Пошуковий запит: (<.>A=Алєксєєва А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Алєксєєва А. В. Чинники престижності професій: гендерний аспект [Електронний ресурс] / А. В. Алєксєєва // Ринок праці та зайнятість населення. - 2013. - № 2. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2013_2_8
|
2. |
Алєксєєва А. Ю. Загальні принципи формування розподільчих відносин в Україні на макроекономічному рівні [Електронний ресурс] / А. Ю. Алєксєєва // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 10. - С. 123-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_10_31
|
3. |
Алєксєєва А. О. Роль суспільної думки та суспільної моралі у прийнятті судового рішення [Електронний ресурс] / А. О. Алєксєєва // Вісник Академії адвокатури України. - 2013. - Число 2. - С. 84–90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vaau_2013_2_16
|
4. |
Гарська Н. О. Дослідження якості шпику свиней полтавської м’ясної породи в залежності від лінійної структури та розвитку тканинних компонентів оболонок дна шлунку [Електронний ресурс] / Н. О. Гарська, Л. Г. Перетятько, А. М. Алєксєєва // Свинарство. - 2014. - Вип. 65. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/svun_2014_65_27
|
5. |
Алєксєєва А. В. Гендерні аспекти політики зайнятості [Електронний ресурс] / А. В. Алєксєєва // Ринок праці та зайнятість населення. - 2014. - № 4. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2014_4_9
|
6. |
Алєксєєва А. О Поняття, сутність і форми участі народу у здійсненні правосуддя [Електронний ресурс] / А. О Алєксєєва // Вісник Академії адвокатури України. - 2014. - Т. 11, № 2. - С. 6–11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vaau_2014_11_2_3
|
7. |
Алєксєєва А. О. Формування суддівського корпусу: незалежність чи підконтрольність [Електронний ресурс] / А. О. Алєксєєва // Часопис Академії адвокатури України. - 2015. - Т. 8, № 1. - С. 73-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chaau_2015_8_1_11
|
8. |
Алєксєєва А. О. Змагальність та об’єктивна істина в контексті участі народу в судочинстві [Електронний ресурс] / А. О. Алєксєєва // Вісник Академії адвокатури України. - 2015. - Т. 12, № 2. - С. 257-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vaau_2015_12_2_34
|
9. |
Рябінський О. А. Фактори і чинники ефективного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств аграрного сектору [Електронний ресурс] / О. А. Рябінський, А. В. Алєксєєва, І. О. Анпілогова // Бізнес-навігатор. - 2013. - № 1. - С. 131-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2013_1_26
|
10. |
Рябінський О. А. Фактори і чинники ефективного розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств аграрного сектору [Електронний ресурс] / О. А. Рябінський, А. В. Алєксєєва, І. О. Анпілогова // Бізнес-навігатор. - 2012. - № 3. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2012_3_19
|
11. |
Алєксєєва А. В. Розвиток професійної успішності особистості: гендерний аспект [Електронний ресурс] / А. В. Алєксєєва // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 24. - С. 9-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_24_3
|
12. |
Кравченко Н. В. Підвищення академічної відкритості закладів вищої освіти засобами Web-технологій [Електронний ресурс] / Н. В. Кравченко, А. М. Алєксєєва, Л. В. Горбатюк, О. В. Антоненко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 4. - С. 330-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_4_64 Проаналізовано відкритість закладів вищої освіти. За сучасних умов основним комунікаційним середовищем стає Інтернет, а головним комунікаційним інструментом виступає сайт. Сайт це засіб відображення унікальних характеристик вищу, його індивідуальності та привабливості, він є конкурентною перевагою вищу на ринку освітніх послуг і визначає його імідж у світовому Інтернет-просторі. Процес підвищення академічної відкритості закладів вищої освіти засобами Web-технологій є можливим лише за умови об'єднання зусиль багатьох підрозділів та авторів. Для підняття рейтингу ЗВО необхідно виконувати такі заходи: правильно наповнити контентом сторінки сайту про наукову діяльність; публікувати новини про майбутні або минулі наукові конференції, семінари та інше, зберігати у відкритому доступі їх матеріали, а також результати наукової діяльності: публікації, наукові робити, навчально-методичні рекомендації, які повинні супроводжуватися анотацією так само двома мовами; зберігати у відкритому доступі наукові журнали та видання. В обов'язковому порядку дублювати розділи з інформацією про наукову діяльність університету англійською мовою. Рейтингові системи забезпечують умови прозорості для зовнішнього оцінювання діяльності вищих навчальних закладів, інформують суспільство про розвиток вищої освіти. Надано рекомендації щодо підвищення показників присутності, якості, відкритості та впливу у міжнародному рейтингу Webometrics.
|
13. |
Алєксєєва А. Н. Досвід використання засобів електронного навчання у інклюзивному освітньому ВНЗ [Електронний ресурс] / А. Н. Алєксєєва, О. В. Антоненко, К. О. Жадан, М. В. Лифенко // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 4. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_4_5 Розглянуто питання, пов'язані з електронним навчанням у закладах вищої освіти. За сучасних умов інформаційно-комунікаційні технології істотно змінили ринкову конкуренцію IT-фахівців, наділивши учасників ринку абсолютно новими інструментами та каналами впливу на свідомість масової аудиторії у сфері освітніх послуг. Наведено аналіз теоретичних досліджень і програмних розробок у галузі електронного навчання, який доводить стійкі тенденції ефективності впровадження електронного навчання протягом життя, що вимагає системної трансформації організаційних і педагогічних основ навчання. Наведено результати дослідження проблеми інклюзії в вищій освіті на прикладі навчання студентів із вадами зору Бердянського державного педагогічного університету засобами електронного навчання. Описано приклади розробок (освітнє Інтернет-середовище для людей із вадами зору, і для людей, які зовсім втратили зір із професійного навчання комп'ютерним технологіям, де теми мають аудіо та відео супровід, додається методичний матеріал, який частково надає DAISY-формат). Виділено ключові напрямки електронного навчання в сфері освіти, що в сукупності слугують наочною ілюстрацією трансформації навчання, з одного боку, і доступності технологічних інновацій як основи експериментальних досліджень з іншого. Наведено основні фактори успішного впровадження e-освіти в закладах вищої освіти, зокрема за умов інклюзії. Виявлено, що за останні роки комп'ютеризація вишів значно вплинула на швидкість, доступність та інші показники навчання, а також на зацікавленість студентів в освітньому процесі. Визначено тенденції розвитку досліджень в області електронного навчання за умов інклюзії та підкреслено необхідність розкриття досвіду вищих навчальних закладів щодо впровадження комп'ютерних технологій і спеціальних дидактичних методик у процес навчання студентів із особливими потребами.
|
14. |
Алєксєєва А. Курс "Класична греко-римська міфологія": зміст і особливості викладання в початковій школі [Електронний ресурс] / А. Алєксєєва // Рідна школа. - 2016. - № 10. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_10_13
|
15. |
Алєксєєва А. В. Соціально-комунікативна компетентність як чинник професійної успішності особистості: гендерний аспект [Електронний ресурс] / А. В. Алєксєєва // Психологічні перспективи. - 2020. - Вип. 35. - С. 8-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2020_35_4 Досліджено особливості впливу соціально-комунікативної компетентності особистості на її професійну успішність, а також визначено специфіку зумовленості вираженості зазначених особистісних характеристик у контексті її психологічної статі. У межах цієї праці професійну успішність розглянуто в контексті єдності її зовнішніх і внутрішніх вимірів, а саме кар'єрного зростання, соціального визнання та творчої самореалізації, що супроводжується високим рівнем задоволеності особистості самим процесом діяльності. Для виконання завдань дослідження застосовано такий комплекс психодіагностичних методик, як анкета "Успіх" (А. В. Алєксєєвої), спрямована на діагностику ціннісно-смислових предиспозицій, що визначають пріоритетну значущість тих або інших вимірів професійної успішності, опитувальник "Соціально-комунікативна компетентність" Г. В. Протасової, опитувальник С. Бем "Психологічна стать" (модифікація А. В. Алєксєєвої), який дає змогу визначити не лише вираженість маскулінно/фемінних складових частин психологічної статі, але й ступінь її стереотипності, а також рівень психостатевої самооцінки особистості. За результатами проведеного емпіричного дослідження статусний вимір професійної успішності логічно супроводжується вираженим прагненням до підвищення статусної позиції та, зі свого боку, співвідноситься з високим рівнем стереотипності психологічної статі особистості. Сприйняття професійної успішності як прагнення до кар'єрного зростання супроводжується також високою толерантністю особистості до фрустрації, що на рівні психологічної статі зумовлено вираженістю її маскулінного компонента. Прагнення до визнання як вимір професійної успішності співвідноситься з вираженою орієнтацією на досягнення успіху, передумовою чого виступає психостатева самооцінка, що відображає ступінь відповідності наявних і бажаних проявів маскулінно/фемінних властивостей особистості. Творчий вимір професійної успішності супроводжується вираженою автономністю, чинником якої виступає психологічна маскулінність, а також толерантністю особистості до невизначеності, передумовою якої в контексті психологічної статі є рівень розвитку фемінних властивостей особистості. Отже, соціально-комунікативна компетентність та особливості психологічної статі значуще впливають на професійну успішність особистості, а саме андрогінна цілісність маскулінно/фемінних властивостей створює найбільш сприятливі умови для професійної творчості.
|
16. |
Алєксєєва А. В. Рецензія на статтю Федоркова О. М. "Роль медіа ресурсів в розвитку психолого-політичного світогляду молоді" [Електронний ресурс] / А. В. Алєксєєва // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права . - 2021. - Вип. 6. - С. 123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnchpu_2021_6_21
|
17. |
Алєксєєва А. В. Дослідження професійної успішності в контексті гендерної ідентичності особистості [Електронний ресурс] / А. В. Алєксєєва // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Психологія. - 2022. - Т. 33(72), № 3. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntnvusp_2022_33(72)_3_7
|
18. |
Алєксєєва А. В. Феномен професійної успішності особистості: психологічний вимір [Електронний ресурс] / А. В. Алєксєєва // Габітус. - 2022. - Вип. 38. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_38_24
|