Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Артамонова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Артамонова І. М. 
Роль, параметри й функції масової аудиторії в нових комунікаційних моделях [Електронний ресурс] / І. М. Артамонова // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 2. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_2_3
Розвиток нових медіа-моделей і конвергенція мультимедійних технологій із традиційними засобами масової інформації змінили звичну систему взаємодії засобів масової комунікації та аудиторії. Розглянуто специфіку й особливості аудиторії в нових комунікаційних моделях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.508 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Артамонова І. М. 
Блог-записи як жанр інтернет-комунікації [Електронний ресурс] / І. М. Артамонова, К. О. Пилипенко // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 10. - С. 241-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.796 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Артамонова І. М. 
Інтеграція соціальних мереж та Інтернет-ЗМК: вплив на соціалізацію споживачів сучасних медіа [Електронний ресурс] / І. М. Артамонова // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_3
Інтегральним результатом діяльності засобів медіакомунікації як комунікативної системи має бути створюваний ними єдиний інформаційний простір, який виникає тоді, коли інтегровані нові медіа надають можливість членам суспільства спілкуватися, взаємодіяти один з одним, щоб на основі збагачення, розвитку та засвоєння духовного потенціалу суспільства спільно й організовано брати участь у різних видах суспільної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 328.346 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського