Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (26)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Prokhorov V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Prokhorov V. G. 
Two-dimensional growth, anisotropic polaron transport and magnetic phase segregation in epitaxial 0.520.483NdSrMnO films [Електронний ресурс] / V. G. Prokhorov, G. G. Kaminsky, J. M. Kim, T. W. Eom, J. S. Park, Y. P. Lee, V. L. Svetchnikov, G. G. Levtchenko, A. V. Paschenko, Yu. V. Medvedev, Yu. M. Nikolaenko, G. V. Bukin, V. A. Khokhlov // Физика низких температур. - 2011. - Т. 37, № 2. - С. 141-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhNT_2011_37_2_6
Nd0,52Sr0,48MnO3 films have been prepared by dc magnetron sputtering on LaAlO3 (001) and SrTiO3 (011) single-crystalline substrates with an additional annealing for the lattice strain relaxation. Even though that the Nd0,52Sr0,48MnO3 films were deposited simultaneously on different substrates at the same deposition rate they differ in the thickness by ~ <$E sqrt 2>. The observed difference in the thickness is explained by the two-dimensional (layer-by-layer) growth of film rather than a difference in the growth rate, controlled by the crystal orientation of substrate. The analysis of the optical and transport properties reveals that the observed anisotropy in the polaron motion is governed by a strong anisotropy of the trapping energy rather than the polaron formation one. It was shown that the deposited Nd0,52Sr0,48MnO3 films manifest a magnetic behavior typical for two-phases magnetic systems and must be considered as an assembly of interacting magnetic clusters.
Попередній перегляд:   Завантажити - 923.178 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Prokhorov V. G. 
Evidence for non-Dzyaloshinskii–Moriya ferromagnetism in epitaxial BiFeO3 films [Електронний ресурс] / V. G. Prokhorov, G. G. Kaminsky, J. M. Kim, T. W. Eom, J. S. Park, Y. P. Lee, V. L. Svetchnikov, G. G. Levtchenko, Yu. M. Nikolaenko, V. A. Khokhlov // Физика низких температур. - 2011. - Т. 37, № 2. - С. 161-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhNT_2011_37_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 593.044 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Prokhorov V. G. 
Origin of an enhanced colossal magnetoresistance effect in epitaxial Nd0.52Sr0.48MnO3 thin films [Електронний ресурс] / V. G. Prokhorov, G. G. Kaminsky, J. M. Kim, T. W. Eom, J. S. Park, Y. P. Lee, V. L. Svetchnikov, G. G. Levtchenko, Yu. M. Nikolaenko, V. A. Khokhlov // Физика низких температур. - 2011. - Т. 37, № 4. - С. 392-396. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhNT_2011_37_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 498.008 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Butko T. 
Devising a method for the automated calculation of train formation plan by employing genetic algorithms [Електронний ресурс] / T. Butko, V. Prokhorov, D. Chekhunov // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2017. - № 1(3). - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2017_1(3)__9
Розроблено метод розрахунку плану формування одногрупних вантажних поїздів, який базується на використанні генетичних алгоритмів. Метод демонструє не лише високу точність розрахунків, але і забезпечує можливість урахування обмежень по пропускній і переробній спроможності об'єктів залізничної інфраструктури. Застосування даного методу в сукупності з використанням можливостей сучасних обчислювальних систем надасть можливість вирішувати задачу розрахунку плану формування поїздів для всього полігону залізниць України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 771.576 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Prokhorov O. V. 
Regional resources management by agent-based simulation [Електронний ресурс] / O. V. Prokhorov, V. P. Prokhorov, A. O. Matiushko, Y. A. Kuznetsova // Науковий вісник Національного гірничого університету. - 2016. - № 4. - С. 107-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvngu_2016_4_16
Purpose. Efficiency of regional resource management improvement based on self-organization and adaptation in multi-agent systems in conditions of uncertainty and dynamic environment. Methodology. The given research studies are based on using system analysis methods in order to choose the directions of modeling regional management processes; simulation modeling and theory of multi-agent systems for agent simulation model for regional resource management development. Findings. Analysis of regional development management features and existing approaches and methods of analysis and decision making in this field was carried out. A structure of simulation agent model for regional resource management was designed. Originality. Simulation agent model for regional resource management was developed, economical self-organization and collective adaptation of model elements with their own interests and decision making process were implemented, which allows flexible decentralized resource management planning in conditions of a dynamic environment. Practical value. The designed model represents methodological basis for creating management decision making tools, which provides development planning and effective regional resource usage.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.53 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Prokhorov V. G. 
Magnetic proximity effect in Pr0.5Ca0.5MnO3/La0.7Sr0.3MnO3 bilayered films [Електронний ресурс] / V. G. Prokhorov, G. G. Kaminsky, V. S. Flis, J. M. Kim, T. W. Eom, J. S. Park, Y. P. Lee, V. L. Svetchnikov // Физика низких температур. - 2012. - Т. 38, № 1. - С. 52-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhNT_2012_38_1_9
The structural, the magnetic and the transport properties of La0,7Ca0,3MnO3/La0,9Ca0,1MnO3 multilayer film, prepared by rf-magnetron sputtering, have been investigated. The high-resolution electron-microscopy studies reveal the formation of different crystal structures in the constituent sublayers, but without sharp and well-defined interfaces. At the same time, the small regions of double-period modulated phase exist in the La0,9Ca0,1MnO3 sublayers at room temperature, manifesting the formation of charge-ordered antiferromagnetic state. The magnetic measurements reveal a significant enhancement of the ferromagnetic ordering in the La0,9Ca0,1MnO3 layers due to a strong magnetic coupling between the constituent sublayers. The multilayer film shows the anisotropic saturation magnetization at low temperature and the alternating shape of the temperature-dependent anisotropic magnetoresistance near the metal - insulator transition.The magnetotransport properties of Pr0,5Ca0,5MnO3/La0,7Sr0,3MnO3 bilayer, and Pr0,5Ca0,5MnO3 and La0,7Sr0,3MnO3 films, deposited on LaAlO3 (001) substrate by pulse laser deposition have been investigated. The x-ray diffraction and high-resolution electron-microscopy analysis reveals that lattice parameters for the constituent sublayers in the bilayer are very close to that for the individual films. It was found that a ferromagnetic transition in the La0,7Sr0,3MnO3 sublayer significantly modifies the magnetotransport properties of the Pr0,5Ca0,5MnO3 constituent sublayer, owing to occurrence of a magnetic proximity effect. The main evidences for this effect are an appearance of the exchange bias interaction between the constituent sublayers; a localized-to-itinerant crossover in the system of polarized electrons, which results in formation of the Griffiths-like ferromagnetic state; and an unusual polaron transport of carriers. The experimental results have been analyzed within the framework of modern theoretical approaches.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.01 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Prokhorov V. G. 
Evidence for Griffiths phase in multiferroic BiMnO3 and BiFe0.5Mn0.5O3 films [Електронний ресурс] / V. G. Prokhorov, G. G. Kaminsky, J. M. Kim, Y. J. Yoo, Y. P. Lee, V. L. Svetchnikov, G. G. Levchenko, Yu. M. Nikolaenko, V. A. Khokhlov // Физика низких температур. - 2012. - Т. 38, № 5. - С. 531-537. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhNT_2012_38_5_10
Microstructure and magnetic properties of the BiMnO3 and BiFe0,5Mn0,5O3 films, prepared by the rf magnetron sputtering on LaAlO3 (001) single-crystalline substrate, have been investigated. The selected-area electron diffraction analysis allows us to indentify the crystal structure of the BiMnO3 film as an orthorhombic one while the BiFe0,5Mn0,5O3 film has a hexagonal lattice symmetry. The high-resolution electron microscopy study reveals the presence of strip-domain phase with a periodic spacing of about 3c in both films. The magnetic measurements show that in addition to the basic paramagnetic phase, the films manifest the Griffiths phase behavior in a wide temperature range. We argue that the observed weak ferromagnetism is provided by an appearance of the strip-domain layered inclusions rather than the intrinsic physical origin of the films.
Попередній перегляд:   Завантажити - 569.254 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Butko T. 
Forming an automated technology to manage freight transportation along a direction [Електронний ресурс] / T. Butko, O. Kostiennikov, L. Parkhomenko, V. Prokhorov, G. Bogomazova // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 1(3). - С. 6-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_1(3)__2
Досліджено процес переміщення рухомого складу на напрямку, що враховує можливі ризики під час перевезення вантажу. Виявлено основні причини, що призводять до виникнення ефекту першої та останньої милі. А саме, відсутність необхідної кількості технічно справного рухомого складу у встановлені терміни та істотні труднощі з пропуском поїздів, зокрема через припортові та прикордонні станції. Формалізовано технологічний процес перевезення вантажу на напрямку у вигляді оптимізаційної математичної моделі процесу просування вантажних вагонів. Цільова функція моделі представляє сукупні експлуатаційні витрати та заснована на використанні інтеграла Лебега - Стілт'єса, що враховує виникають у процесі експлуатації вагонів. Сформовану оптимізаційну модель доцільно віднести до задач стохастичного програмування. Аналіз статистичних даних виявив, що час просування вагонів від початкової станції маршруту до припортової станції, а також час переміщення вагонів від припортової станції безпосередньо до порту підпорядковані нормальному розподілу. Наявність позитивної кореляції між цими двома величинами надає підстави розглянути відповідні параметри в межах єдиного імовірнісного поля. Такий підхід надає можливість більш точно визначити ймовірність несвоєчасного прибуття вагонів до порту та відповідно величину фінансового ризику. В результаті моделювання доведено, що процедуру оптимального управління параметрами перевезення. Таким чином, сформована модель носить універсальний характер і за умов наявності зворотнього зв'язку надає можливість управляти перевізним процесом із найменшими експлуатаційними витратами залізниці. Проведені розрахунки показали зменшення витрат залізниці приблизно на 10 % у порівнянні з витратами, що розраховуються за існуючою методикою визначення фактичної собівартості перевезень вантажів. Оптимізаційна модель є основою формування автоматизованої технології управління вантажними перевезеннями, яку запропоновано реалізувати у вигляді системи підтримки прийняття рішень диспетчерського апарата.
Попередній перегляд:   Завантажити - 533.635 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Butko T. 
Devising an automated technology to organize the railroad transportation of containers for intermodal deliveries based on the theory of point processes [Електронний ресурс] / T. Butko, V. Prokhorov, A. Kolisnyk, L. Parkhomenko // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2020. - № 1(3). - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2020_1(3)__2
Значна кількість проблем і пов'язані з ними додаткові витрати операторів виникають внаслідок недосконалості існуючої технології оперативного планування роботи залізничного транспорту у складі системи інтермодальних перевезень. Джерелом цих проблем виступає не лише процес транспортування контейнерів залізничними шляхами, значний вклад у їх виникнення та розвиток вносять також і процеси, що протікають безпосередньо до та після нього. Ці процеси характеризуються певним рівнем невизначеності, який є наслідком їх імовірнісної природи. Їх випадковий характер провокує перепростої рухомого складу, які спричиняють додаткові операторські витрати та зниження якості обслуговування клієнтів. Однак безпосередній вплив на них є дуже ускладненим або економічно недоцільним. Показано, що врахування ймовірнісної природи цих процесів з метою зменшення їх негативного впливу є найбільш ефективним саме на етапі оперативного планування роботи залізничних підприємств, що задіяні в процесі інтермодальних перевезень. Зазначено, що для підвищення якості такого планування необхідне одночасне врахування випадкових чинників процесів формування й обробки контейнерних поїздів на станціях, їх просування по дільницях і передачі до порту. Однак особливої уваги потребує процес надходження контейнерів до термінальних залізничних станцій. Доведено, що ключовим моментом у вирішенні проблеми синхронізації цих процесів є формування автоматизованої технології організації транспортування контейнерів залізницею. З цією метою формалізовано технологічний процес формування та просування контейнерних поїздів до морських портів у вигляді моделі стохастичної оптимізації з використанням математичного апарату теорії випадкових потоків. Критерій оптимізації даної моделі представляє експлуатаційні витрати оператора при організації залізничної частини інтермодальних перевезень. Стохастичний характер моделі надає можливість відшукати оптимальні параметри оперативного плану організації контейнерних перевезень одночасно контролюючи рівень впевненості у можливості реалізації цього плану враховуючи імовірнісну природу складових процесів. На базі розробленої моделі створено програмне забезпечення у середовищі Matlab і сформовано автоматизовану технологію просування контейнерних поїздів. Застосування запропонованої моделі у процесі формування автоматизованої технології залізничних контейнерних перевезень нанадасть можливість зменшити експлуатаційні витрати залізничної частини інтермодальних контейнерних перевезень щонайменше на 10 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 585.607 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Pylypenko D. 
Nanobiotechnological obtaining of liposomal forms of antioxidant preparations based on bioflavonoids [Електронний ресурс] / D. Pylypenko, V. Prokhorov, O. Dudnichenko, Y. Krasnopolsky // ScienceRise. Pharmaceutical Science. - 2019. - № 6. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcfarm_2019_6_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.031 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Zavadskiy V. 
Effect of the interaction information on development in occupational safety and medical services in transport [Електронний ресурс] / V. Zavadskiy, A. Malgota, V. Prokhorov // Економічні інновації. - 2012. - Вип. 50. - С. 308-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2012_50_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.713 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Prokopov A. 
Constructing a model for the automated operative planning of local operations at railroad technical stations [Електронний ресурс] / A. Prokopov, V. Prokhorov, T. Kalashnikova, T. Golovko, H. Bohomazova // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2021. - № 3(3). - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2021_3(3)__6
This paper has investigated the technology of forwarding local wagons at railroad technical stations and established the need to improve it given the extra downtime of local wagons. The main issue relates to the considerable combinatorial complexity of the tasks of operational planning. Another problem is that as part of the conventional approach, planning a station operation and planning a local operation at it is considered separately. Another planning issue is the lack of high-quality models for the preparation of initial data, in particular, data on the duration of technological operations, such as, for example, shunting operations involving local wagons forwarding. To resolve these issues, a new approach has been proposed, under which the tasks of operative planning of a technical station's operation and its subsystem of local operations are tackled simultaneously, based on a single model. To this end, a mathematical model of vector combinatoric optimization has been built, which uses the criteria of total operating costs and wagon-hours spent at a station when forwarding local wagon flows, in the form of separate objective functions. Within this model, a predictive model was constructed in the form of a fuzzy inference system. This model is designed to determine the duration of shunting half-runs when executing the spotting/picking operations for delivering local wagons to enterprises' goods sheds. The model provides for the accuracy level that would suffice at planning, in contrast to classical methods. A procedure has been devised for optimizing the planning model, which employs the modern genetic algorithm of vector optimization NSGA-III. This procedure is implemented in the form of software that makes it possible to build a rational operative plan for the operation of a technical station, including a subsystem of local operations, in graphic form, thereby reducing the operating costs by 5 % and the duration of maintenance of a local wagon by 8 %. The resulting effect could reduce the turnover time of a freight car in general on the railroad network, speed up the delivery of goods, and reduce the cost of transportation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.873 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Butko T. V. 
Improvement of Technology of Passenger Intermodal Transportation with Involvement of Railway Transport in the Conditions of Tourism Development [Електронний ресурс] / T. V. Butko, V. M. Prokhorov, L. O. Parkhomenko, A. O. Prokopov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 1. - С. 37-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_1_6
За основну мету поставлено визначення та методичне обгрунтування шляхів підвищення ефективності пасажирських інтермодальних перевезень із залученням швидкісних поїздів як допоміжного виду транспорту в умовах здійснення морських та річкових туристичних подорожей. У процесі дослідження було використано: метод факторного аналізу - для визначення факторів, що впливають на привабливість здійснення туристичних подорожей із використанням швидкісних поїздів як допоміжного транспорту; метод пропуску зупинок - для з'ясування шляхів підвищення ефективності використання швидкісних поїздів як допоміжного виду транспорту під час здійснення туристичних подорожей; методи побудови та навчання генеративно-змагальних нейронних мереж - для формування моделі прогнозування пасажиропотоків, на основі історичних даних мультиваріативних часових рядів; метод генетичних алгоритмів - для оптимізації моделі змішано-цілочисельного програмування, яка дозволяє отримати оптимальну схему курсування швидкісних поїздів на лінії. Із метою збереження привабливості здійснення туристичних подорожей та підвищення маршрутної швидкості поїздів запропоновано в досконалення технології планування їх роботи на основі методу пропуску зупинок. Сформовано математичну модель змішано-цілочисельного програмування, яка одночасно забезпечує привабливість здійснення туристичних подорожей та рентабельність для залізничних операторів. Для підготовки вихідних даних розроблено метод прогнозування пасажиропотоків на основі мультиваріативних часових рядів. Процедуру оптимізації сформованої моделі було реалізовано у вигляді програмного забезпечення мовою Matlab. Набув подальшого розвитку метод пропуску зупинок, який уперше було застосовано для вдосконалення технології інтермодальних пасажирських перевезень. Запропоновано оригінальний метод прогнозування пасажиропотоків на основі мультиваріативних часових рядів із використанням сучасної моделі генеративно-змагальних нейронних мереж. Отримані результати спрямовані на вдосконалення методичних підходів до формування сучасних технологій інтермодальних пасажирських перевезень та реалізації потенціалу швидкісного залізничного транспорту як основи всебічного розвитку туризму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.543 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Parkhomenko L. 
Building a model for planning rapid delivery of containers by rail under the conditions of intermodal transportation based on robust optimization [Електронний ресурс] / L. Parkhomenko, T. Butko, V. Prokhorov, T. Kalashnikova, T. Golovko // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2022. - № 5(3). - С. 6-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2022_5(3)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 497.337 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Prokhorov O. 
A method for importance and risk assessment of main pipeline facilities [Електронний ресурс] / O. Prokhorov, V. Prokhorov, A. Tevyashev, A. Khussanov, Z. Khussanov, D. Turdybekova // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2023. - № 4(3). - С. 33–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2023_4(3)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.771 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського