Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Barabash N$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Barabash N. 
Audit assessment of the competitiveness of trade enterprises [Електронний ресурс] / N. Barabash, T. Ripa // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 1. - С. 111–120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_1_11
Використання методик конкурентоспроможності може бути зручним у різних ситуаціях залежно від стратегії, обраної підприємством та специфіки галузі, до якої воно належить. Результати оцінок суттєво відрізняються, а кінцева оцінка конкурентоспроможності набуває суб'єктивного забарвлення, оскільки остаточний вибір залежить від аналітика. Виходячи з цього, більшість методик не надає аудитору впевненості у тому, що отриманий результат відповідає дійсному рівню конкурентоспроможності підприємства. Дослідженням різних аспектів аналітичної оцінки діяльності підприємств займались такі вітчизняні та зарубіжні вчені як І. О. Бланк, Є. В. Мних, А. Д. Бутко, О. Ю. Большакова, Г. О. Кравченко, М. А. Болюх, В. З. Бурчевський, М. І. Горбаток, О. О. Гетьман, В. М. Шаповал, Д. Нортон, Р. Каплан, Г. В. Митрофанов, О. Кузмін, Н. Петришин, А. А. Мазаракі, Д. М. Пшеслінський, І. Д. Смолін, Л. М. Малярець, А. В. Штереверя, А. О. Міщенко, А. А. Пилипенко, О. М. Скібіцький, М. Портер та ін. Мета дослідження - розробка методичних підходів до аналізу конкурентоспроможності підприємств торгівлі відповідно до потреб аудиту. Інформаційна база статті представлена науковими працями вітчизняних та зарубіжних вчених, вітчизняними нормативно-правовими документами, статистичними даними. Основою дослідження є наукові методи: аналіз, синтез, порівняння, ідеалізація, абстрагування, систематизація та узагальнення. Для оцінки конкурентоспроможності об'єкта слід використовувати систему методичного забезпечення, яка включає методичні прийоми внутрішнього фінансового, маркетингового та стратегічного аналізу. Саме цей підхід до формування методики дозволяє надати обгрунтовану інтегральну оцінку конкурентоспроможності підприємства. Висновки: необхідність застосування аналітичних процедур визначає потребу в ретельному дослідженні методики аналітичної оцінки конкурентоспроможності підприємств торгівлі відповідно до мети та завдань аудиту. Використання в аудиті методики аналізу конкурентоспроможності підприємств торгівлі спрямовано на підвищення його ефективності за умов конкурентного середовища.
Попередній перегляд:   Завантажити - 407.35 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Barabash N. 
Analytical procedures for the audit of the competitiveness of trade enterprises [Електронний ресурс] / N. Barabash, T. Ripa // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 6. - С. 86–94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_6_10
Надзвичайно важливою якісною характеристикою діяльності підприємства торгівлі є рівень його конкурентоспроможності, який певною мірою визначається як здатність і можливість задовольняти потреби покупців краще від конкурентів, що оцінюється за допомогою системи показників та характеристик, які відображають ефективність і результативність прийнятих управлінських рішень. Окремі питання методології та організації аудиту досліджували: М. М. Бенько, М. Т. Білуха, Н. І. Дорош, С. В. Івахненков, Л. Г. Михальчишина, Є. В. Мних, К. О. Назарова, М. О. Никонович, І. М. Парасій-Вергуненко, О. Ю. Редько, В. В. Сопко, Б. Ф. Усач, М. Т. Щирба, І. М. Щирба та ін. Мета дослідження - розробка методичних підходів до використання аналітичних процедур в аудиті конкурентоспроможності підприємств торгівлі. Інформаційна база представлена науковими працями вітчизняних та зарубіжних вчених. Основу дослідження становлять такі наукові методи, як: аналіз та синтез, порівняння, ідеалізація та абстрагування, систематизація та узагальнення. Аудит конкурентоспроможності підприємств торгівлі - це насамперед процес формування професійного незалежного судження аудитора з питань економічності, продуктивності, раціональності, результативності та ефективності діяльності керівництва щодо розробки та реалізації стратегії діяльності підприємства торгівлі. Висновки: використання в аудиті конкурентоспроможності підприємств торгівлі аналітичних процедур спрямовано на підвищення його ефективності та наукової обгрунтованості в умовах конкурентного середовища.
Попередній перегляд:   Завантажити - 504.312 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Barabash N. Ye. 
Reasons for the prescription of natural remedies in the treatment of autoimmune thyroiditis with different degrees of hypothyroidism [Електронний ресурс] / N. Ye. Barabash, Yе. V. Simonova, T. M. Tykhonova, O.М. Nechvohlod, O. V. Shvets // Міжнародний ендокринологічний журнал. - 2020. - Т. 16, № 5. - С. 408-413. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mezh_2020_16_5_9
Автоімунний тиреоїдит (АІТ) - найчастіша причина гіпофункції щитоподібної залози. Якщо тактика лікування маніфестного гіпотиреозу шляхом призначення замісної гормональної терапії є доволі однозначною, то питання щодо лікування пацієнтів із субклінічним гіпотиреозом залишається відкритим. Мета роботи - визначення ефективності застосування комбінованого натурального препарату Тіреос при лікуванні АІТ без порушення функції на стадії субклінічного гіпотиреозу як монотерапії і в комплексній терапії маніфестного гіпотиреозу - в комбінації з левотироксином. Обстежено 49 хворих на АІТ віком 48,26 +- 13,52 року, розподілених на три групи. До першої групи залучено 20 хворих на АІТ без порушення функції, до другої групи включено 16 хворих з уперше виявленим субклінічним гіпотиреозом, до третьої групи - 13 хворих, які попередньо отримували терапію L-тироксином з приводу маніфестного гіпотиреозу. Усім пацієнтам було призначено Тіреос по 1 капсулі двічі на добу на період 3 місяці як монотерапію (хворим першої і другої груп) або на додачу до замісної гормональної терапії (хворі третьої групи). При оцінці скарг виявлено, що через 3 місяці прийому препарату слабкість і швидку втомлюваність відзначали вірогідно менше хворих в усіх трьох групах (p << 0,05). Також вірогідно рідше після тримісячної терапії Тіреосом виявлялася скарга на сухість і випадіння волосся у хворих перших двох груп (p << 0,05). У результаті лікування сухість шкіри вірогідно зменшилась у хворих лише першої обстежуваної групи (p = 0,024). У хворих з уперше виявленим субклінічним гіпотиреозом визначено вірогідну динаміку рівня тиреотропного гормону (ТТГ). У хворих на маніфестний гіпотиреоз додавання Тіреосу до L-тироксину дозволило вірогідно зменшити рівень ТТГ і підвищити показник вільного тироксину без зміни дози замісної гормональної терапії. Усі обстежувані хворі добре переносили прийом препарату за відсутності будь-яких побічних реакцій. Висновки: за наявності субклінічного й маніфестного гіпотиреозу на тлі автоімунного тиреоїдиту цілком виправданим є використання комбінованого натурального засобу Тіреос. Препарат показав клінічно значущий позитивний ефект, що проявлявся в покращенні самопочуття й показників гормонального статусу хворих як у монотерапії при субклінічному гіпотиреозі, так і в комбінації з L-тироксином - при маніфестному. Попередні результати щодо здатності Тіреосу пригнічувати автоімунний процес у щитоподібній залозі потребують подальшого уточнення із залученням більшої кількості хворих і подовженням курсу лікування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 532.654 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Barabash N. 
Taxation of trade enterprises [Електронний ресурс] / N. Barabash, T. Ripa // Herald of Kyiv national university of trade and economics. - 2020. - № 6. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2020_6_7
The article substantiates the need to assess the level of tax burden. The place and role of the tax analysis of a trade enterprise activity in the system of management are investigated. The subject, information support, types, functions and stages of tax analysis are presented. The algorithm for calculating the absolute and relative tax burden is presented. The importance of the analysis of the state of settlements for tax liabilities in the system of tax analysis is determined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 563.855 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Blakyta H. 
Digital management of leasing transactions of enterprises [Електронний ресурс] / H. Blakyta, N. Barabash, Т. Пашкуда // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 6. - С. 109-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2021_6_11
Одночасно з поглибленням процесів цифрової глобалізації близько 25 % світової економіки перейшло до впровадження технологій цифровізації, що дають змогу державі, бізнесу та суспільству функціонувати ефективніше. Необхідність реалізації інформаційно-комунікаційних можливостей і переваг сучасних IT-технологій, потреба в набутті провідних позицій і зміцнення конкурентного положення вимагають від керівництва зваженої політики щодо диджиталізації, стимулювання інвестиційної діяльності з метою просування цифрових технологій, спираючись на наукове підгрунтя теорій і концепцій економічного розвитку. Завдяки диджиталізації з'являється можливість обробки масштабних обягів інформації, опрацювання великих баз даних і пришвидшення операційних процесів. Особливої актуальності диджиталізація набуває під час управління лізинговими операціями підприємств. Мета дослідження - розробка методичних підходів щодо здійснення диджитал-управління лізинговими операціями підприємств. Інформаційна база статті представлена науковими працями вітчизняних та закордонних учених. Основою дослідження є наукові методи, зокрема: аналіз і синтез, порівняння, ідеалізація та абстрагування, а також систематизація та узагальнення - задля формулювання висновків у результаті проведеного дослідження. Впровадження інновацій, прогресивних технологій і нової техніки через лізинг є особливою сферою використання й руху капіталу в системі розширеного відтворення. Цей економічний процес відрізняється від традиційних процесів виробництва та продажу продукції тим, що він безпосередньо пов'язаний зі створенням нових і заміною та оновленням наявних основних засобів. Лізинг відрізняється від традиційної категорії інвестиції. За цих умов виникає потреба розробки методики аналізу й оцінки лізингових операцій, що дає можливість вибирати, оцінювати і економічно обгрунтовувати рішення, які забезпечують ефективність їх впровадження. Висновки: застосування диджитал-технологій в управлінні сприяє підвищенню ефективності менеджменту та зміцненню фінансового благополуччя підприємства загалом, зокрема й управління, з'являється можливість обробки масштабних обсягів інформації, опрацювання великих баз даних і пришвидшення операційних процесів, що надзвичайно важливо під час управління лізинговими операціями підприємств.
Попередній перегляд:   Завантажити - 673.919 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Busakevych A. 
Honouring the memory of the holocaust victims: legislative settlement problems in Ukraine [Електронний ресурс] / A. Busakevych, O. Stets, N. Barabash // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Юридичні науки. - 2019. - № 8. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjiu_2019_8_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Pashkuda M. 
Price formation criteria for electricity supply companies in the conditions of market liberalization [Електронний ресурс] / M. Pashkuda, H. Blakyta, N. Barabash, T. Pashkuda, I. Vavdiichyk // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 5. - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_5_15
Мета дослідження - визначення та аналіз критеріїв формування ціни електроенергії для генеруючих підприємств за застосування системного підходу для оцінювання впливу сукупності вказаних критеріїв як цілісної системи. Проведено аналіз упливу на формування ціни для підприємств енергетичної галузі біржових, регуляторних, техніко-технологічних та інших критеріїв і факторів. Указано, що пропозиція цін на електричну енергію на біржі формується за трьома складовими: маржинальними витратами, витратами "холостого ходу" та витратами "на завантаження". Встановлено, що важливим критерієм формування ціни на електроенергію в умовах лібералізації ринку стає надана споживачеві можливість самостійно впливати на ціну електроенергії, та деталізовано механізм реалізації цього критерію. Вказано на наявність і позитивного, і негативного впливу надмірної регуляції ринку впровадженням процедури "покладанням спеціальних обов'язків" на підприємства енергетичної галузі. Встановлено та проаналізовано основні фактори впливу на критерій "вартість послуг постачальника". Науковою новизною є визначення того, що критерії формування ціни на електроенергію мають бути узгодженою системою, яка реалізує принцип сумісності стимулів усіх сторін, що формують баланс інтересів, - і виробників, і споживачів. Крім принципу сумісності стимулів, також уперше названо інші принципи, яким мають відповідати критерії формування ціни на електроенергію. Для запровадження системного підходу до аналізу вперше запропоновано модель формування ціни на електроенергію в умовах лібералізації ринку. Перевагою цієї моделі є те, що вона надає змогу не тільки оцінити вплив виявлених критеріїв на ціну електроенергії, а й прогнозувати цю ціну на наступні періоди.
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.297 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського