Пошуковий запит: (<.>A=Головіна Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Головіна Н. Б. Топоніміка німецьких колоній у південній Бессарабії (1814/1940): лінгвокультурологія ойконімів [Електронний ресурс] / Н. Б. Головіна // Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Сер. : Філологічні науки (мовознавство). - 2014. - № 2. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvddpufm_2014_2_7
|
2. |
Головіна Н. І. Філософсько-культурологічні засади дослідження феномену культури [Електронний ресурс] / Н. І. Головіна // Філософські обрії. - 2014. - № 32. - С. 36-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2014_32_6
|
3. |
Головіна Н. Б. Топонім як національний виразник фразеологічної семантики побажань (на матеріалі німецької та української мов) [Електронний ресурс] / Н. Б. Головіна // Проблеми зіставної семантики. - 2011. - Вип. 10(2). - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pzs_2011_10(2)__17
|
4. |
Головіна Н. І. Проблема формування культурної компетентності особистості в контексті реформування вищої школи [Електронний ресурс] / Н. І. Головіна // Філософські обрії. - 2015. - № 33. - С. 147-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2015_33_16
|
5. |
Головіна Н. І. Естетична освіта в умовах посткультури [Електронний ресурс] / Н. І. Головіна // Філософські обрії. - 2016. - Вип. 35. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2016_35_12
|
6. |
Головіна Н. В. Способы образования дериватов в этимолого-словообразовательном гнезде с вершиной "печи" [Електронний ресурс] / Н. В. Головіна // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 56. - С. 75-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_56_27
|
7. |
Головіна Н. Б. Географічна назва в складі німецьких та українських побажань як національно-культурний компонент їхньої фразеологічної семантики [Електронний ресурс] / Н. Б. Головіна // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2016. - Вип. 35. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2016_35_23
|
8. |
Головіна Н. І. Естетизація соціального як тенденція сучасності [Електронний ресурс] / Н. І. Головіна // Філософські обрії. - 2016. - Вип. 36. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2016_36_13
|
9. |
Налепа Н. В. Використання Дальтон-технології під час проведення фізичних експериментів на уроках та в позаурочний час [Електронний ресурс] / Н. В. Налепа, Н. А. Головіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2014. - Вип. 48. - С. 136-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2014_48_29
|
10. |
Головін М. Б. Дослідження закономірностей формування пізнавальних понятійних схем ієрархічного типу методами статистики [Електронний ресурс] / М. Б. Головін, Н. М. Головіна // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 26. - С. 61-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_26_8 Проведено статистичні дослідження часових закономірностей формування структури знань ієрархічного типу у великих груп студентів. Упроваджувалась ідея покращання ефективності навчання завдяки застосуванню завдань на конструювання понятійних схем ієрархічного типу. Розроблено оригінальну тренінгову програму для автоматизації навчальних дій та для експериментальних досліджень цього процесу. Під час дослідження аналізувалися розподіли часу, витраченого студентами на побудову понятійних ієрархій. Показано, що ці розподіли добре апроксимуються сумою нормальних кривих, що зміщені одна відносно одної за шкалою часу. Кожен окремий нормальний контур являв собою окремий рівень сформованості понятійних схем. У кожній наступній спробі виконання завдання експериментальний розподіл змінював свою форму. Показано, що процес формування знань великими групами студентів може бути представлений через оригінальний механізм "перекачки" площ від нормальних контурів довготривалого виконання до контурів швидкісного виконання завдань. Саме цей механізм пояснює зміну форми експериментального розподілу. Для інтегральних оцінок у тенденціях зміни форми контурів розподілів часу, що його студенти витратили на побудову понятійних ієрархій, використано модифікований статистичний метод моментів. Оригінальність підходу полягала в тому, що, на відміну від стандартного методу моментів, пропонувалося розглядати не окремі інтегральні характеристики, а їх залежності від номера спроби. Досліджено трансформації форми експериментального розподілу від спроби виконання завдання через залежності від номера спроби: центра ваги розподілу, його дисперсії, асиметрії та гостровершинності. Запропоновано математичну апроксимацію процесу зміни положення центра ваги розподілу. Показано, що тенденція трансформації експериментального контуру розподілу така: центр ваги розподілу плавною кривою рухається в бік швидкісного виконання завдань, дисперсія зменшується, форма розподілу наближається до нормальної. Нормальна форма експериментального розподілу вказує на завершення процесу формування структури знань.
|
11. |
Головіна Н. Б. Народні прокльони в контексті мови і культури (на матеріалі української та німецької мов) [Електронний ресурс] / Н. Б. Головіна // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2009. - Вип. 26. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2009_26_27
|
12. |
Головіна Н. І. Моральні проблеми сучасного суспільства і статус етики [Електронний ресурс] / Н. І. Головіна // Філософські обрії. - 2017. - Вип. 38. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2017_38_10
|
13. |
Бондар М. В. Життя Олени Іванівни Казімірчак-Полонської в системі земних та небесних координат (до 110-ї річниці з дня народження) [Електронний ресурс] / М. В. Бондар, Н. А. Головіна // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичні науки. - 2012. - № 16. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuf_2012_16_18
|
14. |
Головіна Н. Його любов чолом сягає неба. Клим Іванович Чурюмов [Електронний ресурс] / Н. Головіна, І. Панасюк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичні науки. - 2013. - № 26. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuf_2013_26_15
|
15. |
Головіна Н. С. Емоційне управління розвитком працівників організації [Електронний ресурс] / Н. С. Головіна // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 22. - С. 21-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_22_16
|
16. |
Головіна Н. А. Оцінка сучасного стану ринку продуктів дитячого харчування в Україні [Електронний ресурс] / Н. А. Головіна // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 28(1). - С. 138-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_28(1)__30
|
17. |
Головін М. Б. Модельний розгляд пізнавальних процесів, супутніх навчальному програмуванню [Електронний ресурс] / М. Б. Головін, Н. А. Головіна, Н. М. Головіна // Психологічні перспективи. - 2018. - Вип. 31. - С. 57-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2018_31_7 Розглянуто авторську оригінальну психологічну модель ментальних пізнавальних процесів, що забезпечують навчальне програмування. Уявлення про програму, що формуютьсяв процесі навчальних дій, поданоу вигляді ієрархічної структури. Вона розростається невеликими, логічно завершеними фрагментами. Модельний механізм формування цієї структури в процесі навчання окреслено лаконічною схемою, у якій задіяно три циклічні процеси. Їх ментальний механізм пояснено термінами формальної логіки. Представлена модель формування знань є універсальною. Вона може бути платформою для розробки методик навчання в будь-якій галузі знань. Навчальне програмування вибрано для ілюстрації моделі, тому що ця сфера знань має витончену ієрархічну структуру, елементи якої є кроками алгоритму, що можуть бути швидко перевіреніна дієздатність. У цьому проявляється спорідненість цих пізнавальних схем із когнітивними картами. Це особливо добре помітно під час моделювання фізичних процесів, що мають візуальний складник свого розвитку на екрані. Саме тому приклади з програмування простих фізичних процесів розглянуто в цій роботі. Цікаві ментальні процеси, що супроводжують ускладнення програми в процесі її написання, тобто переходи від простішої до складнішої моделі фізичного процесу. Програмний фрагмент, у якому уособлюється ускладнення моделі фізичного процесу, логічно завершений. Він може бути охоплений полем уваги та усвідомлений. На прикладі ускладнення моделі фізичного процесу розглянуто механізми ускладнення структури уявлень про програму.
|
18. |
Головін М. Б. Специфіка навчальних дій, що містять комп’ютерне моделювання фізичних процесів [Електронний ресурс] / М. Б. Головін, Н. А. Головіна // Комп'ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. - 2018. - № 32. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kitonv_2018_32_4
|
19. |
Головіна Н. І. Регулятивний потенціал інформаційної етики [Електронний ресурс] / Н. І. Головіна // Філософські обрії. - 2019. - Вип. 42. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2019_42_41
|
20. |
Прохорчук С. В. Впровадження системи контролю за безпечністю та якістю дитячого харчування: досвід та перспективи [Електронний ресурс] / С. В. Прохорчук, Н. А. Головіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 19(2). - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_19(2)__35
|
| |