Пошуковий запит: (<.>A=Ігнатьєва І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Ігнатьєва І. Відображення виходу євреїв з Єгипту в біблійних та античних джерелах [Електронний ресурс] / І. Ігнатьєва // Студії з архівної справи та документознавства. - 2004. - Т. 11. - С. 266-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sasd_2004_11_32
|
2. |
Ігнатьєва І. А. Стратегічний аналіз підсистем організаційно-економічної енергоефективності функціонування промислових підприємств та провадження політики модернізації [Електронний ресурс] / І. А. Ігнатьєва, В. М. Шульга // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 6. - С. 353-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2013_6_52
|
3. |
Ігнатьєва І. А. Нові парадигми стратегічного управління промисловими підприємствами в умовах ринкових трансформацій [Електронний ресурс] / І. А. Ігнатьєва, Р. В. Янковой // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 1. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_1_20 Розглянуто сучасні наукові підходи до формування стратегій на промислових підприємствах України. Систематизація наукових підходів надала можливість визначити 4 базові складові стратегії підприємства: розподіл видів діяльності у часовому просторі (управління часом); розподіл і перерозподіл стратегічних ресурсів; створення та використання кадрового потенціалу; використання зовнішнього середовища.
|
4. |
Ігнатьєва І. А. Методичні підходи до оцінювання рівня стратегічної гнучкості підприємств сфери послуг [Електронний ресурс] / І. А. Ігнатьєва, Н. В. Хлістунова // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 4. - С. 128-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_4_15 Розглянуто чинники, які впливають на рівень стратегічної гнучкості підприємства сфери послуг. Враховуючи набутий досвід науковців, запропоновано власну модель оцінювання стратегічної гнучкості підприємства сфери послуг, а також більш детально розглянуто складові побудованої моделі оцінювання стратегічної гнучкості підприємства сфери послуг.
|
5. |
Ігнатьєва І. А. Процес розвитку кадрового потенціалу підприємств побутового обслуговування [Електронний ресурс] / І. А. Ігнатьєва, Т. М. Сидоренко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2013. - № 3(2). - С. 11-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2013_3(2)__3
|
6. |
Ігнатьєва І. А. Моніторинг як інформаційна основа для формування управлінських рішень щодо розвитку підприємств побутового обслуговування [Електронний ресурс] / І. А. Ігнатьєва, О. Г. Кузьміч // Економіка та держава. - 2009. - № 10. - С. 20-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2009_10_8
|
7. |
Ігнатьєва І. А. Мотивація в сучасному менеджменті: проблеми і протиріччя [Електронний ресурс] / І. А. Ігнатьєва, А. Ю. Сербенівська // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2019. - Т. 4, вип. 1. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2019_4_1_9
|
8. |
Ігнатьєва І. І. Аналітичні компоненти ментальної картографії у соціологічних дослідженнях конфліктів [Електронний ресурс] / І. І. Ігнатьєва, А. С. Мельніков // Український соціум. - 2019. - № 3. - С. 9-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2019_3_3 Розглянуто теоретико-методологічні здобутки соціології конфлікту, серед яких вирізняється адаптація та розбудова методу ментальної картографії. Мета роботи - визначення, характеристика та специфікація базових аналітичних складових методу ментальної картографії у контексті галузевих досліджень конфлікту як соціального феномену. Надається дефініція ментальної мапи як образу або моделі зовнішнього простору, яка формується протягом певного часу у свідомості суб'єкта. Водночас використовується трактування методу ментального картографування як графічного зображення інформантом певної місцевості на прохання дослідника. В історико-соціологічній ретроспективі представлено класичні концепції ментальної картографії та їх застосування у вивченні конфліктів. Зокрема, розглядаються результати ментального картографування взаємозв'язку комунікаційних каналів і сприйняття небезпечних міських зон Лос-Анджелеса, транслокальної ідентичності дітей польських емігрантів у Шотландії, "мікрогеографії емоцій" дітей-мігрантів у Парижі та Берлині, сприйняття мігрантами м. Мілан, образів конфлікту в учнів старшої школи ізраїлю та Палестини, просторових проєкцій соціальних конфліктів на Кіпрі, у Північній ірландії, Бельгії та Україні. Запропоновано теоретико-методологічне узагальнення ментальної картографії конфліктів на засадах підходу Дж. Гізекінг або "матриці Гізекінг", що складається з чотирьох категорій (механіки методу, графічних елементів, наративів місця та персоналізації), кожна з яких містить сукупність аналітичних компонентів і технік (загалом 57 одиниць). У висновках окреслено галузеву специфіку аналітичних компонентів ментальної картографії конфлікту, а також зазначено інтегративний міждисциплінарний потенціал і перспективи розвитку цього методу.
|
9. |
Ігнатьєва І. Н. Актуальні питання щодо процесу концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / І. Н. Ігнатьєва, Л. В. Маліновська, Д. В. Стребкова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 52. - С. 307-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_52_74
|
10. |
Ігнатьєва І. А. Соціальна відповідальність бізнесу: практичний аспект в умовах біфуркації [Електронний ресурс] / І. А. Ігнатьєва, Т. В. Гавриленко, А. Ю. Сербенівська // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2020. - Т. 5, вип. 1. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAe_2020_5_1_12
|
11. |
Ігнатьєва І. А. Особливості становлення корпоративної форми організації бізнесу та корпоративного сектору України [Електронний ресурс] / І. А. Ігнатьєва, О. І. Ігнатьєв. // Ефективна економіка. - 2012. - № 10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_10_3
|
12. |
Ігнатьєва І. І. Візуальні фрейми військових конфліктів у соціальних мережах та засобах масової інформації [Електронний ресурс] / І. І. Ігнатьєва, О. О. Каретна // Габітус. - 2020. - Вип. 19. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_19_6
|
13. |
Ігнатьєва І. А. Маркетингові стратегії в контексті адаптації підприємств малого та середнього бізнесу до вимог СОТ [Електронний ресурс] / І. А. Ігнатьєва, А. Ю. Сербенівська // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2019. - Вип. 1. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chnch_ekon_2019_1_10
|
14. |
Ігнатьєва І. А. Формування організаційної культури підприємства [Електронний ресурс] / І. А. Ігнатьєва, І. О. Радченко // Вісник Херсонського національного технічного університету . - 2021. - № 2. - С. 252-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtu_2021_2_34
|
15. |
Онофрійчук Л. М. Формування міжособистісної комунікації учнів підліткового віку засобами музичної терапії [Електронний ресурс] / Л. М. Онофрійчук, І. Н. Ігнатьєва, Л. В. Маліновська // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 25(1). - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_25(1)__19
|
16. |
Каретна О. О. Роль та особливості інформаційно-комунікаційних технологій у взаємодії органів державної влади з громадянським суспільством [Електронний ресурс] / О. О. Каретна, І. М. Милосердна, І. І. Ігнатьєва // Політикус. - 2020. - Вип. 5. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/polit_2020_5_11
|
17. |
Ігнатьєва І. А. Соціальна відповідальність підприємств [Електронний ресурс] / І. А. Ігнатьєва, В. В. Пасічник // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2021. - № 7. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2021_7_5
|