Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (65)Журнали та продовжувані видання (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (63)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ілляшенко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ілляшенко С. М. 
Державна інвестиційна політика України в посткризовий період [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. - 2012. - Вип. 36. - С. 358-365. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pprbsu_2012_36_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 504.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ілляшенко С. М. 
Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 9. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_9_19
Викладено результати досліджень, які обгрунтовують можливість і доцільність забезпечення конкурентних переваг на ринку України за рахунок екологізації продукції й технологій її виробництва. Одержані результати можуть бути використані для оцінювання ринкових перспектив різних видів екологічних товарів, окреслення їх цільових ринків і сегментів, цілеспрямованого управління конкурентоспроможністю конкретних товарів на обраних ринках чи сегментах.
Попередній перегляд:   Завантажити - 538.382 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ілляшенко С. М. 
Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 69-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 566.49 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ілляшенко С. М. 
Дослідження ставлення населення м. Сум до екологічних проблем сьогодення [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Н. М. Гайтина, Т. В. Кириченко, М. В. Рибалка // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 240-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.2 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ілляшенко С. М. 
Аналіз ринкових можливостей і потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інновацій [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 229-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.512 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ілляшенко С. М. 
"Зелений" туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, В. О. Щербаченко // Економіка України. - 2013. - № 8. - С. 33–39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2013_8_4
Наведено результати аналізу перспектив формування ринку "зеленого" туризму в Сумській області як напряму сталого розвитку однієї з областей України, для якої цей вид туризму не є традиційним. Виконано кількісну оцінку наявного туристичного потенціалу, а також визначено доцільність розвитку певних видів "зеленого" туризму в районах і населених пунктах області. Показано, що запропоновані й апробовані методичні інструменти, висновки та рекомендації можуть бути використані для обгрунтування програм розвитку "зеленого" туризму в областях України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 115.438 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Ілляшенко С. М. 
Інтелектуальний капітал ВНЗ як запорука його інноваційного розвитку: сутність, структура, підходи до оцінки [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 145-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.472 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ілляшенко С. М. 
Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 13-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.977 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Шипуліна Ю. С. 
Розвиток теоретико-методологічних засад переходу підприємства на інноваційний шлях розвитку [Електронний ресурс] / Ю. С. Шипуліна, С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 103-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.308 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ілляшенко С. М. 
Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(2). - С. 64-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(2)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.161 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ілляшенко С. М. 
Маркетинговий аналіз запитів споживачів туристичних послуг м. Сум [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, М. В. Ахрамеєва, Т. Є. Іванова // Вісник Сумського державного університету. Сер. : Економіка. - 2013. - № 3. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSU_ekon_2013_3_13
Викладено результати маркетингового аналізу запитів споживачів туристичних послуг Сумської області, а також визначено асортимент туристичних послуг, що здатні задовольнити споживчі запити. Одержані результати можна використовувати для цілеспрямованого формування та розвитку ринку туристичних послуг Сумщини, формування відповідної інфраструктури, розробки програм соціально-економічного розвитку території.
Попередній перегляд:   Завантажити - 521.035 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Ілляшенко С. М. 
Особливості формування та розвитку еколого-орієнтованої інноваційної культури [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2013. - № 776. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2013_776_19
Запропоновано авторське визначення поняття "екологічно-орієнтована інноваційна культура", виконано систематизацію основних механізмів її формування та розвитку. Окреслено коло основних проблем формування екологічно-орієнтованої інноваційної культури та запропоновано рекомендації щодо їх розв'язання. Запропоновано підхід до визначення шансів екологічних інновацій на ринковий успіх залежно від стану складових інноваційної культури організації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.592 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Ілляшенко С. М. 
Інтернет-маркетинг науково-освітніх послуг [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер. : Економічна. - 2014. - № 4. - С. 271-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_ekon_2014_4_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 463.953 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ілляшенко С. М. 
Інвестиційна політика держави як інструмент економічного розвитку країни [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 2. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_2_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 94.326 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Ілляшенко С. М. 
Факторний аналіз стану інноваційної культури підприємства [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 3-4(1). - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_3-4(1)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.75 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Ілляшенко С. М. 
Web-сайт як інструмент просування продукції промислового використання [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, А. О. Дериколенко // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10. - С. 229-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_10_39
Мета роботи - виконання порівняльного аналізу технологій використання web-сайтів промислового підприємства та запропонуванні рекомендацій щодо їх раціонального вибору для просування продукції промислового вжитку на вітчизняні та зарубіжні ринки. Викладено результати системного аналізу та узагальнення літературних джерел щодо необхідності використання власних web-сайтів промислових підприємств як інструменту просування їх продукції. Виконано узагальнення й аналіз статистичних даних, що характеризують маркетингові технології використання web-сайтів вітчизняних і зарубіжних промислових підприємств машинобудівної та хімічної галузей для просування їх продукції на ринок. Запропоновано рекомендації щодо застосування web-технологій і інструментів Інтернет-маркетингу для вдосконалення комплексу просування вітчизняної продукції промислового використання в мережі Інтернет. Подальші дослідження мають бути спрямовані на аналіз та накопичення статистичних даних щодо впливу відповідних характеристик web-сайту на економічні показники діяльності промислового підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 512.475 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Ілляшенко С. М. 
Перспективи та основні проблеми розвитку інтернет-торгівлі в Україні [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Т. Є. Іванова // Mechanism of Economic Regulation. - 2014. - № 3. - С. 72-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mre_2014_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.524 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Ілляшенко С. М. 
Шляхи комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності на машинобудівних підприємствах та протидії контрафакту [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, П. А. Орлов, В. М. Гриньова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 65. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_65_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.37 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Ілляшенко С. М. 
Ключові чинники успіху управлінського консультування [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко. // Ефективна економіка. - 2011. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_12_64
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.193 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Ілляшенко С. М. 
Інструменти та методи просування продукції в Іnternet: аналітичний огляд [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, Т. Є. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 20-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2015_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 465.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського