Пошуковий запит: (<.>A=Ватаманюк-Зелінська У$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Ватаманюк-Зелінська У. Проблемні аспекти процесів інтеграції та використання програмно-цільового методу бюджетування для програм підтримки та розвитку малого підприємництв [Електронний ресурс] / У. Ватаманюк-Зелінська, Н. Жмуркевич // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2013. - Вип. 1. - С. 80–86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2013_1_10
|
2. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Бюджетне фінансування регіонального промислового комплексу [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська // Економіка промисловості. - 2010. - № 4. - С. 181-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econpr_2010_4_30
|
3. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Передумови інтеграції промислових підприємств до регіональних і національних ринків [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська // Економічний простір. - 2013. - № 78. - С. 65-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2013_78_9
|
4. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Характерні ознаки процесу залучення іноземних інвестицій для формування промислових інтеграційних об’єднань [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська // Проблеми економіки. - 2013. - № 4. - С. 70-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_4_10 Проаналізовано показники економічного розвитку України в частині фондового ринку, зокрема показники обсягу залучених інвестицій в економіку країни через інструменти фондового ринку протягом 2008 - 2013 років. Мета роботи - визначення способів гарантування повернення інвестицій в економіку України через інструменти фондового ринку. Це забезпечить необхідну фінансову підтримку та розвиток інтеграційних структур бізнесу. У результаті дослідження представлено окремі способи інтеграційної взаємодії із врахуванням участі держави у формуванні інтеграційних об'єднань шляхом їх матеріальної (нематеріальної) підтримки. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є методи об'єднання фінансового та промислового капіталу, що передбачає створення інтеграційних структур, які забезпечують собі перевагу водночас у виробничій та фінансовій сферах, розширюючи діяльність у різних галузях національного господарства. Формування нових організаційно-виробничих систем, створення корпоративних мереж інтеграційними структурами та поширення цих процесів на фінансово-промислові групи, міжнародні об'єднання та ринки спонукає до пошуку нових принципів організації економіки.
|
5. |
Буряк П. Ю. Аналітична оцінка ролі державної казначейської служби України у реалізації заходів впливу за порушення бюджетного законодавства [Електронний ресурс] / П. Ю. Буряк, У. З. Ватаманюк-Зелінська // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2014. - Вип. 3. - С. 211-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2014_3_26
|
6. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Формування інтеграційно орієнтованого підприємницького середовища для підприємств машинобудівного комплексу України [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська // Інноваційна економіка. - 2015. - № 1. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2015_1_7 Розглянуто питання глобалізаційних процесів у світовій економіці на фоні активізації розвитку транснаціональних компаній. Проаналізовано процеси формування машинобудівних інтеграційних об'єднань у виробничо-інвестиційній моделі інтернаціоналізації економіки України. Досліджено вплив ендо- й екзогенних факторів інтеграційно орієнтованого підприємницького середовища на структурні зміни в галузях вітчизняного машинобудування й адаптаційні можливості суб'єктів інтеграційної взаємодії до умов цього середовища. Визначено концептуальну основу інтеграційних взаємовідносин із дотриманням критеріальних показників фінансової незалежності суб'єктів підприємницької діяльності машинобудівного комплексу України.
|
7. |
Ватаманюк-Зелінська У. Застосування депозитарних розписок як ефективного способу публічного розміщення акцій промислових підприємств корпоративного сектора [Електронний ресурс] / У. Ватаманюк-Зелінська // Економіст. - 2014. - № 3. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econ_2014_3_10
|
8. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Казначейське обслуговування державного бюджету України за доходами: реалії та напрями вдосконалення [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська, І. Б. Романів, Н. Я. Дідулко // Сталий розвиток економіки. - 2015. - № 2. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2015_2_7
|
9. |
Залуцька Н. С. Управління процесом формування державного оборонного замовлення України в контексті економії бюджетних видатків [Електронний ресурс] / Н. С. Залуцька, У. З. Ватаманюк-Зелінська, О. М. Кочерган // Економіка та держава. - 2016. - № 7. - С. 77-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2016_7_16
|
10. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Стимулювання розвитку машинобудівного підприємництва в умовах інтернаціоналізації економічної діяльності вітчизняних суб’єктів господарювання [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська // Бізнес Інформ. - 2016. - № 1. - С. 219-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_1_36 Розроблено напрямки інтеграційної взаємодії суб'єктів господарювання машинобудівного комплексу, що здатні гарантувати суб'єктам малого (середнього) підприємництва збереження або досягнення платоспроможності, фінансової стійкості та фінансової рівноваги у коротко- та довгостроковій перспективі, зберігаючи при цьому їх незалежний статус. Обгрунтовано можливість інтеграційної взаємодії суб'єктів промислового підприємництва та державних органів виконавчої влади, що надає змогу державі виступати суб'єктом інтеграційних відносин, забезпечуючи тим самим можливість оздоровлення неплатоспроможних підприємств машинобудівного комплексу України. Запропоновано систему управління інтеграційними процесами, що передбачає цілісний комплекс заходів та охоплює засоби управління, які включають оцінку підприємницького середовища і вибір методу інтеграції. Визначено поняття "управління інтеграційними процесами машинобудівного комплексу України" як системи управління внутрішніми та зовнішніми ресурсами його суб'єктів господарювання з моменту юридичного оформлення виду інтеграційної взаємодії, враховуючи застосування методів управління визначеною при цьому частиною ресурсів інтегрованого суб'єкта. Розроблено методи інтеграційної взаємодії суб'єктів підприємницької діяльності, які грунтуються на засадах збереження самостійності інтегрованих структур.
|
11. |
Мельник М. І. Економетрична оцінка впливу чинників формування підприємницького середовища на розвиток машинобудівних підприємств в Україні [Електронний ресурс] / М. І. Мельник, У. З. Ватаманюк-Зелінська // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2016. - Вип. 1. - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2016_1_26
|
12. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Використання ризик-менеджменту в управлінській системі малого підприємства [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська, Н. П. Дзюба // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - № 6. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_6_7
|
13. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Принципи промислового співробітництва територіальних громад та їх добровільного об’єднання у контексті положень однойменних законів України [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська, М. Р. Пазак, П. І. Малець. // Ефективна економіка. - 2016. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_1_21
|
14. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Європейський досвід реформ місцевого самоврядування [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська, М. Ю. Фіковська // Бізнес Інформ. - 2018. - № 3. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_3_13 Мета роботи - дослідити та проаналізувати процес децентралізації та деконцентрації влади країн Європи, визначивши ефективно можливі напрямки його запровадження в Україні. Проаналізовано результати впровадження реформи адміністративно-територіального устрою в Україні. Зокрема, розглянуто динаміку утворення нових об'єднаних територіальних громад і наповнення місцевих бюджетів за рахунок власних надходжень. Обгрунтовано актуальність використання досвіду європейських країн, який передбачає два етапи децентралізації. Вони базуються, по-перше, на передачі всіх повноважень у сфері бюджетних послуг органам місцевого самоврядування; по-друге, на забезпеченні фінансової самостійності цих органів місцевої влади. Удосконалення процедури прийняття управлінських рішень на різних рівнях державної влади запропоновано здійснювати насамперед шляхом проведення консультацій з інститутами громадянського суспільства.
|
15. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Розвиток децентралізаційних процесів в Україні в умовах євроінтеграційного поступу [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська, Г. І. Юркевич // Інноваційна економіка. - 2018. - № 1-2. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2018_1-2_18
|
16. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Удосконалення системи казначейського обслуговування у сфері управління коштами державного бюджету України [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська, Н. В. Устюжанінова // Інноваційна економіка. - 2018. - № 7-8. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2018_7-8_3
|
17. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Роль стратегічного планування видатків державного бюджету у забезпеченні соціально-економічного розвитку України [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська, Н. В. Назар, О. В. Кравцова // Інноваційна економіка. - 2019. - № 3-4. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2019_3-4_5
|
18. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Підвищення ефективності бюджетного інвестування підприємницької діяльності в Україні [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська // Інноваційна економіка. - 2019. - № 7-8. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2019_7-8_13
|
19. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Підвищення фінансової ефективності підприємницької діяльності в умовах реалізації адміністративно-територіальної реформи в Україні [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська // Бізнес Інформ. - 2020. - № 2. - С. 210-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_2_29 Визначено прогнозні фінансові показники надходжень до місцевих бюджетів від провадження підприємницької діяльності в умовах реформування адміністративно-територіального устрою України. Проаналізовано обсяги надходження власних доходів до місцевих бюджетів новостворених об'єднаних територіальних громад і визначено прогнозовані показники надходжень від плати за землю, внаслідок провадження підприємницької діяльності, до бюджетів перспективних обієднаних територіальних громад (ОТГ). Обгрунтовано, що значення нормативу капіталізованого рентного доходу, на основі якого встановлюється нормативно-грошова оцінка по землях сільськогосподарського призначення перспективних територіальних громад, є більшою, ніж оцінка таких земель у громадах, які не об'єдналися, що стає додатковим стимулом до об'єднання та посилює процеси децентралізації. Результати досліджень свідчать, що після встановлення нормативної грошової оцінки сільськогосподарських земель, які перебувають за межами населених пунктів об'єднаних територіальних громад, її значення щодо ріллі в середньому по Україні складає: max - 32928,25 грн/га по Черкаській області та min - 12936,55 грн/га - по Львівській області, тобто перевищення у 2,54 разу - на 19991,70 грн/га. За умови оренди сільгоспземель, що знаходяться за межами населених пунктів об'єднаних територіальних громад і нормативну грошову оцінку яких проведено на рівні 1%-ї ставки, різниця в прогнозних обсягах надходжень до їх бюджетів складає 14719,53 грн/рік (max - 20485,47 тис. грн - по ОТГ у Дніпропертровській області та min - 694,72 грн - по ОТГ у Закарпатській області). Вартість експлуатації таких земель перевищує мінімальний її показник у 29,48 разу. Прогнозовані обсяги надходжень єдиного податку до бюджетів перспективних ОТГ - 2555525,00 тис. грн, що становить 13,49 % орієнтовно прогнозованих обсягів платежів по орендній платі та податку за земельні ділянки (в складі податку на майно). Максимальні прогнозні обсяги надходжень орендної плати та земельного податку (на рівні 1 %) стосуються Дніпропетровської області, а мінімальні - Закарпатської та Вінницької областей, що пояснюється в основному величиною площі, яка передається у власність ОТГ за умови їх об'єднання.
|
20. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Скорочення гендерного розриву у розвитку підприємництва [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська, Ю. В. Янісів // Економіка та держава. - 2020. - № 6. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2020_6_12
|
| |