесок Софії Русової у розвиток шкільної географічної освіти [Електронний ресурс] / І. Шоробура // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 43(2). - С. 368-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_43(2)__55
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.674 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Шоробура І. 
Проблеми підручника з географії у кінці ХІХ – на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / І. Шоробура // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - № 25. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_25_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.875 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Шоробура І. М. 
Гендерне виховання дітей старшого дошкільного віку: вимоги сучасності [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура, М. С. Савченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 5(1). - С. 138-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_5(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.89 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Шоробура І. М. 
Світові тенденції конструювання підручників зі шкільної географії [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 1. - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_1_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.133 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Шоробура І. 
Становлення географічних знань [Електронний ресурс] / І. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 196-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_40
Висвітлено проблему започаткування вивчення географічних знань на землях України. Зауважено, що історія шкільної географічної освіти є важливою складовою загальної історії педагогіки. Ознайомлення з її становленням уможливлює не тільки осмислення загальної картини її розвитку в Україні як цілісного багатогранного явища, але й створює умови для системного відтворення вітчизняного історико-педагогічного процесу. Проаналізовано побудову географічних курсів на українських землях. Висвітлено проблему вивчення географічних знань та можливі шляхи їх вирішення. Зазначено, що елементи природознавчих знань вперше почали викладатись у школах у ХVІІ ст. У ХVІІІ ст., поступово формувалися окремі елементи шкільної географічної освіти, зокрема перелік питань та ідей географічної науки, що входили до природознавства чи викладались як окремий предмет. Протягом століття з’являлись і поступово вдосконалювались як перекладені, так і вітчизняні підручники з географії. Спостерігались спроби напрацювання методичних прийомів навчання географії. У ХVІІІ ст. створювались передумови для формування такого цілісного педагогічного явища, як шкільна географічна освіта.Освещена проблема начала изучения географических знаний на землях Украины. Отмечено, что история школьного географического образования является важной составляющей общей истории педагогики. Ознакомление с ее становлением дает возможность не только осмыслить общую картину ее развития в Украине как целостного многогранного явления, но и создает условия для системного воспроизводства отечественного историко-педагогического процесса. Проанализировано построение географических курсов на украинских землях. Освещены проблемы изучения географических знаний и возможные пути их решения. Установлено, что элементы естественных знаний впервые начали преподаваться в школах в XVII в. В XVIII в., постепенно формировались отдельные элементы школьного географического образования, в том числе перечень вопросов и идей географической науки, входивших в естествознание или преподававшихся как отдельный предмет. В течение века появлялись и постепенно совершенствовались как переведенные, так и отечественные учебники по географии.The problem of beginning of studying geographic knowledge on the territory of Ukraine has been cleared up in the article. The history of school geographic education is an important component of general history of pedagogics. Acquaintance with its forming allows us not only to comprehend general picture of its development in Ukraine as an integral, multifaceted phenomenon, but also creates conditions for the system reproduction of the domestic historic- pedagogical process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.91 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Шоробура І. М. 
Особливості періодизації становлення та розвитку шкільної географічної освіти (ХІХ-ХХ століття) [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 758-763. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_155
Розглянуто питання періодизації становлення та розвитку шкільної географічної освіти (ХІХ - ХХ ст.). В розвитку шкільної географічної освіти виділено наступні періоди: І період – ХVІІІ ст.; ІІ період – ХІХ ст.; ІІІ період – 1905 - 1920 рр.; ІV період – 1920 - 1991 рр.; V – сучасний період.Рассмотрена периодизация становления и развития школьного географического образования (ХІХ - ХХ вв.). В развитии школьного географического образования выделены следующие периоды: І период – ХVІІІ в.; ІІ период – ХІХ в.; ІІІ период – 1905 - 1920 гг.; ІV период – 1920 - 1991 гг.; V – современный период.The periodization of establishment and development of school geographical education (ХІХ-ХХ centuries) are scrutinized in the article. We distinguish the following periods in the development of school geographical education: I period – XVIII c.; II period – XIX c.; III period – 1905-1920; IV period – 1920-1991; V – the modern period.
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.272 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Шоробура І. М. 
Проблеми вдосконалення уроку географії у 80-90-і роки ХХ століття [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 2. - С. 186-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_2_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.999 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Шоробура І. М. 
Проблеми полікультурного виховання старшокласників у процесі вивчення географічних курсів [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 3. - С. 208-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_3_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.241 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Шоробура І. М. 
Дидактична концепція В.О.Сухомлинського та її використання в школах України [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 4. - С. 182-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_4_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.66 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Шоробура І. М. 
Ретроспективний аналіз шкільної географічної освіти в середині ХХ століття [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2009. - Вип. 6. - С. 194-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2009_6_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.081 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Шоробура І. М. 
Особливості формування інформаційної культури майбутніх учителів у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 7. - С. 239-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_7_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.876 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Шоробура І. М. 
Бойовий гопак як етнонаціональна система психофізичного вдосконалення особистості [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 244-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_62
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.866 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Шоробура І. М. 
Теоретичні аспекти соціально-педагогічної роботи [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура, М. М. Ворник // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 371-375. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_87
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.218 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Шоробура І. М. 
Особливості розвитку шкільної географічної освіти у Франції [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2009. - Вип. 5. - С. 234-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2009_5_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.812 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Шоробура І. М. 
Складові педагогічної системи В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура, Л. В. Бернадська // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 529-533. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_130
Розглянуто складові педагогічної системи В. О. Сухомлинського. Зазначено, що значну увагу В. О. Сухомлинський приділяв педагогічній культурі вчителя. Його творча спадщина для сучасних поколінь учителів є джерелом розвитку та удосконалення професійної педагогічної майстерності.Рассмотрены составные педагогической системы В. А. Сухомлинского. Отмечено, что особое внимание В. А. Сухомлинский уделял педагогической культуре учителя. Творческое наследие В. А. Сухомлинского для современного поколения учителей является источником развития и повышения профессионального педагогического мастерства.Components of V. O. Sukhomlyns’kyi pedagogical system are considered in the article. V. O. Sukhomlyns’kyi paid considerable attention to the pedagogical standards of a teacher. His creative heritage is the source of development and improvement of pedagogical skills for the modern teacher’s generation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.919 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Шоробура І. М. 
Педагогічна майстерність майбутнього вчителя: виклики сучасності [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 346-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_83
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.525 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Шоробура І. М. 
Проблеми полікультурного виховання на сучасному етапі [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура, О. О. Шоробура // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 411-414. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_97
Обгрунтовано актуальність проблем полікультурного виховання у контексті культурно-освітнього простору Хмельницької області. Показано значення полікультурного виховання для формування толерантності у міжетнічному спілкуванні, взаємовпливі та діалозі культур.Обоснована актуальность проблем поликультурного воспитания в контексте культурно-образовательного пространства Хмельницкой области. Показано значение поликультурного воспитания для формирования толерантности в межэтническом общении, взаимовлиянии и диалоге культур.The actuality of problems of policultural education in the context of cultural and educational space of Khmel’nyts’kyi region is grounded in the article. The importance of policultural education for forming of tolerance in betweenethnic intercourse, mutual influence and dialog of cultures is shown.
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.349 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського