Пошуковий запит: (<.>A=Щербяк Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Щербяк Ю. А. Роль куратора в організації навчально-виховного процесу вищого економічного навчального закладу [Електронний ресурс] / Ю. А. Щербяк // Педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 16. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2012_16_3
|
2. |
Щербяк Ю. Особливості підготовки фахівців зі спеціальності "Документознавство та інформаційна діяльність" у Тернопільському національному економічному університеті [Електронний ресурс] / Ю. Щербяк // Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1. - С. 46-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2013_1_9
|
3. |
Щербяк Ю. Просвітительська діяльність митрополита Андрея Шептицького [Електронний ресурс] / Ю. Щербяк // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. - 2014. - Вип. 19(1). - С. 264-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Un_msm_2014_19(1)__33
|
4. |
Щербяк Ю. А. Опікунська діяльність греко-католицької церкви кінця ХІХ ст. – 1939 рр. [Електронний ресурс] / Ю. А. Щербяк // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 21. - С. 253-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_21_42
|
5. |
Щербяк Ю. А. Організація самостійної роботи студентів в умовах вищої економічної школи [Електронний ресурс] / Ю. А. Щербяк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_19 Проаналізовано організацію самостійної навчальної роботи майбутніх економістів у ВНЗ. З'ясовано, що самостійна навчальна діяльність сприяє розвитку мислення, творчому підходу до питань, що вирішуються, самостійному пошуку та запам'ятовуванню інформації, самоорганізації й самоконтролю, що значно підвищує ефективність навчання майбутніх економістів. Розкрито дидактичні умови самостійної роботи студентів та її роль у підготовці майбутніх економістів у Тернопільському національному економічному університеті. Показано окремі результати дослідження лабораторії моніторингу якості освітньої діяльності.Проанализирована организация самостоятельной учебной работы студентов в ВУЗ. Выяснено, что самостоятельная учебная деятельность способствует развитию мышления, творческому подходу к решаемым вопросам, самостоятельному поиску и запоминанию информации, самоорганизации и самоконтролю, что значительно повышает эффективность обучения будущих экономистов. Раскрыты дидактические условия самостоятельной работы студентов и ее роль в подготовке будущих экономистов в Тернопольском национальном экономическом университете, показаны отдельные результаты исследования лаборатории мониторинга качества образовательной деятельности.The organization of future economists’ individual study in high education institutions is analysed. It is ascertained that individual educational activity influences thinking progress, creative approaches to solving the problems, individual searching and storing information, self-organization and self-control which improve the efficiency of future economists’ training greatly. The didactic conditions of students’ individual work and its role in future economists’ training in Ternopil National Economic University are revealed, some results of research monitoring laboratories concerning the quality of educational activities are shown.
|
6. |
Щербяк Ю. А. Особливості адаптації іноземних студентів до навчання в Україні (на прикладі ТНЕУ) [Електронний ресурс] / Ю. А. Щербяк // Педагогічний альманах. - 2015. - Вип. 25. - С. 136-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2015_25_23
|
7. |
Щербяк Ю. Роль католицької періодики у просвітительській діяльності Української Греко-Католицької церкви першої третини ХХ ст. [Електронний ресурс] / Ю. Щербяк // Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 54. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2012_54_18
|
8. |
Щербяк Ю. А. Адаптація студентів із особливими потребами до навчання в інтегрованому освітньому середовищі [Електронний ресурс] / Ю. А. Щербяк // Педагогічний альманах. - 2018. - Вип. 38. - С. 188-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2018_38_30
|
9. |
Щербяк Ю. В. Співвідношення понять набуття та перехід прав на земельну ділянку в процесі реалізації громадянами права на землю [Електронний ресурс] / Ю. В. Щербяк // Часопис Київського університету права. - 2018. - № 4. - С. 249-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chkup_2018_4_54
|
10. |
Щербяк Ю. А. Особливості соціально-педагогічної роботи зі студентською молоддю з особливими потребами у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Ю. А. Щербяк // Педагогічний альманах. - 2018. - Вип. 39. - С. 225-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2018_39_35
|
11. |
Щербяк Ю. В. Поняття системи гарантій правових форм переходу права власності на земельні ділянки громадянам України та їх види [Електронний ресурс] / Ю. В. Щербяк // Економіка та право. - 2019. - № 3. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpr_2019_3_7
|
12. |
Щербяк Ю. В. Перехід права власності громадян на земельні ділянки чи обіг земельних ділянок сільськогосподарського забезпечення:проблеми законодавчого регулювання [Електронний ресурс] / Ю. В. Щербяк // Держава і право. Юридичні і політичні науки. - 2019. - Вип. 85. - С. 167-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dip_2019_85_14
|
13. |
Щербяк Ю. А. Становлення та розвиток моніторингу якості вищої освіти України: історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / Ю. А. Щербяк // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 8. - С. 57-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2017_8_9
|
14. |
Щербяк Ю. А. Організація самостійної роботи майбутніх економістів у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Ю. А. Щербяк // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2013. - Вип. 2. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2013_2_11
|
15. |
Щербяк Ю. Релігійний світогляд Тараса Шевченка: соціокультурний вимір [Електронний ресурс] / Ю. Щербяк // Психологія і суспільство. - 2014. - № 1. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2014_1_8
|
16. |
Біницька К. Діяльність закладів вищої освіти для розвитку циркулярної економіки: закордонний та вітчизняний досвід [Електронний ресурс] / К. Біницька, Ю. Щербяк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2022. - Вип. 3. - С. 141-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpumdpu_2022_3_18
|
17. |
Щербяк Ю. В. Земельна ділянка як особливий і самостійний об'єкт земельних правовідносин [Електронний ресурс] / Ю. В. Щербяк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2018. - Вип. 35(2). - С. 36-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2018_35(2)__11
|
18. |
Щербяк Ю. Використання технології коучингу у формуванні когнітивної гнучкості майбутнього менеджера освіти [Електронний ресурс] / Ю. Щербяк // Молодь і ринок. - 2022. - № 7-8. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_7-8_4
|