Пошуковий запит: (<.>A=Юнг Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Юнг Н. В. Особливості структури рис особистості педагога-менеджера [Електронний ресурс] / Н. В. Юнг, О. Д. Вішталенко // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_3_58 Розглянуто питання впровадження педагогічного менеджменту. Проведено емпіричне дослідження, що спрямоване на виявлення індивідуально-психологічних особливостей, які визначають професійну успішність педагогів-менеджерів. Зазначено, що нейротизм має лінійно зворотні зв’язки з показниками поведінки на соціально корисні контакти, а екстраверсія – лінійно прямі зв’язки. Виявлено, що найбільш значущим параметром соціально-корисних взаємодій для групи успішних менеджерів є абсолютна орієнтація на професію, що призводить до зниження кругозору та участі в житті суспільства. Обгрунтовано, що для групи неуспішних менеджерів більше значення має участь у житті суспільства ніж професійні контакти. Наведено психологічні характеристики, які притаманні успішному або неуспішному педагогу-менеджеру. Рассмотрено внедрение педагогического менеджмента. Проведено эмпирическое исследование, направленное на выявление индивидуально- психологических особенностей, которые определяют профессиональную успешность педагогов-менеджеров. Отмечено, что нейротизм имеет линейно обратные связи с показателями поведения на социально полезные контакты, а экстраверсия – линейно прямые связи. Выявлено, что наиболее значимым параметром социально-полезных взаимодействий группы успешных менеджеров является абсолютная ориентация на профессию в ущерб росту кругозора и участия в жизни общества. Обосновано, что для группы неуспешных менеджеров большее значение имеет участие в жизни общества в ущерб профессиональным контактам. Даны психологические характеристики, которые присущи успешному или неуспешному педагогу-менеджеру.Considered the introduction of pedagogical management. Conducted an empirical study aimed at identifying the individual psychological characteristics that determine the success of professional educators managers. Noted that neuroticism has a linear feedback with indicators on the social behavior of useful contacts and extraversion – linear direct links. Revealed that the most important parameter socially useful interactions group of successful managers is the absolute orientation of the profession to the detriment of the growth outlook and participation in society. It is proved that for a group of unsuccessful managers greater importance is the participation in society at the expense of professional contacts. Described psychological characteristics that are inherent to a successful or unsuccessful teacher-manager.
|
2. |
Юнг Н. В. Гендерні особливості прояву тривожності у ліворуких та праворуких студентів ВНЗ та особливості корекції за допомогою арт-терапії [Електронний ресурс] / Н. В. Юнг, Т. П. Ісаєва, О. Д. Вiшталенко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2018. - Вип. 7. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2018_7_24
|
3. |
Юнг Н. Гендерні особливості вияву тривожності у ліворуких і праворуких студентів вишів та особливості корекції за допомогою арт-терапії [Електронний ресурс] / Н. Юнг, Т. Ісаєва, О. Вiшталенко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2018. - Вип. 2. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2018_2_25
|
4. |
Вішталенко О. Психологічні чинники педагогічної компетенції викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / О. Вішталенко, О. Кириченко, Н. Юнг // Вісник Львівського університету. Серія : Психологічні науки. - 2019 . - Вип. 4. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlups_2019_4_3
|
5. |
Юнг Н. Психологічні особливості впливу групи на особистість на прикладі студентських груп [Електронний ресурс] / Н. Юнг, Х. Ковальська // Вісник Львівського університету. Серія : Психологічні науки. - 2020. - Вип. 6. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlups_2020_6_24
|
6. |
Юнг Н. Особистісні характеристики лудоманів, залежних від комп’ютерних та азартних ігор [Електронний ресурс] / Н. Юнг, О. Єрмоліна // Вісник Львівського університету. Серія : Психологічні науки. - 2020. - Вип. 7. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlups_2020_7_13
|
7. |
Юнг Н. В. Система ціннісних орієнтацій при побудові життєвої перспективи в юнацькому віці [Електронний ресурс] / Н. В. Юнг, І. Л. Розенберг, С. Г. Калашник // Габітус. - 2020. - Вип. 19. - С. 202-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_19_37
|
8. |
Юнг Н. В. Роль соціума у формуванні осoбистості підлітка [Електронний ресурс] / Н. В. Юнг, Л. С. Смокова, Н. М. Кологривова // Габітус. - 2021. - Вип. 24(2). - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_24(2)__23
|
9. |
Юнг Н. В. Нейропсихологічне спостереження та аналіз психічних розладів під час подорожей у китаї [Електронний ресурс] / Н. В. Юнг, М. Г. Кирилішина, Цзінь Кайсінь // Габітус. - 2021. - Вип. 32. - С. 146-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_32_27
|
10. |
Юнг Н. В. Дослідження психологічних особливостей підлітків із соціальною тривожністю [Електронний ресурс] / Н. В. Юнг, М. Г. Кирилішина, Е. Д. Булгак // Габітус. - 2022. - Вип. 39. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_39_26
|
11. |
Юнг Н. В. Дeтepмiнaнти пcиxiчного вигоpaння пepcонaлу Цeнтpiв нaдaння aдмiнicтpaтивниx поcлуг [Електронний ресурс] / Н. В. Юнг, М. Г. Кирилішина, Е. Д. Булгак // Габітус. - 2022. - Вип. 41. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_41_36
|