Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Tkach P$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Tkach P. 
Design of worm gears with optimal geometric parameters based on minimization of losses in gearing [Електронний ресурс] / P. Tkach, P. Nosko, G. Boyko, О. Bashta, A. Bashta // Проблеми тертя та зношування. - 2018. - № 1. - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2018_1_10
Геометрія робочих поверхонь черв'ячних передач має великий вплив на величину втрат у зчепленні. Представлену роботу присвячено створенню математичної моделі визначення втрат при терті в точках зачеплення черв'ячних передач на основі граничного тертя. На основі планування математичного експерименту та підбору раціональних параметрів передач представлена математична модель визначення втрат у зубчастих черв'ячних передачах обгрунтовує можливість їх зниження на 10 - 15 %.
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.41 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Tkach P. 
Improvement of cavitation erosion characteristics of the centrifugal inducer stage with the inducer bush [Електронний ресурс] / P. Tkach, A. Yashchenko, O. Gusak, S. Khovanskyy, V. Panchenko, I. Grechka // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 4(8). - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_4(8)__4
Досліджено вплив установки надроторних елементів у вигляді статорної втулки з поздовжніми прямими пазами (ППП) над передвключеним колесом на характеристики модельного шнекововідцентрового ступеня (ШВС). Проведено фізичний експеримент із використанням планування для вирішення проблеми оптимізації геометричних параметрів статорної втулки з ППП у багатофакторній задачі покращання кавітаційно-ерозійних характеристик ШВС за допомогою надроторних елементів. Визначено спектр збуджувальних частот коливань досліджуваного ШВС від кавітаційних процесів для можливості використання параметра стійкості до кавітаційної ерозії як параметра оптимізації. Експериментальним шляхом визначено оптимальні розміри надроторної втулки досліджуваного ШВС: Z = 32, b = 14, l1 = 20, l2 = 20. Це надало можливість покращити кавітаційно-ерозійні якості (КЕЯ) ШВС без зміни габаритних розмірів і не погіршити напірні та енергетичні характеристики. Проведено додатковий фізичний експеримент за допомогою альтернативного методу визначення КЕЯ для підтвердження отриманих у дослідженні результатів завдяки застосуванню надроторних елементів у ШВС. Використання надроторних елементів у складі ШВС зазвичай обмежувалося лише потребами підвищення кавітаційних якостей ступеня. В меах дослідження запропоновано використання цього елементу для боротьби з негативними наслідками кавітаційної ерозії. Підтверджено можливість такого використання та розроблено науково-методичні рекомендації щодо проектування надроторних елементів у складі ШВС. Впровадження вдосконалених перших ШВС із надроторними елементами в існуючі конструкції відцентрових насосів надасть можливість збільшити наробітку до відмови, що є актуальним для всіх галузей промисловості, де використовуються відцентрові насоси.
Попередній перегляд:   Завантажити - 966.449 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Tkach P. 
Gearing with increased teeth wear resistance [Електронний ресурс] / P. Tkach, P. Nosko, О. Bashta, G. Boyko, Iu. Tsybrii, O. Gerasimova // Проблеми тертя та зношування. - 2018. - № 2. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2018_2_12
Найважливішими критеріями ефективності зубчастих передач є зносостійкість зубців. Проте знос зубців не може бути виключений в умовах граничного тертя, навіть якщо вони працюють у закритій масляній ванні. Ось чому, при вирішенні задачі оцінювання зносу зубців замкнутих передач та розвитку геометрії зубців зубчастих передач з підвищеною зносостійкістю, важливо звернути увагу, на характеристики зменшення зносу робочих поверхонь зубів. Мета статті - визначення функціональної кореляції між геометричними параметрами базової стійки для зубчастих передач та критеріями зносу. Розглянуто порядок синтезу стрічкового інструменту для виробництва зубчастих передач з підвищеною зносостійкістю зубців. Він заснований на моделі зносу зубів замкнутої передачі, яка працює в масляному резервуарі. Помічено, що можна знизити величину зносу зубців, якщо зменшити коефіцієнт тертя ковзання та питомого ковзання. Згідно із завданням, коли ми визначимо геометрію робочих поверхонь зубців зі зниженим значенням зносу порівняно з евольвентними зубцями. Одержано диференційне рівняння розв'язок якого визначає геометричні параметри оригінального профілю. Параметри залежать від заданої величини порівняльного зносу синтизованих зубців зубчастих передач двигунів. Геометрично-кінетичні критерії такої передачі визначають складні критерії працездатності: швидкість ковзання, кругова швидкість поверхонь зубців, загальна кругова швидкість робочих поверхонь зубців, зменшена кривизна робочих поверхонь зубців, питоме ковзання. Рішення для виявлення використовується для створення рівняння робочих поверхонь зубців: критерій зносу робочих зубців, критерій втрат між зубцями, критерій товщини шару оливи між робочими поверхнями зубців, температурний критерій заїдання у робочих поверхнях зубів, питома робота сил тертя у зубцях. Представлено значення коефіцієнта тертя ковзання. Розроблено рекомендації щодо визначення геометричних параметрів профілю зубців зубчастих коліс з підвищеною зносостійкістю. Розглянуто рекомендації щодо визначення критеріїв працездатності зубців зубчастих коліс з підвищеною зносостійкістю.
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.744 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Tkach P. 
Comparison of sinusoidal and involute spur gears by meshing characteristics [Електронний ресурс] / P. Tkach, P. Nosko, O. Bashta, Yu. Tsybrii, O. Revyakina, G. Boyko // Праці Одеського політехнічного університету. - 2019. - Вип. 1. - С. 41-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2019_1_8
Стаття присвячена актуальному завданню створення зачеплень, які є альтернативними до евольвентного (традиційного), та можуть бути застосовані в силових приводах машин. Найпоширенішою вимогою до альтернативних видів зачеплень є більша у порівнянні з традиційним навантажувальна здатність і довговічність. Для забезпечення зазначеної вимоги може бути використано синусоїдальне зачеплення. Мета роботи - встановлення його переваг у порівнянні з традиційною передачею. Для досягнення мети виконано теоретичне дослідження якісних показників працездатності, які відносяться до трьох рівнів - одиничні, комплексні та інтегральний. Для зубчастих зачеплень якісними показниками є швидкість ковзання, швидкість руху точок контакту у напрямку, нормальному до контактної лінії, відносні ковзання та наведена кривизна. Ці показники відносяться до групи геометро-кінематичних, оскільки залежать від геометрії зубців і кінематики передачі. Їх віднесено до одиничних і вони входять до складу комплексних показників, до яких зазвичай відносять контактну міцність активних поверхонь зубців, стійкість проти заїдання, зносостійкість, товщина масляного шару та питома робота сил тертя. Комплексні показники разом із геометро-кінематичними визначають втрати у зачепленні. Цей показник за своєю суттю є мірою ефективності зачеплення, а за алгоритмом його визначення - інтегральним показником. Встановлено, що у крайніх точках поля зачеплення синусоїдальні передачі мають щонайменше у 10,14 разу більший показник контактної міцності; у 10,13 разу менший показник заїдання; у 21,58 разу менший показник зносу поверхонь зубців шестірні; у 36,81 разу менший показник зносу поверхонь зубців колеса; у 6,57 разу більший показник товщини мастильної плівки; у 8,3 разу меншу питому роботу сил тертя на поверхні зубців шестірні; у 14,16 разу меншу питому роботу сил тертя на поверхні зубців колеса. Втрати у зачепленні синусоїдальної передачі у 2,13 разу менші. Таким чином підтверджено припущення розробника синусоїдального зачеплення Е. Вільдгабера про підвищену навантажувальну здатність, а також попередні результати, отримані першим дослідником цього зачеплення Ю. В. Анікіним. Результати роботи можуть бути використані для подальших експериментальних досліджень, зокрема для вибору рівнів навантаження редукторів під час випробувань.
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.267 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Moltasov A. V. 
Method for strength calculating of structural elements of mobile machines for flash butt welding of rails [Електронний ресурс] / A. V. Moltasov, P. M. Tkach, K. Krasnowski // Mechanics and Advanced Technologies. - 2017. - № 3. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/madt_2017_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.451 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Tkach P. M. 
Mathematical model for formation of spur gear teeth by a hyperbolic reference profile [Електронний ресурс] / P. M. Tkach, P. L. Nosko, O. O. Revyakina, O. V. Bashta, A. O. Kornienko, O. V. Tisov, Y. O. Tsybri // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Машинознавство та САПР. - 2018. - № 25. - С. 140–148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpim_2018_25_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 421.408 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського