Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Щирба В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Щирба О. В. 
Методологічні основи забезпечення професійної компетентності учителя фізики в проведенні чисельних експериментів та процес їх формування [Електронний ресурс] / О. В. Щирба, В. С. Щирба // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 255-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_90
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.06 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Щирба В. С. 
Використання міжпредметних зв’язків для формування професійної компетентності у процесі побудови та аналізу комп’ютерної моделі задач математичної фізики [Електронний ресурс] / В. С. Щирба, О. В. Щирба // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 237-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_81
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.71 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Щирба В. А. 
Проблема формування інтересу та мотивації до занять фізичною культурою старших школярів [Електронний ресурс] / В. А. Щирба // Теорія та методика фізичного виховання. - 2016. - № 1. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2016_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.481 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Щирба В. А. 
Причини, профілактика та корекція порушень постави у дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / В. А. Щирба // Теорія та методика фізичного виховання. - 2016. - № 3. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2016_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.806 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Конет І. М. 
V Міжнародна наукова конференція "Сучасні проблеми математичного моделювання, прогнозування та оптимізації” [Електронний ресурс] / І. М. Конет, В. А. Федорчук, В. С. Щирба // Освіта, наука і культура на Поділлі. - 2012. - Т. 19. - С. 451-452. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Onkp_2012_19_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.504 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Атаманчук П. С. 
Міжнародне наукове співробітництво кафедр фізико-математичного факультету (2009–2011 рр.) [Електронний ресурс] / П. С. Атаманчук, І. М. Конет, В. С. Щирба // Освіта, наука і культура на Поділлі. - 2011. - Т. 18. - С. 95-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Onkp_2011_18_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.62 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Щирба В. С. 
Освітні вимірювання як інструментарій поліпшення якості освітнього процесу [Електронний ресурс] / В. С. Щирба, М. О. Мястковська, О. В. Щирба // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2016. - Вип. 22. - С. 66-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2016_22_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 295.066 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Щирба В. 
Оцінка фізичної підготовленості учнів ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою [Електронний ресурс] / В. Щирба // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 4. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_4_9
Актуальність дослідження зумовлена потребою в покращані системи фізичної підготовки у військових ліцеях. Мета дослідження - визначити рівень фізичної підготовленості учнів Ліцею-інтернату N 23 "Кадетський корпус" м. Київ із посиленою військово-фізичною підготовкою за Т. Ю. Круцевич (2005). Середній показник індексу Руф'є складає 8,23 +- 3,26 ум. од., індексу витривалості - 2,22 +- 0,22 ум. од., індексу швидкості - 3,81 +- 0,27 ум. од., силового індексу - 72,90 +- 19,42 ум. од., швидкісно-силового індексу - 1,2 +- 0,12 ум. од. Загальний бал експрес оцінки рівня фізичної підготовленості учнів Ліцею складає 13 балів, що відповідає вищому за середній рівню. Найсильнішим показником у фізичній підготовленості, згідно з проведеним дослідженням, складає силовий індекс 4 бали, на другій сходинці - швидкісно-силовий індекс - 3 бали, індекс витривалості, швидкості та Руф'є перебувають у межах середнього рівня.
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.172 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Щирба В. С. 
Методичні основи проведення математично-статистичного аналізу в освітніх вимірюваннях [Електронний ресурс] / В. С. Щирба, О. В. Щирба // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2015. - Вип. 21. - С. 231-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2015_21_79
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.327 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Щирба В. С. 
Застосування освітніх вимірювань у вступній компанії [Електронний ресурс] / В. С. Щирба, О. В. Фуртель // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2017. - Вип. 23. - С. 114-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2017_23_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.132 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Щирба В. С. 
Методологічно-організаційні особливості науково-дослідної роботи студентів як виду фахового творчого зростання [Електронний ресурс] / В. С. Щирба, О. В. Фуртель // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2018. - Вип. 24. - С. 186-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2018_24_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.989 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Щирба В. С. 
Технології формування навчального процесу для забезпечення професійних компетентностей майбутнього фахівця ІТ-профілю в умовах STEM-орієнтованої освіти [Електронний ресурс] / В. С. Щирба, О. В. Фуртель // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2019. - Вип. 25. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2019_25_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.785 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Щирба В. 
Проблема розвитку швидкісно-координаційних здібностей старших школярів [Електронний ресурс] / В. Щирба // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2019. - № 4. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2019_4_15
Нинішній ландшафт фізичної культури на теренах нашої держави, на жаль, перебуває в дуже важкому стані. Сумні реалії проведення уроків фізичної культури, секційних занять, рухливих перерв, фізкультурних хвилинок та пауз доводять, що сучасному "поколінню Z" зовсім не цікаві "ретроспективні" та "запозичені" методи виховання в сучасній школі. Мета дослідження - проаналізувати стан проблеми розвитку швидкісно-координаційних здібностей школярів 10 - 11 класів. Використано теоретичний аналіз та синтез, аналіз науково-методичної літератури, методи математичної статистики. Це дослідження проведено на базі ліцею-інтернату N 23 із посиленою військово-спортивною підготовкою Шевченківського району м. Київ. Під час проведення дослідження задіяно 106 школярів 10 - 11 класів (n = 106). Дітей та їх батьків інформовано про всі особливості дослідження; вони надали згоду на участь в експерименті. У процесі аналізу одержаних показників швидкісно-координаційних здібностей за допомогою тесту "Подвійна стріла" виявлено такі результати: середній показник становить 19,57 +- 1,25 с, найкращий середній результат дорівнює 17,0 с, а найгірший - 23,69 с. Отже, наведені нижче дані свідчать проте, що в досліджуваних школярів 10 - 11 класів спостерігаємо стабільність результатів умежах 18 - 21 секунди. Висновки: запропоновано тест для оцінки розвитку швидкісно-координаційних здібностей дітей. Аналіз дослідження надав підставу з'ясувати, що розвиток швидкісно-координаційних здібностей є однією з невід'ємних складових частин процесу підготовки школярів і юних спортсменів, але водночас залишається досі одним із найменш розроблених розділів підготовки в спорті. Упровадження в практику тесту "Подвійна стріла" для швидкісно-координаційної підготовки юних спортсменів і школярів сприятиме більш якісному засвоєнню й удосконаленню цих фізичних якостей.Нинішній ландшафт фізичної культури на теренах нашої держави, на жаль, перебуває в дуже важкому стані. Сумні реалії проведення уроків фізичної культури, секційних занять, рухливих перерв, фізкультурних хвилинок та пауз доводять, що сучасному "поколінню Z" зовсім не цікаві "ретроспективні" та "запозичені" методи виховання в сучасній школі. Мета дослідження - проаналізувати стан проблеми розвитку швидкісно-координаційних здібностей школярів 10 - 11 класів. Використано теоретичний аналіз та синтез, аналіз науково-методичної літератури, методи математичної статистики. Це дослідження проведено на базі ліцею-інтернату N 23 із посиленою військово-спортивною підготовкою Шевченківського району м. Київ. Під час проведення дослідження задіяно 106 школярів 10 - 11 класів (n = 106). Дітей та їх батьків інформовано про всі особливості дослідження; вони надали згоду на участь в експерименті. У процесі аналізу одержаних показників швидкісно-координаційних здібностей за допомогою тесту "Подвійна стріла" виявлено такі результати: середній показник становить 19,57 +- 1,25 с, найкращий середній результат дорівнює 17,0 с, а найгірший - 23,69 с. Отже, наведені нижче дані свідчать проте, що в досліджуваних школярів 10 - 11 класів спостерігаємо стабільність результатів умежах 18 - 21 секунди. Висновки: запропоновано тест для оцінки розвитку швидкісно-координаційних здібностей дітей. Аналіз дослідження надав підставу з'ясувати, що розвиток швидкісно-координаційних здібностей є однією з невід'ємних складових частин процесу підготовки школярів і юних спортсменів, але водночас залишається досі одним із найменш розроблених розділів підготовки в спорті. Упровадження в практику тесту "Подвійна стріла" для швидкісно-координаційної підготовки юних спортсменів і школярів сприятиме більш якісному засвоєнню й удосконаленню цих фізичних якостей.
Попередній перегляд:   Завантажити - 843.371 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Щирба В. С. 
Формування природничо-наукової компетентності майбутніх фахівців фізико-математичного профілю в умовах STEM-орієнтованого навчального середовища [Електронний ресурс] / В. С. Щирба, М. О. Мястковська, О. В. Фуртель // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2020. - Вип. 26. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2020_26_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.102 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Щирба В. 
Диференційована оцінка розвитку швидкісно-координаційних здібностей у школярів 5–11 класів за допомогою використання тесту "Подвійна стріла" [Електронний ресурс] / В. Щирба // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2020. - № 4. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2020_4_7
Розробка нових тестів надасть змогу загалом змінити підхід до фізичної культури школярів. Якщо нові тести будуть включати більш креативний складник виконання рухових завдань, діти підходитимуть до них у зовсім іншому творчому розумінні та виконанні. Мета дослідження - визначення нормативів диференційованої оцінки розвитку швидкісно-координаційних здібностей (ШКЗ) школярів за допомогою використання тесту "Подвійна стріла". Нормативи диференціальної оцінки розвитку ШКЗ старших школярів за допомогою використання тесту "Подвійна стріла" розраховуються за 12-бальною сигмовидною шкалою. Методи дослідження - теоретичний аналіз і синтез, аналіз науково-методичної літератури, методи математичної статистики. Дослідження проведено на базі ліцею-інтернату N 23 із посиленою військово-спортивною підготовкою ім. Володимира Великого Шевченківського району м. Київ. Під час дослідження задіяно 406 школярів 5 - 11 класів (n = 406), яких розділено за віковими групами: 17 - 16; 15 - 14; 13 - 12; 10 - 11 років. Дітей та їхніх батьків інформовано про всі особливості дослідження. Вони дали згоду на участь в експерименті. Визначено нормативи оцінки розвитку ШКЗ за допомогою використання тесту "Подвійна стріла", які розраховано за 12-бальною сигнальною шкалою для школярів 17 - 16 років у межах 22,73 - 17,47 с, 15 - 14 років - у межах 24,17 - 17,56 с, 13 - 12 років - 18,24 - 28,2 с, 11 - 10 років - 18,53 - 29,03. За результатами дослідження встановлено, що у старших школярів 17 - 16 років більш розвинені здібності до пристосування та швидкої зміни рухових дій, а також покращені просторово-часові та динамічні характеристики орієнтації в просторі, що зумовлено прискореним фізичним розвитком у цьому віці. У школярів 15 - 10 років результати оцінки перебувають майже на однакових рівнях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 880.772 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського