Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (12)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Головіна Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Головіна Н. Б. 
Топоніміка німецьких колоній у південній Бессарабії (1814/1940): лінгвокультурологія ойконімів [Електронний ресурс] / Н. Б. Головіна // Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Сер. : Філологічні науки (мовознавство). - 2014. - № 2. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvddpufm_2014_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.195 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Головіна Н. І. 
Філософсько-культурологічні засади дослідження феномену культури [Електронний ресурс] / Н. І. Головіна // Філософські обрії. - 2014. - № 32. - С. 36-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2014_32_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.214 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Головіна Н. Б. 
Топонім як національний виразник фразеологічної семантики побажань (на матеріалі німецької та української мов) [Електронний ресурс] / Н. Б. Головіна // Проблеми зіставної семантики. - 2011. - Вип. 10(2). - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pzs_2011_10(2)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.171 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Головіна Н. І. 
Проблема формування культурної компетентності особистості в контексті реформування вищої школи [Електронний ресурс] / Н. І. Головіна // Філософські обрії. - 2015. - № 33. - С. 147-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2015_33_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.225 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Головіна Н. І. 
Естетична освіта в умовах посткультури [Електронний ресурс] / Н. І. Головіна // Філософські обрії. - 2016. - Вип. 35. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2016_35_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.781 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Головіна Н. В. 
Способы образования дериватов в этимолого-словообразовательном гнезде с вершиной "печи" [Електронний ресурс] / Н. В. Головіна // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 56. - С. 75-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_56_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.564 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Головіна Н. Б. 
Географічна назва в складі німецьких та українських побажань як національно-культурний компонент їхньої фразеологічної семантики [Електронний ресурс] / Н. Б. Головіна // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2016. - Вип. 35. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2016_35_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 519.138 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Головіна Н. І. 
Естетизація соціального як тенденція сучасності [Електронний ресурс] / Н. І. Головіна // Філософські обрії. - 2016. - Вип. 36. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2016_36_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.471 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Налепа Н. В. 
Використання Дальтон-технології під час проведення фізичних експериментів на уроках та в позаурочний час [Електронний ресурс] / Н. В. Налепа, Н. А. Головіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2014. - Вип. 48. - С. 136-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2014_48_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.314 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Головін М. Б. 
Дослідження закономірностей формування пізнавальних понятійних схем ієрархічного типу методами статистики [Електронний ресурс] / М. Б. Головін, Н. М. Головіна // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 26. - С. 61-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_26_8
Проведено статистичні дослідження часових закономірностей формування структури знань ієрархічного типу у великих груп студентів. Упроваджувалась ідея покращання ефективності навчання завдяки застосуванню завдань на конструювання понятійних схем ієрархічного типу. Розроблено оригінальну тренінгову програму для автоматизації навчальних дій та для експериментальних досліджень цього процесу. Під час дослідження аналізувалися розподіли часу, витраченого студентами на побудову понятійних ієрархій. Показано, що ці розподіли добре апроксимуються сумою нормальних кривих, що зміщені одна відносно одної за шкалою часу. Кожен окремий нормальний контур являв собою окремий рівень сформованості понятійних схем. У кожній наступній спробі виконання завдання експериментальний розподіл змінював свою форму. Показано, що процес формування знань великими групами студентів може бути представлений через оригінальний механізм "перекачки" площ від нормальних контурів довготривалого виконання до контурів швидкісного виконання завдань. Саме цей механізм пояснює зміну форми експериментального розподілу. Для інтегральних оцінок у тенденціях зміни форми контурів розподілів часу, що його студенти витратили на побудову понятійних ієрархій, використано модифікований статистичний метод моментів. Оригінальність підходу полягала в тому, що, на відміну від стандартного методу моментів, пропонувалося розглядати не окремі інтегральні характеристики, а їх залежності від номера спроби. Досліджено трансформації форми експериментального розподілу від спроби виконання завдання через залежності від номера спроби: центра ваги розподілу, його дисперсії, асиметрії та гостровершинності. Запропоновано математичну апроксимацію процесу зміни положення центра ваги розподілу. Показано, що тенденція трансформації експериментального контуру розподілу така: центр ваги розподілу плавною кривою рухається в бік швидкісного виконання завдань, дисперсія зменшується, форма розподілу наближається до нормальної. Нормальна форма експериментального розподілу вказує на завершення процесу формування структури знань.
Попередній перегляд:   Завантажити - 528.089 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Головіна Н. Б. 
Народні прокльони в контексті мови і культури (на матеріалі української та німецької мов) [Електронний ресурс] / Н. Б. Головіна // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2009. - Вип. 26. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2009_26_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.864 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Головіна Н. І. 
Моральні проблеми сучасного суспільства і статус етики [Електронний ресурс] / Н. І. Головіна // Філософські обрії. - 2017. - Вип. 38. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2017_38_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.624 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Бондар М. В. 
Життя Олени Іванівни Казімірчак-Полонської в системі земних та небесних координат (до 110-ї річниці з дня народження) [Електронний ресурс] / М. В. Бондар, Н. А. Головіна // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичні науки. - 2012. - № 16. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuf_2012_16_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.765 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Головіна Н. 
Його любов чолом сягає неба. Клим Іванович Чурюмов [Електронний ресурс] / Н. Головіна, І. Панасюк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичні науки. - 2013. - № 26. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuf_2013_26_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 607.055 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Головіна Н. С. 
Емоційне управління розвитком працівників організації [Електронний ресурс] / Н. С. Головіна // Соціально-гуманітарний вісник. - 2018. - Вип. 22. - С. 21-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sochumj_2018_22_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 920.809 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Головіна Н. А. 
Оцінка сучасного стану ринку продуктів дитячого харчування в Україні [Електронний ресурс] / Н. А. Головіна // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 28(1). - С. 138-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_28(1)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 566.001 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Головін М. Б. 
Модельний розгляд пізнавальних процесів, супутніх навчальному програмуванню [Електронний ресурс] / М. Б. Головін, Н. А. Головіна, Н. М. Головіна // Психологічні перспективи. - 2018. - Вип. 31. - С. 57-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2018_31_7
Розглянуто авторську оригінальну психологічну модель ментальних пізнавальних процесів, що забезпечують навчальне програмування. Уявлення про програму, що формуютьсяв процесі навчальних дій, поданоу вигляді ієрархічної структури. Вона розростається невеликими, логічно завершеними фрагментами. Модельний механізм формування цієї структури в процесі навчання окреслено лаконічною схемою, у якій задіяно три циклічні процеси. Їх ментальний механізм пояснено термінами формальної логіки. Представлена модель формування знань є універсальною. Вона може бути платформою для розробки методик навчання в будь-якій галузі знань. Навчальне програмування вибрано для ілюстрації моделі, тому що ця сфера знань має витончену ієрархічну структуру, елементи якої є кроками алгоритму, що можуть бути швидко перевіреніна дієздатність. У цьому проявляється спорідненість цих пізнавальних схем із когнітивними картами. Це особливо добре помітно під час моделювання фізичних процесів, що мають візуальний складник свого розвитку на екрані. Саме тому приклади з програмування простих фізичних процесів розглянуто в цій роботі. Цікаві ментальні процеси, що супроводжують ускладнення програми в процесі її написання, тобто переходи від простішої до складнішої моделі фізичного процесу. Програмний фрагмент, у якому уособлюється ускладнення моделі фізичного процесу, логічно завершений. Він може бути охоплений полем уваги та усвідомлений. На прикладі ускладнення моделі фізичного процесу розглянуто механізми ускладнення структури уявлень про програму.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.27 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Головін М. Б. 
Специфіка навчальних дій, що містять комп’ютерне моделювання фізичних процесів [Електронний ресурс] / М. Б. Головін, Н. А. Головіна // Комп'ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. - 2018. - № 32. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kitonv_2018_32_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 491.508 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Головіна Н. І. 
Регулятивний потенціал інформаційної етики [Електронний ресурс] / Н. І. Головіна // Філософські обрії. - 2019. - Вип. 42. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2019_42_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.998 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Прохорчук С. В. 
Впровадження системи контролю за безпечністю та якістю дитячого харчування: досвід та перспективи [Електронний ресурс] / С. В. Прохорчук, Н. А. Головіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2018. - Вип. 19(2). - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2018_19(2)__35
Попередній перегляд:   Завантажити - 543.913 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського