Пошуковий запит: (<.>A=Яблонська Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Яблонська Т. М. Основні функції принципу рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів [Електронний ресурс] / Т. М. Яблонська. // Науковий вісник Донбасу. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2012_2_8
|
2. |
Яблонська Т. М. Психологічний супровід процесу реалізації рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів [Електронний ресурс] / Т. М. Яблонська // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 426-431. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_101 Визначено й обгрунтовано психологічний супровід процесу реалізації рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів.Определено и обосновано психологическое сопровождение процесса реализации ролевой перспективы в стратегии повышения качества педагогической подготовки.The psychological accompaniment of the process of the role perspective realization in the strategy of future teachers-philologists’ pedagogical training quality raising is defined and grounded in the article.
|
3. |
Зюзін В. О. Зміни морфофункціонального стану шлунку та дванадцятипалої кишки під впливом озонотерапії [Електронний ресурс] / В. О. Зюзін, Т. М. Яблонська, А. А. Маргорян, Д. В. Зюзін // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Біологічні науки. - 2014. - Вип. 6.2. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmduc_2014_6
|
4. |
Яблонська Т. Педагогічні знання як основа професійного становлення майбутніх учителів-філологів [Електронний ресурс] / Т. Яблонська // Гірська школа Українських Карпат. - 2014. - № 11. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2014_11_40
|
5. |
Яблонська Т. М. Моделювання як основний метод вивчення ресурсів підвищення якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов у системі університетської освіти [Електронний ресурс] / Т. М. Яблонська // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_25 Обгрунтовано доцільність застосування моделювання як теоретичного методу дослідження, який передує впровадженню методик в педагогічну практику. Проаналізовано наукові розробки методу моделювання в освіті та виокремлено етапи процесу моделювання за О. Дахіна. Розглянуто підходи до визначення поняття «модель» та групи моделей, які виокремлюють в науці: ті, що описують знаки, з яких складається суб’єкт, група ознак, що описують об’єкт. Сформовано цілі моделі рольової перспективи в підвищенні якості професійної підготовки майбутніх вчителів. Запропоновано модель формування фахової компетентності майбутніх учителів іноземних мов – загальний набір компетенцій, комплекс міжособистісних навичок, системні компетенції та спеціальні предметні компетенції. Відзначено переваги запропонованої моделі професійної підготовки та особливу роль процесу цілепокладання як стратегії підготовки педагогів. Розкрито особливості оцінювання та взаємодії викладача та студента в педагогічній діяльності за моделлю рольової взаємодії.Обоснована целесообразность применения моделирования как теоретического метода исследования, который предшествует внедрению методик в педагогическую практику. Проанализированы научные разработки метода моделирования в образовании и выделены этапы процесса моделирования по А. Дахину. Рассмотрены подходы к определению понятия «модель» и группы моделей, которые выделяют в науке: те, которые описывают знаки, из которых состоит субъект, группа признаков, описывающих объект. Сформированы цели модели ролевой перспективы в повышении качества профессиональной подготовки будущих учителей. Предложена модель формирования профессиональной компетентности будущих учителей иностранных языков – общий набор компетенций, комплекс межличностных навыков, системные компетенции и специальные предметные компетенции. Отмечены преимущества предложенной модели профессиональной подготовки и особую роль процесса целеполагания как стратегии подготовки педагогов. Раскрыты особенности оценки и взаимодействия преподавателя и студента в педагогической деятельности по модели ролевого взаимодействия.Grounded is the expediency of the use of simulation as a method of theoretical research that preceded the introduction of methods in teaching practice. Analyzed are the scientific developments of the modeling method in education and singled out are the stages of the modeling process by A. Dahin. Considered are the approaches to the definition of "model" and a group of models that distinguish science: 1) those that describe the characters that make up the subject, 2) a group of attributes that describe the object. Formed are the purposes of the role models promise in improving the quality of professional training of future teachers. Proposed is the model of professional competence of future teachers of foreign languages – a common set of competencies complex interpersonal skills, system competence and subject specific competences. Noted are the advantages of the proposed model training and the special role of goal-setting process as a strategy for training teachers. Disclosed are the features of the evaluation and communication of teacher and student in the educational activities by role interaction model.
|
6. |
Яблонська Т. М. Перифрастичні найменування в оригінальній та перекладній повісті Джерома К. Джерома "Three Men in a Boat (to Say Nothing of the Dog)” [Електронний ресурс] / Т. М. Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки. - 2014. - № 18. - С. 173-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupu_2014_18_25
|
7. |
Яблонська Т. М. Особливості лінгвістичного аналізу іншомовного художнього тексту [Електронний ресурс] / Т. М. Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки. - 2014. - № 19. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupu_2014_19_19
|
8. |
Яблонська Т. М. Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків [Електронний ресурс] / Т. М. Яблонська // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 6, Вип. 10. - С. 139-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_6_10_17
|
9. |
Яблонська Т. М. Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів [Електронний ресурс] / Т. М. Яблонська // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 163-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_8_51 Визначено концептуальні засади реалізації рольової перспективи як стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх вчителів-філологів. Виокремлено двоаспектність цілепокладання, спрямованого на підготовку конкурентоздатного сучасного вчителя, структурування педагогічного знання у вигляді рольових ситуацій як важливої ланки стратегії підвищення якості педагогічної підготовки, побудову моделі рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки, обгрунтування педагогічних умов, що забезпечують результативність рольової перспективи, етапність реалізації рольової перспективи. Відзначено той факт, що педагогічна підготовка, її стратегія на підвищення якості та забезпечення високого рівня професіоналізму здійснюється за рахунок принципу рольової перспективи, механізмом реалізації якої виступає імітаційно-рольова ситуація, що моделюється через різні форми аудиторних занять та самостійної роботи майбутніх філологів.Определены концептуальные основы реализации ролевой перспективы как стратегии повышения качества педагогической подготовки будущих учителей-филологов. Исследованы двухаспектность целеполагания, направленного на подготовку конкурентоспособного современного учителя, структурирование педагогического знания в виде ролевых ситуаций как важного звена стратегии повышения качества педагогической подготовки, построение модели ролевой перспективы в стратегии повышения качества педагогической подготовки, обоснование педагогических условий, обеспечивающих результативность ролевой перспективы, этапность реализации ролевой перспективы. Отмечен тот факт, что педагогическая подготовка, ее направленность на повышение качества и профессионализма осуществляется с учетом принципа ролевой перспективы, механизмом реализации которого выступает имитационно-ролевая ситуация, моделирующаяся через различные формы аудиторных занятий и самостоятельной работы будущих филологов.Noted the fact that pedagogical training, its strategy to improve quality and ensure a high level of professionalism at the expense of the principle of role-playing perspective, the mechanism of which is the simulation-role-playing situation that is modeled through different forms of classroom and independent work of philologist’s future.
|
10. |
Яблонська Т. М. Роль емоційного фактору у процесі фахової підготовки майбутніх учителів іноземних мов, заснованої на принципі рольової перспективи [Електронний ресурс] / Т. М. Яблонська // Наука і освіта. - 2015. - № 5. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_5_29
|
11. |
Яблонська Т. Рольові ситуації в системі структурування педагогічного знання в освітньому процесі університету [Електронний ресурс] / Т. Яблонська // Обрії. - 2012. - № 2. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2012_2_18
|
12. |
Яблонська Т. М. Сімейне консультування як засіб розвитку позитивної ідентичності підлітка [Електронний ресурс] / Т. М. Яблонська // Теорія і практика сучасної психології. - 2016. - № 1. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2016_1_10
|
13. |
Яблонська Т. Теоретико-методологічні основи дослідження розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин [Електронний ресурс] / Т. Яблонська // Психологія особистості. - 2015. - № 1. - С. 250-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2015_1_28
|
14. |
Яблонська Т. Особливості сімей підлітків і юнаків у контексті розвитку ідентичності дитини [Електронний ресурс] / Т. Яблонська // Проблеми гуманітарних наук. Серія : Психологія. - 2015. - Вип. 35. - С. 201–213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgn_ps_2015_35_19
|
15. |
Яблонська Т. Вікові та індивідуально-психологічні особливості як чинник самовдосконалення особистості [Електронний ресурс] / Т. Яблонська // Проблеми гуманітарних наук. Серія : Психологія. - 2015. - Вип. 37. - С. 28–39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgn_ps_2015_37_5
|
16. |
Яблонська Т. М. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості [Електронний ресурс] / Т. М. Яблонська // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 10, Вип. 27. - С. 712-721. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_10_27_70
|
17. |
Яблонська Т. М. Засоби підвищення мотивації у процесі вивчення іноземної мови [Електронний ресурс] / Т. М. Яблонська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2016. - № 1. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2016_1_19
|
18. |
Яблонська Т. М. Сенсорна лексика як вербальна актуалізація понятійної сфери "чуттєве сприйняття" в сучасній українській мові [Електронний ресурс] / Т. М. Яблонська // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2014. - Вип. 35. - С. 82-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2014_35_27
|
19. |
Яблонська Т. Психологічне обґрунтування навчання майбутніх учителів іноземних мов засобами реалізації рольової перспективи [Електронний ресурс] / Т. Яблонська // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - № 14. - С. 157-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2016_14_39
|
20. |
Яблонська Т. М. Сімейне консультування як засіб розвитку позитивної ідентичності підлітка [Електронний ресурс] / Т. М. Яблонська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 1(1). - С. 88-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2015_1(1)__20
|
| |