Пошуковий запит: (<.>A=Шрамко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Шрамко О. Соціокультурне виховання учнів початкових класів засобами регіонального дитячого пісенного фольклорного матеріалу [Електронний ресурс] / О. Шрамко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 44. - С. 253-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_44_42
|
2. |
Шрамко О. О. Проблеми фінансування освіти на сучасному етапі [Електронний ресурс] / О. О. Шрамко, Е. В. Бахчеван // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2014. - Вип. 2. - С. 289-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2014_2_47
|
3. |
Шрамко О. Методика проведення внутрішнього аудиту у військових частинах збройних сил України [Електронний ресурс] / О. Шрамко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 36(2.1). - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_36(2
|
4. |
Шрамко О. Від ідей В. О. Сухомлинського до здоров’язбережувальних технологій у сучасній початковій школі [Електронний ресурс] / О. Шрамко // Рідна школа. - 2012. - № 7. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_7_18 Висвітлено досвід роботи вчителів Вугледарської ЗОШ № 2 щодо збереження і зміцнення здоров'я учнів початкової школи, формування в них позитивної мотивації до здорового способу життя. Наголошено, що в своїй діяльності педагогічний колектив керується ідеями видатного педагога В.О. Сухомлинського. Розглянуто два взаємопов'язані напрями діяльності, спрямовані на збереження здоров'я дитини, а саме: створення комфортних умов та впровадження здоров'язберігальних технологій у навчально-виховний процес. Зазначено, що здоров'язберігальні технології передбачають зміну видів діяльності, зокрема чергування інтелектуальної, емоційної, рухової діяльності, групової та парної форм співпраці, які сприяють підвищенню рухової активності учнів, формуванню вміння поважати думку інших і висловлювати власну, засвоєнню правил спілкування. Розкрито особливості впровадження комплексу здоров'язберігальних технологій у навчально-виховний процес упродовж дня та на прикладі планування робочого тижня. Виокремлено музикотерапію, релаксацію, арт-терапію, дихальні вправи, віршовані ігрові фізкультхвилинки, вправи пальчикової гімнастики, хвилинки тиші тощо. Констатовано: практика роботи школи переконує, що ефективність позитивного впливу на здоров'я школярів різних оздоровчих заходів визначається не хаотичністю методів, а системною роботою.Освещен опыт работы учителей Угледарской ООШ № 2 по сохранению и укреплению здоровья учащихся начальной школы, формированию у них положительной мотивации к здоровому образу жизни. Отмечено, что в своей деятельности педагогический коллектив руководствуется идеями выдающегося педагога В. А. Сухомлинского. Рассмотрены два взаимосвязанных направления деятельности по сохранению здоровья, а именно: создание комфортных условий и внедрение здоровьесберегающих технологий в учебно-воспитательный процесс. Указано, что здоровьесберегающие технологии предусматривают изменение видов деятельности, в частности чередование интеллектуальной, эмоциональной, двигательной деятельности, групповой и парной форм сотрудничества, которые способствуют повышению двигательной активности учащихся, формированию умения уважать мнение других и высказывать собственное, усвоению правил общения. Раскрыты особенности внедрения комплекса здоровьесберегающих технологий в учебно-воспитательный процесс в течение дня и на примере планирования рабочей недели. Выделены музыкотерапия, релаксация, арт-терапия, дыхательные упражнения, стихотворные игровые физкультминутки, упражнения пальчиковой гимнастики, минуты тишины и т.д. Констатировано, что практика работы школы убеждает в эффективности положительного воздействия на здоровье школьников различных оздоровительных мероприятий, и определяется не хаотичностью методов, а системной работой.The article exposes the work experience of the teachers of the Vugledar Secondary School № 2 on safekeeping and strengthening of health of primary school pupils, forming their positive motivation to healthy lifestyle, one aspect of which is introduction of health-saving technologies into educational process. Emphasized that the activities of the pedagogical team is based on the ideas of the outstanding teacher V. O. Sukhomlynskyi.
|
5. |
Сизов А. І. Досвід королівства нідерланди з впровадження внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту в збройних силах України [Електронний ресурс] / А. І. Сизов, О. В. Шрамко, В. І. Пєлєшко // Економіка та держава. - 2016. - № 3. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2016_3_12
|
6. |
Шрамко О. Інтеграція як світоглядна парадигма мистецької освіти [Електронний ресурс] / О. Шрамко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 4. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_4_3
|
7. |
Сизов А. І. Механізм організації та проведення внутрішнього аудиту в Україні [Електронний ресурс] / А. І. Сизов, О. В. Шрамко, В. Л. Паскевич // Міжнародний науковий журнал. - 2016. - № 5(3). - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2016_5(3)__24
|
8. |
Шрамко О. О. Обрядовi мотиви Сiвeрщини [Електронний ресурс] / О. О. Шрамко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 32. - С. 48-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2016_32_8
|
9. |
Шрамко О. О. Соціальна і педагогічна значущість української мови для становлення і розвитку особистості [Електронний ресурс] / О. О. Шрамко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 28. - С. 141-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2015_28_21
|
10. |
Кордонець В. В. Психолого–педагогічні основи формування інтонаційної виразності мовлення у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / В. В. Кордонець, О. М. Шрамко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_1_12
|
11. |
Шрамко О. І. Мистецька освіта в системі сучасної трансформації пізнання: духовні пріоритети [Електронний ресурс] / О. І. Шрамко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2011. - Вип. 11. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2011_11_4
|
12. |
Борзенкова О. Д. Інформаційна складова у структурі економічної безпеки підприємства [Електронний ресурс] / О. Д. Борзенкова, О. О. Шрамко // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_4_24 Формування економічної безпеки підприємства полягає в розробці та впровадженні системи управління та комплексу заходів, спрямованих на виробничу та невиробничу сфери з метою забезпечення ефективної господарської діяльності, мінімізації факторів впливу та загроз за умов мінливого зовнішнього середовища. Визначено суть і роль інформаційної складової, що полягає в захищеності інформаційного середовища, діяльності щодо запобігання витоку інформації, що захищається, несанкціонованих і ненавмисних впливів на інформацію і т. ін. Інформаційна безпека підприємства досягається: заходами правового забезпечення на рівні держави та підприємства; організаційного забезпечення (тобто регулювання інформаційного потоку на підприємстві); програмно-технічного забезпечення (як програмного та апаратного облаштування з метою запобігання незаконному витоку інформації).
|
13. |
Шрамко О. В. Внутрішній аудит у Збройних Силах України: результати впровадження [Електронний ресурс] / О. В. Шрамко // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 18. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_18_23
|
14. |
Михайленко С. В. Фіскальні ефекти розподілу податку на доходи фізичних осіб між бюджетами [Електронний ресурс] / С. В. Михайленко, О. О. Шрамко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 21(2). - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_21(2)__41
|
15. |
Шрамко О.В. Зарубіжний досвід проведення внутрішнього аудиту та внутрішнього контролю в Україні [Електронний ресурс] / О.В. Шрамко, А.І. Сизов // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - № 8(1). - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2016_8(1)__7
|
16. |
Пілюков Ю. Судова експертиза, як форма використання спеціальних знань при розслідуванні корупційних злочинів [Електронний ресурс] / Ю. Пілюков, О. Шрамко // Актуальні проблеми правознавства. - 2018. - Вип. 4. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprpr_2018_4_27
|
17. |
Шрамко О. Види спеціальних знань, що використовуються під час розслідування корупційних злочинів [Електронний ресурс] / О. Шрамко // Актуальні проблеми правознавства. - 2019. - Вип. 2. - С. 175-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprpr_2019_2_32
|
18. |
Шрамко О. М. Можливості судово-економічних експертиз при розслідуванні окремих корупційних злочинів [Електронний ресурс] / О. М. Шрамко // Актуальні проблеми правознавства. - 2019. - Вип. 1. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprpr_2019_1_30
|
19. |
Івженко О. В. Дискретне інтегрування дпк довільної конфігурації на основі вирахування сум [Електронний ресурс] / О. В. Івженко, О. В. Шрамко // Праці Таврійського державного агротехнологічного університету. Технічні науки. - 2019. - Вип. 19, т. 2. - С. 237-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptdau_2019_19_2_29
|
20. |
Шрамко О. І. Роль мистецької освіти у процесі духовного оновлення суспільства [Електронний ресурс] / О. І. Шрамко // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. - 2019. - Вип. 1-2. - С. 306-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmov_2019_1-2_33
|
| |