Пошуковий запит: (<.>A=Іщук С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 108
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Іщук С. Г. Зв’язок порушень газообміну з особливостями анамнезу у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень [Електронний ресурс] / С. Г. Іщук // Астма та алергія. - 2013. - № 2. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/astm_2013_2_6
|
2. |
Іщук С. О. Правове забезпечення реалізації Інвестиційної реформи в Україні [Електронний ресурс] / С. О. Іщук // Економіка та право. - 2013. - № 2. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpr_2013_2_4
|
3. |
Іщук С. М. Жанри інтернет-комунікацій: принципи класифікації [Електронний ресурс] / С. М. Іщук // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2012. - № 2. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2012_2_23
|
4. |
Іщук С. М. Інформаційна "архітектура" Інтернет-комунікацій [Електронний ресурс] / С. М. Іщук // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2013. - № 1. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2013_1_30
|
5. |
Іщук С. М. Поняття культури Інтернету в системі споріднених понять [Електронний ресурс] / С. М. Іщук // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2013. - № 2. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2013_2_25 Уточнено зміст поняття "культура інтернету" через його кореляцію зі змістом понять "культура інформаційного суспільства", "інформаційна культура", "медіакультура", "інтернет-культура". Культура Інтернету є складним і багатоаспектним феноменом, який виник в результаті коеволюції культури та комунікації. Поняття культури Інтернету визначається через низку споріднених понять, які різняться від нього за змістом й обсягом, але не схоплюють всієї своєрідності означеного феномену. Під культурою Інтернету ми розуміємо сегмент медіакультури, детермінований розвитком репродуктивних інформаційно-комунікаційних технологій, що, окрім матеріального (технологічного) компоненту, містить у собі культуру передачі, сприйняття та розуміння інформації, а також етичні засади, на основі яких відбуваються ці процеси.
|
6. |
Іщук С. М. Мережа як простір гіпертекстуальності в контексті культури інформаційної ери [Електронний ресурс] / С. М. Іщук // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2009. - № 2. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2009_2_41
|
7. |
Іщук С. М. Філософія комунікації: основні парадигми [Електронний ресурс] / С. М. Іщук // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2010. - № 2. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2010_2_22
|
8. |
Іщук С. О. Напрями підвищення ефективності інвестицій в основний капітал [Електронний ресурс] / С. О. Іщук, О. М. Кушнірчук-Ставнича // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія економічна. - 2013. - Вип. 2. - С. 46-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_e_2013_2_8
|
9. |
Іщук С. О. Інвестиції в основний капітал та їх вплив на соціально-економічний розвиток регіону [Електронний ресурс] / С. О. Іщук // Регіональна економіка. - 2013. - № 1. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2013_1_6
|
10. |
Іщук С. І. Місце засобів масової інформації у правовому механізмі взаємодії громадянського суспільства та державної влади [Електронний ресурс] / С. І. Іщук // Університетські наукові записки. - 2014. - № 1. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2014_1_8
|
11. |
Іщук С. І. Право на підприємницьку діяльність у структурі економічних засад громадянського суспільства в Україні [Електронний ресурс] / С. І. Іщук // Наукові праці МАУП. - 2014. - Вип. 1. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaup_2014_1_7
|
12. |
Іщук С. О. Напрямки оптимізації структури економіки Західного регіону України за критеріями ефективності інвестицій [Електронний ресурс] / С. О. Іщук, Т. В. Кулініч // Регіональна економіка. - 2012. - № 3. - С. 57-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2012_3_9
|
13. |
Іщук С. О. Проблеми активізації інвестиційної діяльності в регіоні [Електронний ресурс] / С. О. Іщук // Регіональна економіка. - 2012. - № 4. - С. 202-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2012_4_28
|
14. |
Іщук С. І. Державне регулювання економічної діяльності інститутів громадянського суспільства в Україні [Електронний ресурс] / С. І. Іщук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія юридична. - 2014. - Вип. 1. - С. 81-91 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvlduvs_2014_1_11
|
15. |
Іщук С. І. Правові проблеми реалізації свободи мирних зібрань в Україні [Електронний ресурс] / С. І. Іщук // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Право. - 2014. - № 1. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsup_2014_1_7
|
16. |
Іщук С. М. Дискурси особистісної самореалізації в мережі [Електронний ресурс] / С. М. Іщук // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2014. - № 1. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2014_1_17 Досліджено наскрізні дискурси самореалізації особистості в Інтернеті через сегментацію його комунікативного простору. Особистісна самореалізація в Інтернет-комунікаціях відбувається з домінуванням дискурсів реклами, педагогіки, політики та гри. В межах цих дискурсів спостерігаються два основні інтенції особистої самореалізації в Мережі: готовність мислити й готовність споживати. Щодо першого типу дискурсу, то він переважно представлений освітніми намірами людини. Більше того, до інтелектуального сегмента інформаційного простору Інтернету віднесено наукову та навчальну комунікації у найширшому значенні цих видів комунікації: комунікацію між фахівцями щодо спеціальних тем; самоосвіту та дистанційне навчання в Мережі тощо. Розважальному сегменту інформаційного простору Інтернету найповніше відповідають ігровий та рекламний дискурси. Політичний дискурс може належати як до розважального (політичні скандали, "жовта" преса), так і до інтелектуального (політична аналітика) сегментів інформаційного простору Інтернету.
|
17. |
Іщук С. М. Реклама як соціокультурний феномен епохи постмодерну [Електронний ресурс] / С. М. Іщук // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2014. - № 2. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2014_2_26 Досліджено рекламу як феномен доби постмодерну через зіставлення різних підходів до нього. Підсумовуючи сучасні підходи до культурфілософського осмислення реклами, відмічено онтологічну невизначеність цього феномена. Наслідком цього є суперечливість поглядів на культурну місію рекламної діяльності: від позитивного мислення (віра в ідеальний світ і підсвідоме прагнення ототожнити себе з героями реклами) до негативної реакції на рекламу (вона не створює бажаних, орієнтованих на майбутнє образів, є часто банальною, не розважає, а іноді і занадто прямолінійна. Зазначено, що рекламна діяльність не виявляє ознак контркультури, адже вона не займає стосовно до традиційної культури екстремальної і протестної позиції. Хоча реклама вже має значний вплив на сучасну культуру, передчасно говорити й про "рекламну культуру" як про пануючий тип сучасної культури.
|
18. |
Іщук С. О. Прогнозні моделі управління розвитком економіки регіону [Електронний ресурс] / С. О. Іщук // Регіональна економіка. - 2011. - № 4. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2011_4_5
|
19. |
Петецький І. Кадрове забезпечення ланцюга поставок промислової продукції [Електронний ресурс] / І. Петецький, С. О. Іщук // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2012. - Вип. 8. - С. 253-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2012_8_59
|
20. |
Іщук С. І. Правові основи непрямої фінансової підтримки інститутів громадянського суспільства в Україні [Електронний ресурс] / С. І. Іщук. // Часопис Національного університету "Острозька академія". Сер. : Право. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Choasp_2013_2_17
|
| |