Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бадер В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Бадер В. 
Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у формуванні соціокультурної і комунікативної компетентностей молодших школярів [Електронний ресурс] / В. Бадер // Рідна школа. - 2012. - № 7. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_7_9
Розглянуто питання впровадження концептуальних положень В. О. Сухомлинського про розвиток у молодших школярів умінь і навичок усного та писемного мовлення, вдосконалення мовленнєвої культури шляхом формування в них соціокультурної та комунікативної компетентності. Зазначено, що відповідно до змістової лінії навчальної програми з української мови, молодші школярі мають засвоїти значення таких українських символів, як верба, калина, вишитий рушник, вишиванка, писанка та ін. Зосереджено увагу на розкритті методів і прийомів засвоєння учнями І - ІV класів такого національного концепту, як "верба", а саме: імітаційного, репродуктивного, оперативного, комунікативного. Запропоновано завдання, які можна використати для реалізації вимог нової програми на уроках для кожного класу. Подано матеріали для вчителя, які він може використати у четвертому класі на етапі підготовчої роботи до написання твору-опису верби. Констатовано, що звернення на уроках до народних символів, традицій надає багатий матеріал для виховання в дітей почуття патріотизму, шанобливого ставлення до свого народу, які В. О. Сухомлинський вважав одним із важливих завдань школи.Рассмотрены вопросы внедрения концептуальных положений В. А. Сухомлинского о развитии у младших школьников умений и навыков устной и письменной речи, совершенствовании речевой культуры путем формирования у них социокультурной и коммуникативной компетентности. Указано, что в соответствии с содержанием учебной программы по украинскому языку, младшие школьники должны усвоить значение таких украинских символов, как верба, калина, вышитый рушник, вышивка, писанка и др. Сосредоточено внимание на раскрытии методов и приемов усвоения учащимися I-IV классов такого национального концепта, как "верба", а именно: имитационного, репродуктивного, оперативного, коммуникативного. Предложены задания, которые можно использовать для реализации требований новой программы на уроках для каждого класса. Представлены материалы для учителя, которые он может использовать в четвертом классе на этапе подготовительной работы к написанию сочинения-описания вербы. Констатировано, что обращение на уроках к народным символам, традициям дает богатый материал для воспитания у детей чувства патриотизма, уважительного отношения к своему народу, которые В. А. Сухомлинский считал одним из важных задач школы.The article considers the question of the formation of socio-cultural and communicative competencies of younger schoolchildren. Disclosed methods and techniques for developing of abilities and skills of oral and written stylistically differentiated speech of the pupils of I-IV forms on the example of mastering by them of the national concept of the „verba”. Special attention is paid to the selection of didactic material – educational texts and topics, which are displayed features of culture and national character of our people
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.322 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Бадер В. 
Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика [Електронний ресурс] / В. Бадер, І. Хижняк // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_9
Подано перелік нормативних актів України та міжнародних документів, які формують концептуальні засади європейського простору вищої освіти. Відзначено зміни в українській системі освіти під впливом впровадження концептуальних принципів організації європейського освітнього простору. Проаналізовано переваги та недоліки застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у практиці підготовки вчителя початкової школи. Висвітлено проблемне поле науково-педагогічних досліджень викладачів факультету підготовки вчителів початкової освіти Донбаського державного педагогічного університету. Розкрито особливості застосування ІКТ у теоретичній і практичній підготовці вчителів початкової школи. Відображено дисциплінарну специфіку використання ІКТ в підготовці вчителів до викладання основ шкільних предметів у початковій школі.Перечислены нормативные акты Украины и международные документы, которые формируют концептуальные основы европейского пространства высшего образования. Отмечены изменения в украинской системе образования под влиянием внедрения концептуальных принципов организации европейского образовательного пространства. Проанализированы преимущества и недостатки применения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в практике подготовки учителя начальной школы. Освещено проблемное поле научно-педагогических исследований преподавателей факультета подготовки учителей начального образования Донбасского государственного педагогического университета. Раскрыты особенности применения ИКТ в теоретической и практической подготовке учителей начальной школы. Отражена дисциплинарная специфика использования ИКТ в подготовке учителей к преподаванию основ школьных предметов в начальной школе.Listed are the legislation of Ukraine and international documents that form the conceptual basis of the European Higher Education Area. Marked are the changes in the Ukrainian education system under the impact of conceptual principles of the European higher education area. Analyzed are the advantages and disadvantages of the use of information and communication technologies in the practice of training primary school teacher. Elucidated is the problem field of scientific and educational research faculty teachers training teachers of primary education Donbass State Pedagogical University. Disclosed are the features of the use of ICT in theoretical and practical training of primary school teachers. Displayed is the disciplinary specificity of ICT use in preparing teachers to teach the basics of subjects in elementary school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 223.369 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського