Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Буров О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Буров О. Ю. Діагностика інтелектуальних якостей обдарованих підлітків: результати та прогноз [Електронний ресурс] / О. Ю. Буров, н. Д. Вінник, І. О. Плаксенкова, М. А. Перцев, Ю. М. Черняк // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 1. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_1_12
| 2. |
Буров О. Ю. Професійне самовизначення обдарованих старшокласників: детермінанта чи ілюзія? [Електронний ресурс] / О. Ю. Буров // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 2. - С. 42-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_2_13
| 3. |
Буров О. Ю. Наступність діагностики обдарованості у дітей різних вікових груп [Електронний ресурс] / О. Ю. Буров // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 3. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_3_9
| 4. |
Буров О. О. Знепилювання газових викидів сушильної установки [Електронний ресурс] / О. О. Буров, О. І. Буров, Л. В. Винограденко // Аграрний вісник Причорномор'я. Технічні науки. - 2014. - Вип. 74. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/avpt_2014_74_22
| 5. |
Буров О. Ю. Технології та інновації в діяльності людини ери інформації: людина та ІКТ [Електронний ресурс] / О. Ю. Буров // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 50, вип. 6. - С. 1-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_50_6_3 Наведено стислий огляд проектів, започаткованих Національним фондом науки США, які стосуються нових знань щодо інтеграції і спільного розвитку соціальних і технічних систем, мають потенціал для трансформування освіти/досліджень, покращання якості життя й економічного процвітання, а також повинні забезпечити випереджальний розвиток інформаційно-комунікативних технологій для всіх сфер діяльності людини: антропоцентрична комп'ютеризація, інтеграція інформації та інформатика, робастний інтелект, системи людина – кіберпростір, а також у двох перехресних технічних галузях – взаємодія людей та/або роботів, безпека і захист інформації.Приведен краткий обзор проектов, начатых Национальным фондом науки США, которые касаются новых знаний по интеграции и совместном развитии социальных систем, имеют потенциал для трансформации науки/исследований, улучшения качества жизни и экономического процветания, а также должны обеспечить опережающее развитие информационно-комуникационных технологий для всех сфер деятельности человека: антропоцентрическая компьютеризация, интеграция информации и информатики, робастный интеллект, системы человек – киберпространство, а также двух перекрестных технических областей – взаимодействие людей и/или роботов, безопасность и защита информации.In the article a brief overview of projects initiated by the U.S. National Science Foundation that related to new knowledge on integration and mutual development of social systems is proposed. The projects have a potential for transformation of science and researches, improvement of life quality and economy prosperity, as well as they should ensure outrunning development of information and communication technologies for all spheres of human activity: anthropocentric computerization, integration of information and informatics, robust intelligence, cyber-human systems, as well as two cross-technical areas - human and/or robots interaction, security and information protection.
| 6. |
Буров О. Ю. Технології й інновації в діяльності людини ери інформації: інформація і технології [Електронний ресурс] / О. Ю. Буров // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 49, вип. 5. - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_49_5_5
| 7. |
Буров О. Ю. ІКТ для дослідницьких робіт старшокласників: принципи проектування, напрями застосування, досвід використання [Електронний ресурс] / О. Ю. Буров, М. А. Шиненко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 51, вип. 1. - С. 8-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_51_1_4 Розглянуто принципи та технологію проектування ІКТ для дослідницьких робіт у школі, що включає дві підсистеми – оцінювання інтелектуальних здібностей і відбір учнів до інтелектуальних професій та моделювання когнітивної і перцептивної діяльності в умовах дії різних чинників (зовнішніх і внутрішніх). Наведено опис психологічних тестів, що використовуються в запропонованій ІКТ. Розглянуто приклад побудови учнівських дослідницьких проектів у сфері природничо-математичних наук на базі експериментального дослідження із застосуванням розробленої ІКТ: виявлення впливу сонячної активності та геомагнітного поля на фізіологічний стан і когнітивну діяльність, зв’язок хронотипу й успішності навчання старшокласників, виникнення біфуркацій у швидкості виконання когнітивних задач. Одержані учнями результати демонструють можливість виконання таким шляхом не тільки дослідницьких проектів навчального характеру, але й проведення реальних наукових досліджень з одержанням нових знань у галузі математики, фізики, психології, медицини та фізіології.Рассмотрены принципы и технология проектирования ИКТ исследовательских работ в школе, включающей две подсистемы – оценки интеллектуальных способностей и отбор учащихся к интеллектуальным профессиям, а также моделирования когнитивной и перцептивной деятельности в условиях воздействия различных факторов (внешних и внутренних). Проведено описание психологических тестов, используемых в предложенной ИКТ. Рассмотрен пример построения ученических исследовательских проектов в сфере естественно-математических наук на базе экспериментального исследования с применением разработанной ИКТ: выявление влияния солнечной активности и геомагнитного поля на физиологическое состояние и когнитивную деятельность, связь хронотипа и успешности обучения старшеклассников, возникновение бифуркаций в скорости выполнения когнитивных задач. Полученные учащимися результаты демонстрируют возможность выполнения таким путем не только исследовательских проектов учебного характера, но и проведения реальных научных исследований с получением новых знаний в области математики, физики, психологии, медицины и физиологии.The article describes the principles of ICT design and technology for research in high school, including two subsystems - assessment of intellectual abilities and the selection of students for the intellectual professions, as well as the modeling of cognitive and perceptual activity in the conditions of influence of various factors (internal and external). The description of the psychological tests used in the proposed ICT has been given. It is described an example of student research projects in thefield of natural and mathematical sciences on the basis of experimental studies using the developed ICT: identifying the effect of solar activity and geomagnetic field on a physiological state and cognitive performance, communication chronotype and success of high school students learning, appearance of bifurcation in the performance of cognitive tasks rate. These results demonstrated the students' ability to perform using this ICT not only the research training projects, but also the field research to yield new knowledge in mathematics, physics, psychology, medicine and physiology.
| 8. |
Богачков Ю. М. Хмарні технології та оцінювання рівня навчальних досягнень старшокласників [Електронний ресурс] / Ю. М. Богачков, О. Ю. Буров, П. С. Ухань // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 1. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2016_1_11
| 9. |
Буров О. М. Порівняльний аналіз принципів управління частотно-регульованим асинхронним електроприводом [Електронний ресурс] / О. М. Буров, Н. М. Власюк // Електромеханічні і енергозберігаючі системи. - 2016. - Вип. 1. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/emezs_2016_1_8 Пріоритетним напрямком розвитку сучасної техніки є розробка систем на базі частотно-регульованого асинхронного електроприводу. Ефективність роботи технологічного обладнання значною мірою залежить від раціонального вибору принципу управління електроприводом. Метою даних досліджень є розробка рекомендацій щодо ефективного застосування частотних принципів управління електроприводом залежно від типу робочого механізму та умов його експлуатації. Розроблено моделі систем автоматичного управління електроприводом зі скалярним, векторним і квазівекторним принципами управління, проведено дослідження перехідних і енергетичних процесів даних систем при роботі на різні типи навантажень. Отримано кількісні значення якісних показників регулювання для частотно-регульованого асинхронного електроприводу з різними принципами управління, які дозволили розробити відповідні рекомендації інженерно-прикладного характеру. Запропоновані результати дозволяють оптимізувати процес проектування електроприводу залежно від сфери його застосування.
| 10. |
Пінчук О. П. Синтетичне навчальне середовище – крок до нової освіти [Електронний ресурс] / О. П. Пінчук, С. Г. Литвинова, О. Ю. Буров // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 60, вип. 4. - С. 28-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_60_4_5
| 11. |
Буров О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності [Електронний ресурс] / О. Ю. Буров. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2017_3_34
| 12. |
Биков В. Ю. Кібербезпека в цифровому навчальному середовищі [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков, О. Ю. Буров, Н. П. Дементієвська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 70, № 2. - С. 313-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_70_2_25
| 13. |
Биков Ю. В. Цифрове навчальне середовище: нові технології та вимоги до здобувачів знань [Електронний ресурс] / Ю. В. Биков, О. Ю. Буров // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2020. - Вип. 55. - С. 11-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2020_55_4
| 14. |
Литвинова С. Г. Концептуальні підходи до використання засобів доповненої реальності в освітньому процесі [Електронний ресурс] / С. Г. Литвинова, О. Ю. Буров, С. О. Семеріков // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2020. - Вип. 55. - С. 46-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2020_55_8
| 15. |
Буров О. Ю. Дистанційна робота і людський капітал: нові виклики та загрози (міжнародний досвід) [Електронний ресурс] / О. Ю. Буров // Теорія і практика інтелектуальної власності. - 2020. - № 6. - С. 107-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpiv_2020_6_14
| 16. |
Биков В. Концептуальні засади створення "Української електронної енциклопедії освіти" [Електронний ресурс] / В. Биков, О Буров, Л. Лупаренко, О. Пінчук, А. Яцишин // Фізико-математична освіта. - 2022. - Т. 36, № 4. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2022_36_4_3
| 17. |
Буров О. Ю. Цифрові технології дослідження впливу особливостей нервової системи на когнітивні можливості студентів [Електронний ресурс] / О. Ю. Буров, О. П. Пінчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2023. - Т. 93, № 1. - С. 199-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2023_93_1_15
|
|
|